K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.
Kommentit (823)
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kaikkia miehiä solvataan yksittäistapauksen myötä. Ihanaa lukea näitä miesvihakommentteja. :]
BTW, en ota vastuuta tuon jutun miehen teoista. M28
Sä olet nyt ketjun verran suoltanut tänne uhrin syyllistämistä. Siitä olet ihan itse vastuussa. Ansaitset täysin kaiken solvaamisen. Se ei ole miesvihaa vaan täysin normaali reaktio käytökseesi.
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen sana sanaa vasten -tapaus
ketään ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui
Kauppias sanoi napanneensa kiinni harjoittelijasta. Eli ainakin se on fakta molemmilta. Eikä sekään ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla 1200 eurolla olisi päässyt puristelemaan useammankin maksullisen tissejä...
Tuskin noin nuoria ja terhakoita.
Vierailija kirjoitti:
En koe sympatia naisia tai tyttöjä kohtaan
Ettehän te ole ikinä tunteneet
Hyvä aihe seuraavaan K-ryhmän mainokseen. Kauppias puristelee asiakasta tai alaistaan ja taustalla soi plop-plop-plop.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja
Ainakin K-kauppiaat.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas kaikkia miehiä solvataan yksittäistapauksen myötä. Ihanaa lukea näitä miesvihakommentteja. :]
MUTTA miesten, sinunkin, vastuulla on PUUTTUA muiden miesten naisvihamieliseen käytökseen. Esimerkiksi vaikka naisvihamielisten vitsien viljelemiseen aiheesta.
tyttö pyllisti niin kauppiaalla heitti aivot vapaalle ja käsiin iski refleksi
kerrankos tuota nyt sattuu, nätti tyttö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustiin viittava viesti poistettiin, mutta muuten täällä on mitä ihmeellisempää paskaa ja uhrin syyllistämistä.
Suomimiehet vertautuvat täysin nettimeemiin (ei kyllä edes ole meemi) aroundblacks never relax. Naiset kokevat teidät samoin.
Se olikin tuolla, mutta jotain poistui välistä niin erehdyin. No nyt se kahdesti, jekku.
Lienee jonkunlaisista ajatuksen vääristymistä kysymys. Joku ehkä huono kokemus ja siksi kaikki...
Toki parempi aina varoa jne... tosin silloin jää ehkä elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUTTA miesten, sinunkin, vastuulla on PUUTTUA muiden miesten naisvihamieliseen käytökseen. Esimerkiksi vaikka naisvihamielisten vitsien viljelemiseen aiheesta.
Kilttimiehet ei enää jaksa, kun ovat ikuisessa paitsiossa.
Mä luulen että K-kauppias oli vähän ihastunut ja ei meinannut pysyä housuissaan kun seksipeto ilmestyi eteen.
ja mikä perkele estää nimeä kertomasta??
Vierailija kirjoitti:
Tissien puristelulle tuli yli viis tonnia hintaa plus toisen oikeuskulut.
Mun tissejä saa puristella edullisemmin, 300€/h
N18
Kyllä 3:lla satasella pitää jo saada hiukan muutakin.
Veikkaan että K-kauppias oli mies. Minkä ihminen luonnolleen voi kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko millaiset rinnat?
Oli kuulemma hyvät tykit.
Ketunnenät, sitruunat, melonit vai spanielinkorvat?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että K-kauppias oli vähän ihastunut ja ei meinannut pysyä housuissaan kun seksipeto ilmestyi eteen.
Juurikin näin. Kun hyväkroppainen nuori nainen on ihan lähietäisyydellä, kyllä ainakin itsellä lyö tyhjää pahasti... En nyt ole itse kajonnut keneenkään, mutta en ihmettele, jos jollakulla iskee automaattiohjauksen päälle
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. M25
Kuulosti iha juhannus telkkaperseeltä. Te kuultte must viäl tyyppi, asia ei jää tähän tyyppi.