Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pikkuveli oksennustaudissa, veisitköisomman eskariin?

Vierailija
21.02.2007 |

vai antaisitko pitää loppuviikon vapaata?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, jos et tuo lastasi kenties minun lapseni eskariin. Meillä on mummon syntymäpäivät ja sinne olisi pitkästä aikaa kiva päästä.

Vierailija
2/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempää ei voisi jättää itsekseen kotiin ja kaikki lapset olisivat mukana kun eskarilaista kuskaisin, joten siinä samallahan tautinen tartuttaisi koko eskariväen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vien pojan, saan kotiin hoitajan siksi aikaa

Vierailija
4/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttakaa nyt pysyä kotona ihan omalla sakilla sairastamassa.

Vierailija
5/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se isompi lapsi ei ole sairas. Samalla tavalla hänen on mentävä töihin ja kouluun vuoden päästä, vaikka joku perheenjäsen tai kumminkaima olisikin sairaana. Omat valvollisuudet on hoidettava tasan siihen pisteeseen asti, kun itse sairastuu. Sen minä pyrin lapsillesi opettamaan niin tässä kuin muissakin asioissa.

Vierailija
6/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi hoitoon jonka perheessä sairastetaan niin rajoitan lapsen leikkejä. Ei saa jokapaikkaa lääppiä ja muutamalla lelulla saa leikkiä jotka minun on helppo pestä.

Vierailija
7/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolimatta siitä onko kotona oksutaudissa oleva lapsi vai ei.

Joo joo, pöpöt tarttuu, mutta koska moni joka tapauksessa tuo hoitoon lapsen joka on ITSE sairas, tuntuu hätävarjelun liioittelulta pitää tervettä lasta kotona vain koska sisarus on kipeä.

Norovirus sitäpaitsi säilyy jopa kaksi viikkoa tarttumiskykyisenä, eli tulisi pitkä eskarista poissaoleminen terveelle lapselle... norovirushan aiheuttaa suuren osan vatsataudeista, ja sitä on nyt liikkeellä.

Ja se, jonka mummolla on synttärit: pidäthän lapsesi pois myös kaupoista, julkisista liikennevälineistä, pihalta jossa muita lapsia, jne, sillä hän voi saada vatsatautitartunnan (tai jonkun muun) ihan mistä vaan, ei ainoastaan päiväkodista...

Vierailija
8/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsi hoitoon jonka perheessä sairastetaan niin rajoitan lapsen leikkejä. Ei saa jokapaikkaa lääppiä ja muutamalla lelulla saa leikkiä jotka minun on helppo pestä.

Vierailija
9/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka isompi ei vielä oksenna, niin ihan takuulla kantaa ja tartuttaa tautia. Kiva kun ajattelet eskariryhmää ja monen perheen tilannetta ja annat taudin levitä.

Mistä näitä mammoja oikein sikiää? Ja sille joka huuteli, ettei koulustakaan voi olla pois, no eskarista vo!!!!

Vierailija
10/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lapsesi saavan tarttuvia tauteja, PIDÄ HÄNET KOTIHOIDOSSA ELMUKELMUUN KÄÄRITTYNÄ JA KOSKE HÄNEEN VAIN KUMIHANSKAILLA. Hengityssuojain olis kiva. Ja uittehan koko perhe Käsidesissä viisi kertaa päivässä?

Jos lapsi itse on terve, hän saa mennä hoitoon. Niin se vaan on. Nyt on liikkeellä niin monta eri flunssa- ja vatsapöpöä, että about jokaisella on perheenjäsen tai kaveri kipeänä. Ei kaikki voi siltikään kotiin jäädä.

Vierailija:

Vaikka isompi ei vielä oksenna, niin ihan takuulla kantaa ja tartuttaa tautia. Kiva kun ajattelet eskariryhmää ja monen perheen tilannetta ja annat taudin levitä.

Mistä näitä mammoja oikein sikiää? Ja sille joka huuteli, ettei koulustakaan voi olla pois, no eskarista vo!!!!

Vierailija
11/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
12/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun mieskin menee töihin. Ettehän te koko perhe lukittaudu neljän seinän sisään odottamaan yhden paranemista.

Vierailija
13/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin juuri taudit leviää - pidä kotona kunnes tartuntariski on ohi.

Vierailija
14/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä sun mieskin menee töihin. Ettehän te koko perhe lukittaudu neljän seinän sisään odottamaan yhden paranemista.

olen yksinhuoltaja

Vierailija
15/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivot, että pakastimessa riittää ruokaa kunnes viimeisen perheenjäsenen, sukulaisen ja taloyhtiön asukkaan paranemisesta on kaksi viikkoa. Olisi hyvä myös sulkea ilmanvaihto. Ettehän käy missään kellarissa tai yhteisissä tiloissa!

Vierailija
16/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 21.02. 09:05 vastaa tähän viestiin (14/16)

mm. tuon takia en halua lapsiani pph:lle...

Vierailija:

Ja sulla ei sitten käynyt mielessäkään, miten ne pöpöt siellä päiväkodissa leviää?? Siellähän ne vasta leviääkin, kun kaikenmaailman sosiaalitapausten lapset ovat siellä viettämässä virikepäiviään, että äiti ja iskä saa levähtää, käydä päiväkaljalla. Noissa perheissä ei hygieniaa yleensä edes tunneta

Vierailija
17/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankaisee lapsia kun joku perheenjäsenistä on sairas!!! Luetko tekstin uudestaan ja vastaa siihen sitten kun ymmärät sen, jooko.

Vierailija
18/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen voi pitää pois hoidosta/eskarista, jos sisarus on sairaana. Se on mahdollista ja totta kai toivottavaa käytöstä. Vaikka liikkeellä onkin tauteja, niin ei kai kukaan silti ilosta kilju jos niitä saa?! Vai toivooko joku ihan oikeasti, että oman lapsen hoitoryhmään tuodaan tautia tartuttava lapsi, VAIKKA se lapsi voisi olla kotona?

Töistä ei voi olla pois siksi, että perheenjäsen on sairas. Mutta hoidosta ja eskarista voi. Miksi ei käytetä tätä mahdollisuutta hyväksi, siis puhun nyt näistä ilkeistä mahataudeista etupäässä, nuha on kuitenkin vähän eriluokan juttu?! Miksi ei voida ajatella HIUKAN edes muita? Jos siihen on mahdollisuus?

Vierailija
19/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rankaisee lapsia kun joku perheenjäsenistä on sairas!!! Luetko tekstin uudestaan ja vastaa siihen sitten kun ymmärät sen, jooko.

Vierailija
20/25 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka sisarus oli mahataudissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi