Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaiskohan enää edes harkita parisuhdetta?

Vierailija
18.11.2024 |

Kertokaas mitä parisuhde naisen kanssa voisi enää tuoda mun elämään. Olen 40+ ikäinen mies, mulla on 2 lasta avioliitosta joka päättyi 8 vuotta sitten, tulen erittäin hyvin toimeen omillani. Ainoa asia mikä elämästä puuttuu on seksielämä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vastausten perusteella ap, eikä kukaan muukaan, tule saamaan naisesta mitään suhteessa. Itellä vähän sama ajatus vaikka olenkin nuorempi ja lapseton, että parempi olla ilman suhdetta ja vaikka ostaa seksiä.

M29

Riippuu siitä mitä haet. AP hakee seksiä. Parisuhteen hakeminen ainoastaan seksin takia on tyhmää, koska parisuhde ei ole tae seksille. Jos sen sijaan hakee kumppanuutta tai siihen liittyviä asioita, parisuhde on yksi tavoista, joilla sitä saa luotettavimmin. Silloin kannattaa hakea parisuhdetta.

Vierailija
22/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö parisuhteisiin mennä sen takia, että tavataan kiva ihminen ja halutaan sen kanssa olla yhdessä? Tai ainakin itsellä noin on mennyt. Kyllä mulla oli ainakin aina kaipuu läheisyydestä ja kumppanuudesta, en sitten tiedä miten muilla. seksi on tietysti ihanaa oman rakkaan kanssa mutta parisuhde on vähän muutakin.

Samaa mieltä tämä kommentoijan kanssa. Jos kaipaa arkeen läheistä ihmistä jonka kanssa jutella ja olla, niin silloin kannattaa etsiä parisuhdetta. Muutoin on ihan turhaa lähteä näihin kuvioihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteen hankinta ole pelkän seksin takia mitenkään kannattavaa, rahallisesti tai muutenkaan. Ei se suhde ole mikään tae siitä, että seksiä olisi tai että se olisi tyydyttävää. Kannattaa mieluummin muuta ratkaisua pohtia.

Tämä. Paljon enemmän minä olen saanut seksiä kun olin sinkku, verrattuna siihen kun olin parisuhteessa.

Olin joskus parisuhteessa jossa mies pihtasi, aivan naurettavaa, en tiedä mitä hän minusta sitten halusi.

Vierailija
24/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat ihan hetken vielä niin seksi ei enää kiinnosta käytännönkään syistä, koska ikä tekee työnsä.

Innostus seksiin lopahtaa itsestään kun nelikymppisenä luonnollinen erektio ei enää onnistukaan.

Sitten saat muuta ajateltavaa elämääsi.

Vierailija
25/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saa ostamalla. Ostan seksiä parin kuukauden välein. 

Vierailija
26/26 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotat ihan hetken vielä niin seksi ei enää kiinnosta käytännönkään syistä, koska ikä tekee työnsä.

Innostus seksiin lopahtaa itsestään kun nelikymppisenä luonnollinen erektio ei enää onnistukaan.

Sitten saat muuta ajateltavaa elämääsi.

Kun ei seksiin enää pysty niin mies voikin hypätä kiikkuun