Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuet laskee yli 300€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa... Ei sit ole varaa ruokaan... Luottotietoja ei ole...

Vierailija
17.11.2024 |

Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???

Mulle jää vain 220€ yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 580€.

Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!

JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA  ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!

Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö koirasi 🐶

Vierailija
42/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytö eläin taloon siivoomaan kissojen hiekkalaatikot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy etsii Rastilan metsästä huumekätköt ja myyt ne. 

Vierailija
44/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt jää sentään 220 per kuu käteen? Toisessa aloituksessasi sanoit että jää 50.

Vierailija
45/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae kaupunkien asuntoja niitä ei saa suomalaiset yleensä. Sitten ota kuva kelalle olet yrittänyt hakea. Minulla 3 hakemusta ei otettu. Hakemusta voi kehnontaa hae vain yhtä kokoa, yhdeltä alueelta ja kirjoita sinulle on jo asunto. 

Vierailija
46/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on oikein, että tukia vähennetään myös köyhimmiltä. Pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus maksuttomaan ja helppoon eutanasiaan sitä haluaville.

Valitettavasti ne  eutanasiaa haluavat on harvassa. Sen sijaan tiedän kyllä monia, joita voisi auttaa sellainen enemmän tai vähemmän eutanasia.

Kyllä niitä eutanasiaa haluavia on kuitenkin melko paljon ja enemmän tulisi jos tukia vähennettäisiin lisää. Itsekin tiedän monia, joita eutanasia auttaisi, mutta en tiedä mitä tarkoitat enemmän tai vähemmän eutanasialla.

Heh heh, mitähän tuo nyt tarkoittaisi. Mietipä.

Vierailija
47/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin

Vierailija
48/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois

Vierailija
49/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAHELI SE VAAN JATKAA SPÄMMEJÄÄN JA TOISET ÄÄLIÖT VIELÄ SILLE VASTAAVAT.

Vierailija
50/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä mene töihin hokijat ovat? Navetan taakse huutamaan. Mitä tuosta saa että rinki run kataan persuporukalla mee töihin. Menkää te jollekin ilmaisutaidon kursseille oppisitte ehkä uusia hokemia.

Vierailija
52/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
53/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeatko sä ap joka kerta omille reisilles kun sä teet tän saman aloituksen, vain pienesti tyyliä vaihtaen? Mitä sä saat tästä? Ei ole yhteiskunnan, ei KELAn, ei edes hallituksen vika että sä olet tehnyt vuosikymmenien ajan sarjatulena huonoja valintoja. Et ole mitenkään uniikki lumihiutale näissä asioissa vaan useimmat ihmiset kamppailevat näiden samojen asioiden kanssa tänä päivänä. Ero heihin sinulla on siinä että he eivät ole jatkuvalla syötöllä valittamassa eikä syyllistämässä ketään vaan tekevät tilanteessa minkä voivat: käyvät ruokajonoissa, laskevat tarkkaan joka centin kuukausittain mikä käytettävissä on, pitävät työnhakunsa vauhdissa, kenties opiskelevat uutta ammattia, osa palkkatukityöllistettynä jossain ottamassa näppituntumaa työelämään, huolehtivat että asuntohakemus on voimassa kaikissa mahdollisissa paikoissa, myös lähikunnissa aina alkaen seurakunnan asunnoista jne. Mitä sä kuvittelet että tapahtuu kun sä jatkuvalla syötöllä kitiset tilannettas täällä  ja väniset niitä iänikuisia tekosyitäs ettei mitään tarvitsisi itse oman elämänsä ja elämänlaatunsa parantamiseksi tehdä? Ilmaista rahaako olet vailla? Mikään muuhan ei sinulle kelpaa, se on tullut jo selväksi. Lopeta jo! 

Vierailija
54/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päävikainen pellekö se täällä taas vinkuu? Hyppää junan alle niin meidän kaikkien elämä helpottuu huomattavasti.

Vierailija
55/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia tukia ei olisi koskaan kuulunut maksaa laisinkaan, sosialismi on tuhottava!

Vierailija
57/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää prvoilu alkaa,eri otsikolla vaan:)Samaa janutusta kun en pärjää ja liipalaapa:))))))))))))))))kehen hönöön tää enää uppoo.Tyyppi hauskuttaa vaan itseään kun tiedän et hönö jengi vastailee

Vierailija
58/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin ei niin vaan mennä niihin haetaan ja lahes aina palkataan joku tuttu. Ei kaikki edes asu Helsingissä. Pimeän työn neuvojat ottakaa huomioon kiinni jäämis riski, sitten joutuu putkaan, maksaa suuret sakot, joutuu kela mustalle listalle jne. Tiedän monia jotka on myös minä jouduin väärien ilmiantojen takia, sitten kela ei usko mitään, vaatii tiliotteet 3 kertaa samat ja naapurin myös. Perintäsakot tulee kalliiksi ja jatkaa perintää vuosia ulosotossa ja alottaa uudestaan jos rahaa tilillä. Vain oikea työ kannattaa, tai työttömyys jos pakko. 

Höpöhöpö taas. Että oikein putkaan pimeiden töiden tekemisestä 🤣 En usko sekuntiakaan myöskään, ettäkö joku muka tekisi ilmoituksen Kelaan, että hei luulen että mun naapuri tienaa pimeästi, tarkistakaa. Ei kukaan tuollaista voi todistaa. Nimimerkillä kokemusta on.

Vierailija
59/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ei ole luottotietoja? Oma vika!

Olisin onnellinen jos jäisi käteen yli 500e/kk!!!!

Ihmiset ei osaa elää säästeliäästi. En ymmärrä uutisia ruuanhävikin vähentämisestä, kun meillä ei koskaan jää ruokaa hukkaan, ei nyt eikä lapsuudessa!

t, maalaisjärki

Vierailija
60/78 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

220€ riittää kyllä kuukauden ruokiin ja hygieniatarvikkeisiin. Ihan turhaan kitiset. Kiitos Kelan sössimisten, mulle jää lähes 100€ vähemmän per kuukausi ja silti pärjään. En vain osta mitään ylimääräistä. Siis mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan