Mun tuet laskee yli 300€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa... Ei sit ole varaa ruokaan... Luottotietoja ei ole...
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Mulle jää vain 220€ yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 580€.
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (78)
Minulla on tukirahoja jotain 14000 euroa säästössä. Olen säästänyt vuosia aina joka kuukausi rahaa työttömyystuesta. Onneksi on halpa vuokra.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne eutanasiaa haluavat on harvassa. Sen sijaan tiedän kyllä monia, joita voisi auttaa sellainen enemmän tai vähemmän eutanasia.
Kyllä niitä eutanasiaa haluavia on kuitenkin melko paljon ja enemmän tulisi jos tukia vähennettäisiin lisää. Itsekin tiedän monia, joita eutanasia auttaisi, mutta en tiedä mitä tarkoitat enemmän tai vähemmän eutanasialla.
Heh heh, mitähän tuo nyt tarkoittaisi. Mietipä.
Mieleeni tulee vaan, että haaveilet ihmisten tappamisesta ilman heidän suostumustaan, koska luulet sen auttavan heitä. Olenko oikeassa?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on oikein, että tukia vähennetään myös köyhimmiltä. Pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus maksuttomaan ja helppoon eutanasiaan sitä haluaville.
Huhuh kun on järkyttävää kommentointia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on oikein, että tukia vähennetään myös köyhimmiltä. Pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus maksuttomaan ja helppoon eutanasiaan sitä haluaville.
Huhuh kun on järkyttävää kommentointia
No onko ? Kuule kun me työssäkäyvät ei enää jakseta maksaa noille tyhjä toimittajille tonnin asuntoja, kun itsekin asutaan halvemmalla ilman mitään tukia
Mene Putinin palkka-armeijaan työhön. Ne maksaa kulut.
220e? Se on 55 e/vko. Ihan helposti syöt tuolla viikon, jos et ostele jotain einesroskaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelasta pitäisi saada lainaan omalla sos.tunnuksella pistooli jossa on kaksi patruunaa. Tällä yhdistelmällä voi ampua esim. tälläisen kirjoittajan ja itsensä.
Mulla on tuet laskenut 1000 eurolla kuukaudessa mutta pärjään vielä kun saan 2000 euroa nettona tilille. Vähän tiukkaa tekee mutta ostan sisäfiletta ja lohta vähän harvemmin. Kovaa on olla työttömänä nykypäivänä sen voin sanoa kadehtimatta ketään.
Mistä lähtien lorvailu veronmaksajien rahoilla on ollut ns. normaalia? Uskomatonta säätää lakeja, jotka johtavat tukien väärinkäyttöön. Ymmärrän, jos tukia maksetaan vaikeasti kehitysvammaiselle tai vakavasti vammautuneelle tai vakavasti sairaalle.
Prinsessat (mies- ja naispuoliset) eivät halua tehdä työtä ja elättää itsensä. Vakava luonnehäiriö on varmasti taustalla, kuten myöskin surkea tai olematon kotikasvatus.
Prinsessat (mies- ja naispuoliset) eivät halua tehdä työtä ja elättää itsensä. Vakava luonnehäiriö on varmasti taustalla, kuten myöskin surkea tai olematon kotikasvatus.
Jos ap on se sama tyyppi, joka ei suostu muuttamaan pois Helsingistä halvemmille asuinalueille, eikä suostu opiskelemaan jne, niin tämä sama aloitus on ollut palstalla varmaan jo kymmeniä kertoja. Ihmiset neuvovat ja antavat vinkkejä, mutta mikään ei kelpaa/onnistu.
Ei tuommoiset osaa mitään hävetä.