Mun tuet laskee yli 300€/kk, en pärjää enää! EN SAA halvempaa vuokra-asuntoa... Ei sit ole varaa ruokaan... Luottotietoja ei ole...
Miksi näin kurjistetaan heikoimmassa asemassa olevia???
Mulle jää vain 220€ yhteensä koko kuulle rahaa, kun normaalisti on jäänyt 580€.
Kela leikkaa "liian kalliin" vuokran takia, vaikka se ei edes ole kallis!
JA HAEN KOKO AJAN HALVEMPAA ASUNTOA, MUTTA EN SAA!!!
Miten tämä voi oikeasti mennä näin? On kohta pakko varastaa ruokaa...
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Entäs se työn teko?
Enhän minä voi töihin mennä kun en jaksa kävellä. Ja kukaan ei ota minua töihin, olen tehnyt 38000 työhakemusta vuodessa ja 540 asuntohakemusta halvempaan asuntoon.
Kyllä Kela ja te muut ihmiset olette syyllisiä kun minua näin sorretaan.
Aina on rahat loppu ja olen ollunna syömäti jo kolme päivää vaikka varastan kaupasta ruokaa senkun kerkiän.
Kannattaa varastaa ruokaa ja tehdä paljon muutakin. Pääsee vankilaan ja siellä on ihan kivaa. Täysylöspito.
Mutta älä satuta ketään.
Kyllä kohta pääsee lumitöihin kun lunta tuloo. Ja voi pestä jätehuoneen haisee niin. Oikotie vuoraa sulle edullisesti vaikka luottotiedot mennyt. Pimeitä huone vuokrauksia on pitkin ja joka puolella. Ne ei maksa veroja niistä.
Nytkö siis nytkö as-ta tajusit,
että ilmaisia lounaita ei ole??????
Joku ne maksaa. Maksoi.
Maksaminen ehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varastaa ruokaa ja tehdä paljon muutakin. Pääsee vankilaan ja siellä on ihan kivaa. Täysylöspito.
Mutta älä satuta ketään.
Jep joku talousrikos tai joku semmoinen olisi varmaan hyvä. Saisit ruoan valmiiksi pöytään, mukavan pedin ja sisältöä elämään.
Itiksessä on töitä mm. MC donaldsiin. Ja siivoon. Kontulan keskustassa on töitä helluntaiseurakunta ja huumeveikot. Tiskaamaan astioita ravintolaan. Pimeästi tietysti .
Puhoksella voit vaihtaa puhtaan huumeneulan meidän verorahoilla. Siellä on myös tilaajan töitä ravintoloissa.
Asiakkailta varastelu karkottaa asiakkaat tyhmät. Kuka enää haluaa ostarille. Ketä kiinnostaa ostaa käytettyä tai varastettua ?
Käy siivoomassa alepassa ne on huippu paskasia kauppoja. Siivoojat puskee paskat hyllyihin pölyt ja tomut.
Vierailija kirjoitti:
Jos sitä vaikka töihin menis...
Ei töihin mennä. Sinne päästään. Siis jos päästään. Sadat tuhannet eivät kelpaa.
Myllypuron kioskilta saa työtä sanot että myyt samalla huumeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on oikein, että tukia vähennetään myös köyhimmiltä. Pitäisi kuitenkin antaa mahdollisuus maksuttomaan ja helppoon eutanasiaan sitä haluaville.
Valitettavasti ne eutanasiaa haluavat on harvassa. Sen sijaan tiedän kyllä monia, joita voisi auttaa sellainen enemmän tai vähemmän eutanasia.
Kyllä niitä eutanasiaa haluavia on kuitenkin melko paljon ja enemmän tulisi jos tukia vähennettäisiin lisää. Itsekin tiedän monia, joita eutanasia auttaisi, mutta en tiedä mitä tarkoitat enemmän tai vähemmän eutanasialla.
Hyi hesburgerin takahuone . Sitko likaa. Itiksessä on kioskissa työtä. Jos osaat arabiaa ja käytät huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Puhoksella voit vaihtaa puhtaan huumeneulan meidän verorahoilla. Siellä on myös tilaajan töitä ravintoloissa.
Uskokaa jo etten voi mennä töihin! En voi. Kun pitää salilla käydä. Enkä jaksa mennä töihin kun kaikki työpaikat ovat niin kaukana minusta.
Enkä minä jaksa kävellä kun heikottaa, en ole syönyt kahteen tuntiin mitään paitsi kaupasta varastin muutaman lihapiirakan ja mutustelin ne äidin komerossa.
Olisko uus työ huumeruiskujen kerääjän ammatti. Kiertää lähiöissä noukkii neulat ja ruiskut myös metron ja ostarin läheltä. Saa liikuntaa ja kerää samalla tölkit. Kaupungin osa aika työnä. 4 tuntia viikossa. Samalla voi kuvata huumemyyjät työn ohessa.
Varastettujen autojen kuljetus Viroon kysy kioskilta vaikka. Tai opastus bordelliin tai pimeiden taksien mainostaja.
Töihin ei niin vaan mennä niihin haetaan ja lahes aina palkataan joku tuttu. Ei kaikki edes asu Helsingissä. Pimeän työn neuvojat ottakaa huomioon kiinni jäämis riski, sitten joutuu putkaan, maksaa suuret sakot, joutuu kela mustalle listalle jne. Tiedän monia jotka on myös minä jouduin väärien ilmiantojen takia, sitten kela ei usko mitään, vaatii tiliotteet 3 kertaa samat ja naapurin myös. Perintäsakot tulee kalliiksi ja jatkaa perintää vuosia ulosotossa ja alottaa uudestaan jos rahaa tilillä. Vain oikea työ kannattaa, tai työttömyys jos pakko.
TUNGE UPPI PERSEESEES.