Neitsyt nainen
Olen 24v ja olen tavannut todella viehättävän 19v naisen. Nainen on kertonut olevansa kokematon seksin suhteen. Olemme hyväilleet toisiamme käsin. Sormeillessani huomasin hänen olevan jännittynyt ja erittäin tiukka. Pitkän lämmittelyn jälkeen sain vain yhden sormen sisään. Olemme sopineet, että tulevana viikonloppuna hän tulisi luokseni yöksi. Haluan, että hänen eka kerrasta jäisi mahdollisimman hyvät muistot. Mitä pitäisi ottaa huomioon? Mikä asento olisi paras? Kortsut ja liukkari on tietysti jo hankittu.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaat asennot todennäköisesti lähetyssaarnaaja jossa läheisyys voi auttaa tai ratsastus jolloin nainen pystyy helpommin hallita syvyyttä. Kunnolla esileikkiä, nuolemista ym. alkuun rentouttamaan ja vauhtiin pääsyksi. Tärkeintä tässä kohtaa on että nainen saa, voit itse joutua vähän odottelemaan alkuun.
Entä jos nainen ei saa orgasmia vaikka kuinka yritän? Voinko silti edetä yhdyntään asti?
Onko tää sullekin eka kerta?
Ei ole, mutta eihän kaikki naiset tykkää samoista asioista. Voi varmaan myös olla niin, että hän jännityksen takia ei saa orgasmin. Haittaako se?
Osa ei saa ekalla, tokalla tai tieskuinkamonennellakaan kerralla vaikka kuinka yritt
Niin tiedän. Halu on kova päästä tuntemaan tiukka neitseellinen pillu, joten varmaan päädyn kaikesta huolimatta lykkimään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannalta liukkari on aina parasta! Mitäs mies siitä voi tietää...
kuule naisen pillu kostuu ihan ilman liukkariakin. alkaa tuntua miehestä liian väliltä jos liikaa kosteutta. tarvittaessa voi sylkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuule naisen pillu kostuu ihan ilman liukkariakin. alkaa tuntua miehestä liian väliltä jos liikaa kosteutta. tarvittaessa voi sylkäistä.
Ja tässälps nyt on se miehen nautionto etusijalla.Olet todellakin viiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syljeskely on todella iljettävä tapa. Toisten päälle syljeskely vielä 100 kertaa pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syljeskely on todella iljettävä tapa. Toisten päälle syljeskely vielä 100 kertaa pahempi.
mutta toimii liukasteena ihan hyvin. eikä kukaan nainen ole valittanut kun olen näin tehnyt. Ehkä parempi tapa on kastaa sormia suussa eikä suoraan sylkäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuule naisen pillu kostuu ihan ilman liukkariakin. alkaa tuntua miehestä liian väliltä jos liikaa kosteutta. J tarvittaessa voi sylkäistä.
Olen ihan aikuinen nainen enkä ole vielä koskaan tarvinnut minkäänlaista liukkaria. Kun OIKEANLAINEN MIES sattuu kohdalleni, on pilluni litisevän märkä sillä samaisella hetkellä. Joskus liikakosteutta on saanut taputella pois vaikkapa paperisella nenäliinalla. Syleskely kuulostaa kyllä inhottavalle.
Ihanaa, että haluat varmistaa, että kokemus on tytölle hyvä. Suosittelen perinteistä lähetyssaarnaajaa. Etene ensimmäiset työnnöt hitaasti ja pysähdy jos tyttöä sattuu. Pidä vaikka pussailutauko välissä ja kuulostele tuntemuksia. Kunnon lämmittelyt alkuun,mutta monille naisille nuoleminen voi alkuun jännittää niin älä oleta, että tyttö haluaa nuolentaa.
Kerralla vaan survaiset pohjaan saakka. Sattuu varmasti mutta sen jälkeen se on helpompaa. Jos hidastelet työntöjen kanssa niin kivulias vaihe kestää vain pidempään.
Jos haluat oikeasti tytön nauttivan sinusta ja ensimmäisestä kerrasta niin muista jutella ja kysellä miltä hänestä tuntuu ja onko hän valmis.
nuoleminen kannattaa aloittaa varovasti ja vähän tunnustellen miltä se hänestä tuntuu.
Itse olisin ensimmäisellä kerralla todellakin toivonut liukkaria vaikka kortsu olikin käytössä.
Ja toivonut myös, että siitä minun orgasmista olisi edes yritetty huolehtia.
Nykyään sopivan miehen kanssa minäkin kostun aivan riittävästi. Eikä tarvita mitään pitkää lämmittelyä. On myös niitä joiden kanssa se liukkari on tarpeen.
Piiiitkä esileikki kaikki erogeeniset alueet huomioiden ja nuolet naisen orgasmiin. Klitoristakaan ei lähestytä suoraan, vaan vatsan, sisäreisien ja vulvan ulkoisten osien kautta. Unohda penetraatio tässä vaiheessa, sen aika tulee. Käytä tähän tunti tai pidempään, palkkio tulee myöhemmin moninkertaisena. Asentona lähetyssaarnaaja. Olette kasvokkain, voit hyväillä kaulaa ja rintoja, suudella. Lisäksi voit hieroa klitorista kehollasi. Keskity naisen nautintoon, oma tulee siinä sivussa ja kokematon naisesi on sinuun ihan haltioissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerralla vaan survaiset pohjaan saakka. Sattuu varmasti mutta sen jälkeen se on helpompaa. Jos hidastelet työntöjen kanssa niin kivulias vaihe kestää vain pidempään.
Määrätietoinen, päämäärähakuinen seksuaalinen tunkeutuminen on hellempi. Ei hidastellen eikä keskeytellen, mutta ei survauttaren, survaisussa paikat eivät ehdi joustamaan.
Liukkaria kummallekin, ratsastusasento, anna naisen leikkiä kalulla ja sovitella sisään. Kun hän saa sen portille ota häntä lantiosta kiinni ja silittele hetki. Sitten tee nopea syvä pumppausliike.
Vierailija kirjoitti:
Liukkaria kummallekin, ratsastusasento, anna naisen leikkiä kalulla ja sovitella sisään. Kun hän saa sen portille ota häntä lantiosta kiinni ja silittele hetki. Sitten tee nopea syvä pumppausliike.
Itse olisin lähärissä kun ap kerran on kokenut. Mies hoitaa sitten kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin lähärissä kun ap kerran on kokenut. Mies hoitaa sitten kaiken.
Ei huono sekään. Toisaalta tuossa ratsastusleikissä tulee täysin yllätetyksi.
Kokematon 19v nainen ttuskin on enää neitsyt. Ei vaan omaa paljoa kokemusta.
Jaahas, ap. Joko sait neitsyttä, kuvaile tarkasti miten meni. Oliko hyvä parkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ap. Joko sait neitsyttä, kuvaile tarkasti miten meni. Oliko hyvä parkaisu.
Kyllä sain olla hänen ensimmäinen. Alkuun kunnon lämmittelyt.. pussailua ja käsillä hyväilyä. Suuseksiä ei harrastettu, koska ajattelin sen olevan liikaa ekalla kerralla. Varovaisesti pääsin työntymään hänen neitseelliseen pilluun. Asentona lähetyssaarnaaja. Ensin vain pari senttiä ja katsoin miten hän siihen reagoi. Pysyin hetken paikallaan ja sitten työnnyin taas hieman syvemmälle. Tässä kohtaa tunsin kuinka immenkalvo vastustaa. Päättäväisesti työnnyin kuitenkin pohjaan saakka. Hänen suustaan pääsi auh sattuu ja tunsin kuinka hän jännittyi. Tämän jälkeen hieroin klitorista ja sain hänet taas rentoutumaan. Hyvin varovasti pientä liikettä tehden sain vietyä homman maaliin.
Osa ei saa ekalla, tokalla tai tieskuinkamonennellakaan kerralla vaikka kuinka yrittäisi. Ekalla todella harva. Haittaamisen määrän itse kohde tietänee parhaiten. Kuinka kauan olet valmis odottamaan vai kannattaako vain lykkiä reippaasti sisään joka tapauksessa?