Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-kauppias puristeli 17-vuotiaan työharjoittelijansa rintoja

Vierailija
18.11.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html

Tyttö nousi nojatuolista kauppiaan pyynnöstä, mutta epähuomiossa hän kaatoi viereisen tuolin. Tyttö päätti nostaa kaatuneen tuolin, mutta tuossa kohtaa kauppias tuli tytön selän taakse ja puristi takaapäin tämän molempia rintoja joidenkin sekuntien ajan.

Kommentit (823)

Vierailija
361/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku toinen tyttö oli aiemmin lämmennyt miehelle ja antanut pilluakin. Ei nykynaisista voi tietää, osa myy itseään ja osa haluaa rahoittajan tiettyjä palveluksia vastaan. Mies varmaan erehtyi ja luuli, että nyt on samanlainen tapaus vastassa. Tämä pitäisi huomioida tuomiossa.

Kyseessä on edelleen lapsi, luuletko että hän olisi myynyt itseään? Edelleen, tuo mies kosketti lasta tavalla mikä on traumatisoivaa, pelottavaa ja tulee jättämään uhrille todella inhottavat arvet tuonne mielen sopukoihin.

Vierailija
362/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luontainen reaktio kuten peukalo tai kynnet iireksessäkin.

Luontainen taisi olla se kauppiaankin reaktio...

Lasten ahdistelu on sun mielestä luontaista reaktiota ja työajalla esimiesasemassa? Tosi vastenmielinen teko. Olisin tytön iskänä käynyt vetämässä hampaat sisään limaselta setältä ja ottanut Suomen valtion vankilan kuntoisuusloman salitreenin ja kirjallisuuden parista. Pitänyt ehkä välivuoden tai kuukausia väliä työelämästä. Mulla on 12 vuotta sitten rekisterissä saman kaltainen juttu missä kävin vaimon työpaikalla samoissa merkeissä.

Rikoin myös ahdistelijan autoa. Olin silloin aika nuori ja villimies.

Kun koskemattomuus rikotaan, niin pitää olla valmis että se rikkoutuu toisinpäin myös.

T: Isk

Sairasta touhua. Mammojen pöksyt tosin kostuu kaltaisistasi kriminaaleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aina heittää läppändeeroksena sen "around blacks never relax". Naisilla on teidän seurassanne usein sama fiilis.

Vierailija
364/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitänyt ehkä välivuoden tai kuukausia väliä työelämästä. Mulla on 12 vuotta sitten rekisterissä saman kaltainen juttu missä kävin vaimon työpaikalla samoissa merkeissä.

Kova on uho. Hupiukko olet. Luontainen ei tarkoita että olisi oikein.

Vierailija
365/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä inceleiden ketju tästä on tullut? Eikö teillä ole oikeasti parempaa tekemistä kun hekumoida LAPSESTA ja hänen seksuaalisesta häirinnästä? Ja ulista miten tuo mies ei tehnyt mukamas mitään väärää ja että tuomio on aiheeton?

J*esus s*atana tätä sakkia...

Vierailija
366/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten ahdistelu on sun mielestä luontaista reaktiota ja työajalla esimiesasemassa? Tosi vastenmielinen teko. Olisin tytön iskänä käynyt vetämässä hampaat sisään limaselta setältä ja ottanut Suomen valtion vankilan kuntoisuusloman salitreenin ja kirjallisuuden parista. Pitänyt ehkä välivuoden tai kuukausia väliä työelämästä. Mulla on 12 vuotta sitten rekisterissä saman kaltainen juttu missä kävin vaimon työpaikalla samoissa merkeissä.

Kun koskemattomuus rikotaan, niin pitää olla valmis että se rikkoutuu toisinpäin myös.

T: Isk

Öyhö, älä luule itsestäsi liikoja, joskus tulee se väärä kaveri vastaan.

Vierailija
367/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokin nainen vielä vanhana rupsahtaneena lämmöllä muistelee viriileissä miehissä aiheuttamiaan reaktioita

Vierailija
368/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustiin viittava viesti poistettiin, mutta muuten täällä on mitä ihmeellisempää paskaa ja uhrin syyllistämistä.

Suomimiehet vertautuvat täysin nettimeemiin (ei kyllä edes ole meemi) aroundblacks never relax. Naiset kokevat teidät samoin.

Vierailija
369/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustiin viittava viesti poistettiin, mutta muuten täällä on mitä ihmeellisempää paskaa ja uhrin syyllistämistä.

Suomimiehet vertautuvat täysin nettimeemiin (ei kyllä edes ole meemi) aroundblacks never relax. Naiset kokevat teidät samoin.

Se olikin tuolla, mutta jotain poistui välistä niin erehdyin. No nyt se kahdesti, jekku.

Vierailija
370/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kaikkia miehiä solvataan yksittäistapauksen myötä. Ihanaa lukea näitä miesvihakommentteja. :]

BTW, en ota vastuuta tuon jutun miehen teoista. M28

Vierailija
371/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies musta vai suomalainen?

Vierailija
372/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitänyt ehkä välivuoden tai kuukausia väliä työelämästä. Mulla on 12 vuotta sitten rekisterissä saman kaltainen juttu missä kävin vaimon työpaikalla samoissa merkeissä.

Jos ahdistelette naisia, niin vannon, te tuutte kuuleen musta. TUUTTE KUULEEN MUST! TEEN VIDEON TIK TOKKIIN VIÄL.

Tuutte kuulemaan mun suvusta. Olen ritari ja suojelen perhettäni. Suojelen omaisuuttani ja mun takana seisoo suvun muut miehet.

Älkää vittuilko tai te kuulette meistä.

Vierailija
373/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe sympatia naisia tai tyttöjä kohtaan

Vierailija
374/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olikohan ns. monikulttuurinen kauppias

ja entäs nainen

Vierailija
375/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kaikkia miehiä solvataan yksittäistapauksen myötä. Ihanaa lukea näitä miesvihakommentteja. :]

BTW, en ota vastuuta tuon jutun miehen teoista. M28

Täällä olevat kommentit ei vaikuta yksittäistapauksissa. Tai sitten se yksi osaa kuulostaa useammalta. Itse olen kommentoinut ainoastaan täällä väheksyvien kommenttien johdosta. Ja niihin kommentteihin. 

Vierailija
376/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistelette naisia, niin vannon, te tuutte kuuleen musta. TUUTTE KUULEEN MUST! TEEN VIDEON TIK TOKKIIN VIÄL.

Tuutte kuulemaan mun suvusta. Olen

Suksivittuun pelle. Olet joku mannenperse.

Vierailija
377/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä teossa Canth oli luonut luottamuksellisen suhteen tekoaikana 13-15-vuotiaaseen oppilaanaan olleeseen poikaan ja kanssakäymiseen oli sisältynyt seksuaalissävytteisiä viestejä, tyydyttämistä, suuseksiä sekä yhdyntöjä 20 kertaa.

Seksuaalinen kanssakäyminen ja sukupuoliyhteydet olivat tapahtuneet noin yhden vuoden kahdeksan kuukauden ajanjakson aikana. Opettaja oli seksuaalisen kanssakäymisen tarkoituksessa tavannut poikaa kouluajan ulkopuolella ja he olivat myös joinakin öinä yöpyneet yhdessä, jolloin sukupuoliyhteydet olivat pääosin tapahtuneet.

Myös toisessa teossa opettaja oli luonut luottamuksellisen suhteen tekoaikana 12-13-vuotiaaseen oppilaana olleeseen poikaan. Hyväksikäytössä oli kyse mm. seksuaalissävytteisistä viesteistä ja koskettelusta. Tämäkin poika oli yöpynyt yhden viikon ajan opettajan luona sekä viettänyt viikonloppuja opettajan luona.

ei ollut minun aikana tuollaisia naiso

Tuota ei ole nähnyt kenenkään naisen väheksyvän. Ellei sitten edellinen ole nainen. 

Vierailija
378/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuutte kuulemaan mun suvusta. Olen

Juhana?

Vierailija
379/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillinen sana sanaa vasten -tapaus

ketään ei tiedä mitä siellä oikeasti tapahtui

Vierailija
380/823 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset