Kannattaiskohan enää edes harkita parisuhdetta?
Kertokaas mitä parisuhde naisen kanssa voisi enää tuoda mun elämään. Olen 40+ ikäinen mies, mulla on 2 lasta avioliitosta joka päättyi 8 vuotta sitten, tulen erittäin hyvin toimeen omillani. Ainoa asia mikä elämästä puuttuu on seksielämä.
Kommentit (26)
No etkös vastannut kysymykseesi jo itse? Eli seksiä. Tosin siihen riittäisi joku kevyt tapailusuhde tai fwb. Älä kuvittele, että parisuhdetta tai kevyempääkään löytyy mitenkään helposti - voi hyvinkin olla, että saat roikkua Tinderissä hyvän aikaa, ennen kuin mitään löytyy, eli ei se niin mene, että laajasta tarjonnasta sinä vain valikoit sen, mikä sinulle "kelpaa". Mutta kun et tunnu erityisemmin suhdetta kaipaavan, niin tuo ei välttämättä ole ongelma - voit hyvin etsiä toivomaasi seksisuhdetta siellä vaikka parin vuoden ajan. Toki voi hyvällä tuurilla löytyä nopeastikin, jos oikea ihminen osuu kohdalle.
Älä harkitse,rahalla saa kun tarve on.
Vierailija kirjoitti:
No etkös vastannut kysymykseesi jo itse? Eli seksiä. Tosin siihen riittäisi joku kevyt tapailusuhde tai fwb. Älä kuvittele, että parisuhdetta tai kevyempääkään löytyy mitenkään helposti - voi hyvinkin olla, että saat roikkua Tinderissä hyvän aikaa, ennen kuin mitään löytyy, eli ei se niin mene, että laajasta tarjonnasta sinä vain valikoit sen, mikä sinulle "kelpaa". Mutta kun et tunnu erityisemmin suhdetta kaipaavan, niin tuo ei välttämättä ole ongelma - voit hyvin etsiä toivomaasi seksisuhdetta siellä vaikka parin vuoden ajan. Toki voi hyvällä tuurilla löytyä nopeastikin, jos oikea ihminen osuu kohdalle.
Tjaa, minä kun en ole ikinä laittanuntinderiä edes päälle ja naisia joutuu hätisteleen kimpusta.
Sinun otanta perustuu oletukseen että muut jakaa sinun mt-ongelmat ja sosiaalisen kyvyttömyyden.
Mulla sama paitsi että olen 50 v nainen. Olen päätynyt siihen, että pelkästään seksin takia en jaksa kyllä kaikkia niitä kompromisseja ja säätämistä, mitkä parisuhteesta väkisinkin seuraa. Jos kaipaisin myös läheisyyttä, seuraa yms. sitten parisuhteen hyödyt voittaisivat haitat, mutta kun en, olen erittäin tyytyväinen yksin, ainoastaan seksiä joskus tekisi mieli. Mutta Kaalimadon suristimet hoitavat sen ihan riittävän hyvin.
Sinkkuna hyvä olla. Sinulla hyvin asiat. Nauti vapaudesta.
Sinkkumies
Eikö parisuhteisiin mennä sen takia, että tavataan kiva ihminen ja halutaan sen kanssa olla yhdessä? Tai ainakin itsellä noin on mennyt. Kyllä mulla oli ainakin aina kaipuu läheisyydestä ja kumppanuudesta, en sitten tiedä miten muilla. seksi on tietysti ihanaa oman rakkaan kanssa mutta parisuhde on vähän muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa, minä kun en ole ikinä laittanuntinderiä edes päälle ja naisia joutuu hätisteleen kimpusta.
Sinun otanta perustuu oletukseen että muut jakaa sinun mt-ongelmat ja sosiaalisen kyvyttömyyden.
Olen tuo, jolle vastasit ja en ole mies (enkä sinkku). Käsitykseni perustuu osittain tuttujen miesten kokemuksiin - eivät he ole mt-ongelmaisia tai sosiaalisesti kyvyttömiä, mutta heidän kohdallaan pariutuminen ei tapahdu niin, että ottavat ensimmäisen tai jonkun ensimmäisistä, jotka kohdalle osuvat. Eli heillä on myös omia kriteereitä ja toiveita, eli vaikka kuinka naisia olisi kimpussa, ei välttämättä oikea ihminen ole heidän joukossaan. Ja toisaalta sitten kaipa sekin on ihan yleisesti tiedetty tosiasia, että moni mies saa aika vähän matcheja Tinderissä. Syyt lienevät moninaiset, joillain ehkä huonosti laadittu profiili, joillain jokin muu syy.
Kun on jo iällä ja lapset isompia ei kannata sotkea elämäänsä naisilla. Naisista seuraa vaan hankaluuksia ja rauha on taatusti mennyttä. Oma tupa oma lupa.
Itse oon päättänyt että en koskaan muuta kenenkään pirkon kanssa saman katon alle jos suhteeseen joskus ryhdynkin.
M47
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Jos redusoit naisen pimpaksi niin prostituutio ja muovivalmisteet ovat oikea osoite
Jos et kaipaa muuta kuin seksiä, niin eihän sulla sitten ole parisuhteeseen mitään annettavaakaan. Sitten pidät vain seksisuhdetta tms. Win win.
🇺🇦🇮🇱
Mielestäni on hieman outo konsepti pohtia asiaa parisuhde lähtökohtana. Itse olen käsittänyt, että homma menee niin päin, että ensin tapaa ihmisen jonka kanssa haluaa yhteisen elämän ja parisuhde tulee ikään kuin sivutuotteena.
Itse olen melko varma, että jos nykyinen kumppanini päättäisi jatkaa elämäänsä ilman minua, en löytäisi enää toista ihmistä jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. Hän on yksi ja ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on hieman outo konsepti pohtia asiaa parisuhde lähtökohtana. Itse olen käsittänyt, että homma menee niin päin, että ensin tapaa ihmisen jonka kanssa haluaa yhteisen elämän ja parisuhde tulee ikään kuin sivutuotteena.
Itse olen melko varma, että jos nykyinen kumppanini päättäisi jatkaa elämäänsä ilman minua, en löytäisi enää toista ihmistä jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. Hän on yksi ja ainoa.
Mulla täysin sama ajatusmaailma mutta onko nykaika tälläistä että parisuhdetta halutaan sen takia että yritetään hyötyä toisesta tai jotain
Seksielämän voi hankkia vaikka maksullisista, ei tarvitse sen takia hyvin toimivaa elämää parisuhteella pilata...
Eli vastausten perusteella ap, eikä kukaan muukaan, tule saamaan naisesta mitään suhteessa. Itellä vähän sama ajatus vaikka olenkin nuorempi ja lapseton, että parempi olla ilman suhdetta ja vaikka ostaa seksiä.
M29
Ei parisuhteen hankinta ole pelkän seksin takia mitenkään kannattavaa, rahallisesti tai muutenkaan. Ei se suhde ole mikään tae siitä, että seksiä olisi tai että se olisi tyydyttävää. Kannattaa mieluummin muuta ratkaisua pohtia.
Olisko ap:lle frieds with benefits- järjestely sopivin?
En itsekään haluaisi parisuhdetta, mutta ystävä ravintolaillallisille, leffaan, kulttuuririentoihin ja lakanoiden väliin kun siltä tuntuu vois olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhteen hankinta ole pelkän seksin takia mitenkään kannattavaa, rahallisesti tai muutenkaan. Ei se suhde ole mikään tae siitä, että seksiä olisi tai että se olisi tyydyttävää. Kannattaa mieluummin muuta ratkaisua pohtia.
Tämä. Paljon enemmän minä olen saanut seksiä kun olin sinkku, verrattuna siihen kun olin parisuhteessa.
Jos seksi on ainoa mikä puuttuu, ei parisuhdetta todellakaan kannata harkita. Kun nyt olet tyytyväinen nykyiseen, älä ala sössimään itä millään parisuhteella pelkän seksin takia!
Seksin puutteeseen auttaa vaikka oma käsi jos muuta ei löydy.
Itse olen nainen, eronnut jo vuosia sitten enkä todellakaan minkään seksin takia hyvää sinkkuelämääni alkaisi pilata ja uhrata!