Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuet laskee yli 300€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa... Ei sit ole varaa ruokaan... Luottotietoja ei ole...

Vierailija
17.11.2024 |

Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???

Mulle jää vain 220€ yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 580€.

Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!

JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA  ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!

Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

TUNGE UPPI PERSEESEES.

Vierailija
22/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs se työn teko?

Enhän minä voi töihin mennä kun en jaksa kävellä. Ja kukaan ei ota minua töihin, olen tehnyt 38000 työhakemusta vuodessa ja 540 asuntohakemusta halvempaan asuntoon.

Kyllä Kela ja te muut ihmiset olette syyllisiä kun minua näin sorretaan.

Aina on rahat loppu ja olen ollunna syömäti jo kolme päivää vaikka varastan kaupasta ruokaa senkun kerkiän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varastaa ruokaa ja tehdä paljon muutakin. Pääsee vankilaan ja siellä on ihan kivaa. Täysylöspito. 

Mutta älä satuta ketään. 

Vierailija
24/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kohta pääsee lumitöihin kun lunta tuloo. Ja voi pestä jätehuoneen haisee niin. Oikotie vuoraa sulle edullisesti vaikka luottotiedot mennyt. Pimeitä huone vuokrauksia on pitkin ja joka puolella. Ne ei maksa veroja niistä. 

Vierailija
25/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkö siis nytkö as-ta tajusit,

että ilmaisia lounaita ei ole??????

Joku ne maksaa. Maksoi.

Maksaminen ehtyy.

Vierailija
26/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varastaa ruokaa ja tehdä paljon muutakin. Pääsee vankilaan ja siellä on ihan kivaa. Täysylöspito. 

Mutta älä satuta ketään. 

Jep joku talousrikos tai joku semmoinen olisi varmaan hyvä. Saisit ruoan valmiiksi pöytään, mukavan pedin ja sisältöä elämään.

Vierailija
27/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä on töitä mm. MC donaldsiin. Ja siivoon. Kontulan keskustassa on töitä helluntaiseurakunta ja huumeveikot. Tiskaamaan astioita ravintolaan. Pimeästi tietysti . 

Vierailija
28/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhoksella voit vaihtaa puhtaan huumeneulan meidän verorahoilla. Siellä on myös tilaajan töitä ravintoloissa. 

Vierailija
29/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkailta varastelu karkottaa asiakkaat tyhmät. Kuka enää haluaa ostarille. Ketä kiinnostaa ostaa käytettyä tai varastettua ?  

Vierailija
30/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy siivoomassa alepassa ne on huippu paskasia kauppoja. Siivoojat puskee paskat hyllyihin pölyt ja tomut. 

Vierailija
31/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä vaikka töihin menis...

Ei töihin mennä. Sinne päästään. Siis jos päästään. Sadat tuhannet eivät kelpaa.

Vierailija
32/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllypuron kioskilta saa työtä sanot että myyt samalla huumeet. 

Vierailija
33/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on oikein, että tukia vähennetään myös köyhimmiltä. Pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus maksuttomaan ja helppoon eutanasiaan sitä haluaville.

Valitettavasti ne  eutanasiaa haluavat on harvassa. Sen sijaan tiedän kyllä monia, joita voisi auttaa sellainen enemmän tai vähemmän eutanasia.

Kyllä niitä eutanasiaa haluavia on kuitenkin melko paljon ja enemmän tulisi jos tukia vähennettäisiin lisää. Itsekin tiedän monia, joita eutanasia auttaisi, mutta en tiedä mitä tarkoitat enemmän tai vähemmän eutanasialla.

Vierailija
34/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hesburgerin takahuone . Sitko likaa. Itiksessä on kioskissa työtä. Jos osaat arabiaa ja käytät huumeita. 

Vierailija
35/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhoksella voit vaihtaa puhtaan huumeneulan meidän verorahoilla. Siellä on myös tilaajan töitä ravintoloissa. 

Uskokaa jo etten voi mennä töihin! En voi. Kun pitää salilla käydä. Enkä jaksa mennä töihin kun kaikki työpaikat ovat niin kaukana minusta.

Enkä minä jaksa kävellä kun heikottaa, en ole syönyt kahteen tuntiin mitään paitsi kaupasta varastin muutaman lihapiirakan ja mutustelin ne äidin komerossa. 

Vierailija
36/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja 😎

Vierailija
37/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko uus työ huumeruiskujen kerääjän ammatti. Kiertää lähiöissä noukkii neulat ja ruiskut myös metron ja ostarin läheltä. Saa liikuntaa ja kerää samalla tölkit. Kaupungin osa aika työnä. 4 tuntia viikossa. Samalla voi kuvata huumemyyjät työn ohessa. 

Vierailija
38/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastettujen autojen kuljetus Viroon kysy kioskilta vaikka. Tai opastus bordelliin tai pimeiden taksien mainostaja. 

Vierailija
39/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan

Vierailija
40/78 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin ei niin vaan mennä niihin haetaan ja lahes aina palkataan joku tuttu. Ei kaikki edes asu Helsingissä. Pimeän työn neuvojat ottakaa huomioon kiinni jäämis riski, sitten joutuu putkaan, maksaa suuret sakot, joutuu kela mustalle listalle jne. Tiedän monia jotka on myös minä jouduin väärien ilmiantojen takia, sitten kela ei usko mitään, vaatii tiliotteet 3 kertaa samat ja naapurin myös. Perintäsakot tulee kalliiksi ja jatkaa perintää vuosia ulosotossa ja alottaa uudestaan jos rahaa tilillä. Vain oikea työ kannattaa, tai työttömyys jos pakko. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi