Olen todella varakas mies. Kysy mitä haluat.
Mahdollisuus kysyä mitä mieleen juolahtaa todella varakkaalta mieheltä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaativa naisten suhteen?? Ärsyttääkö onnenonkijat?? :D Jaksatko tehdä töitä? Oletko joskus toivonut ettet olisi varakas??
En pidä itseäni vaativana naisten suhteen negatiivisessa mielessä, mutta en siedä hyväksikäyttäjiä (onnenonkijoita), koska uskon että jossain määrin oma onni on omissa käsissä. Tiedän olevani onnekkaassa tilanteessa. Työn tekeminen motivoi minua, joten kyllä jaksan tehdä töitä ja silloin, kun vaimoni menehtyi toivoin etten olisi varakas. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko säilyttänyt leikin, ilon ja mielikuvituksen. Viihdytkö luonnon äärellä. En tarkoita siis että liukastuu ojaan, vaan vaikka aaltojen katselu.
Mielestäni olen, vaikka viime vuosina ilo on ollut surutyön vuoksi poissa. Vapaa-ajallani viihdyn luonnon keskellä erilaisissa aktiviteeteissa tai vaikka ihan vaan mökillä. Aaltojen katselu, kuten purjehtiminen ovat mieluista puuhaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
miks mun vasen käsi on kylmä kuin kalma mut oikea on super lämmin.
pakko pitää kahta hanskaa päälekäin vasemmassa kädessä.
Onko sinulla heikko ääreisverenkierto? Ap
Todistatko varakkuutesi lahjoittamalla minulle vaikka 1000 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olet vauva-palstalla?
Huvikseni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluatko näyttää varallisuutesi ulospäin?
Auto, asuminen, pukeutuminen jne.
En, koska en saisi tyydytystä lesoilemalla. Sitä paitsi hienot autot, upea asunto ja merkkivaatteet ovat vain materiaa ja todellinen onni koostuu aivan muista asioista. Valehtelisin jos väittäisin etteikö noiden omistaminen ole mukavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat tästä valehtelusta?
Onko sinulla kaikki hyvin? Tapoihini ei kuulu rehvastella eikä valehdella. Ap
Oma nettovarallisuus pari milliä. En keksi enää mitään rahalla saatavaa mikä lisäisi tyytyväisyyttäni. Materian koen lähinnä riesana. Olenko mielestäsi tyytynyt liian vähään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi? Oletko aina ollut varakas?
Minkälaisiin kohteisiin tai minkälaisille ihmisille annat tai antaisit rahaa "ilmaiseksi" tai ilman vastinetta?
Olen usealla eri alalla ja en ole aina ollut näin varakas mitä tällä hetkellä olen. Ahkeruuteni on palkittu ja onneakin on ollut mukana. Minulla on säätiö, jonka kautta tuen erilaisia projekteja sekä lahjoitan hyväntekeväisyyteen "ilmaiseksi" rahaa, mitkä viimeksi olivat yhden kroonisen sairauden tutkiminen ja vähävaraiset lapset. Ap
Millaisesta perheestä olet peräisin? Entä vaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko mulle puolet varoistasi?
Riittää 4999€, niin ei mene veroakaan.
Et kysynyt, mutta esitän vastakysymyksen eli riittää mihin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta asuntoa sinulla on ja missä ne sijaitsevat?
Kolme omaa ja yksi väliaikainen vuokra-asunto. Vuokra-asunto on ainoa Suomessa oleva ja muut olen ostanut ulkomailta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saat rahasi?
Tekemällä ahkerasti töitä ja mm. sijoittamalla. Monesta eri lähteestä. Ap
Kuinka nuorena aloitit sijoittamisen? Mitkä ovat olleet parhaimpia ja huonoimpia sijoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat?
Sain tältä päivältä kaiken mitä halusin. Söin herkullisen illallisen lempiruokaani, pelasin shakkia ja kävin kävelyllä. Laitoin eteenpäin paria työasiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukutko yösi hyvin? Stressaatko jostain asiasta?
Usein nukun hyvin, mutta viime aikoina unettomuus on vaivannut ja stressi on hyvästä jos se motivoi eteenpäin, liiallisena se on haitaksi terveydelle. Ap
Oletko kokeillut mindfullnessia ja painopeittoa?
Millaista musiikkia kuuntelet? Millaista kulttuuria kulutat? Anna esimerkkejä viimeaikaisista kulttuurielämyksistäsi.
Mitä haluat?