Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä joululahjat kertoisivat rivien välistä ettei pidä lahjan saajasta?

Vierailija
17.11.2024 |

Kun ei ihan risuja kehtaa antaa. 

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta piiloveetuilua sisältävä lahja olisi rasis kirsikkaliköörikonvehteja.

En kyllä huomaisi mitään veetuilua tässä, rakastan kirsikkaliköörikonvehteja ja hamstraan niitä aina joulun aikaan!

Mistä niitä saa? Rupean hamstraamaan itsekin!

En ole Lidlin vakioasiakas, mutta kävin siellä viime joulun jälkeen. Olin ihan onnesta soikeana, kun siellä oli noita konvehteja alehintaan. Pitää käydä lähempänä joulua katsomassa onko niitä siellä.

Vierailija
122/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä villasukkavihaa..maassa jossa on oikein kylmä talvi, mielestäni se on oikein mukava lahja :) 

Ja myös tykkään juhlapöydän konvehdeista kuten hirveän moni muukin, eivät ne suotta ole kaikkein myydyin suklaarasia jouluisin..vaikka av:lla tottakai kaikki pitää haukkua maanrakoon. 

Entinen naapurini, joka on sydämellinen ja suloinen ihminen, kutoo joka jouluksi yhdelle hieman syrjäytyneelle mieshenkilölle lämpöiset sukat lahjaksi ja leipoo jotakin jouluista myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älkää nyt kukaan tosissaan tuota villasukkavihaa ottako. Se on venäjätrollien mielenpahoituskampanja, joka vuosi sama. Villasukat on oikeasti haluttu joululahja Suomessa - ja Ukrainassa!

Vierailija
124/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamavoide ja ehkäisyopas.

Vierailija
125/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten se, ettei anna mitään (edes suklaarasiaa tai jotain saippua-hajuvesi-tms lahjapakkausta), saatteella "ei sulle vaan keksi mitään lahjaa".

Toimi hyvin edellisessä avioliitossani, kun itse annoin tosi harkittuja lahjoja, ja itse en saanut mitään tuolla selityksellä. 

Vierailija
126/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy neuvoja kälyltäni, siinä on varsinainen paskalahjojen ostaja. Olen jo monta vuotta sanonut että älä osta meille mitään mutta ei se välitä, ostaa silti ja suuttuu kun emme ole ostaneet heille mitään. Viime vuonna suuttui minulle kun hän on niin jouluihminen ja minä kerroin että minua joulu ei kiinnosta pätkääkään ja varsinkaan joululahjojen pakko-ostamista vihaan yli kaiken. Hän ei voi hyväksyä etten ole samanlainen hössöttäjä kuin hän.

Mun käly osti joka vuosi hajukynttilöitä. Ne meni suoraan roskiin tai kirpparille.

Ne voi laittaa ulos kynttilälyhtyyn.

Kuten nykyisin muutkin kynttilät (paitsi sähkökatkon aikaan), ovat julistetut epäterveellisiksi hengittää.

Vierailija
127/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ja Vihreät kuulat. 

Hah, mun lempilahjat!

Vierailija
128/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi kutoi jostain surkeista halpislangoista mulle ja lapsille sukat aina jouluksi, se oli vähän v*ttuilulahja kun ne hajosi parin käytön jälkeen päkiästä ja kantapäästä. Oltais oikeasti tarvittu lämpimiä villasukkia ja ostin ne joulumyyjäisistä sitten. Kuka käyttää paljon aikaa kutoakseen tollaset kus*set villasukat?

Vierailija
129/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti Tenoja ja halvinta saippuaa, X-tran dödö.

Vierailija
130/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun anoppi kutoi jostain surkeista halpislangoista mulle ja lapsille sukat aina jouluksi, se oli vähän v*ttuilulahja kun ne hajosi parin käytön jälkeen päkiästä ja kantapäästä. Oltais oikeasti tarvittu lämpimiä villasukkia ja ostin ne joulumyyjäisistä sitten. Kuka käyttää paljon aikaa kutoakseen tollaset kus*set villasukat?

Kuka niihin kusi? Jospa anopilla ei ollut sinun haluamaasi hifilankaa tai ei ollut varaa hankkia sitä. Olet kiittämätön mätös. 

Vierailija
131/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin alapeukuttajat luulee kyseessä olleen joku köyhä hyväsydäminen vanhus,? Ei vaan hyvin varakas nainen, joka tykkäs myös laittaa ruokia, joille minä ja toinen lapsi oltiin allergisia. Eli periaatteessa kivoja juttuja, mutta ilkeällä tarkoituksella.

Vierailija
132/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lahjoa ihmistä, josta ette pidä? Ihan typerää ostella jotakin "vihalahjoja". Ihme kyllä jotkut tykkää jopa Budapest-konvehdeista, Vihreistä kuulista ja näistä juhlapöydän konvehteista. Itse en välitä juhlapöydän konvehteista ja jos joku näitä mulle on joskus lahjotellut, olen kiittänyt ja kiikuttanut myöhemmin työkavereiden iloksi taukotilaan, kummasti on kyllä boksi siellä tyhjentynyt. Mullakaan ei nuorempana opiskelijana ollut oikeasti varaa ostaa sukulaisille muuta kun juhlapöydän konvehtirasia ja joku kynttilä ja ehkä servettipaketti..olin varmaan selän takana sitten haukuttu tyyppi tai ehkä tajusivat tilanteeni.

Minä olisin ihan otettu, jos joku opiskelija vähistä rahoistaan haluaisi silti ostaa minulle joululahjan ja vielä näkisi vaivaa sen valitsemisessa. Eli arvostan kyllä niitä konvehteja, kynttilää ja servettejä. Ajatushan se on tärkein. Ja minä oikeasti pidän sekä suklaasta että vihreistä kuulista.

Vierailija
133/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etukäteen selvität, mitä ko henkilö EI halua. Ja sit ostat sen. Kuten mun äiti.

Ä: mitä tyttäreni toivot joululahjaksi?

M: En tarvii kiitos mitään.

Ä: mutta halutaan joku paletti laittaa

M: no jos vaikka puuvillainen pyjama?

Ja mitä sain: tekokuituisen yöpaitulin. Lähti UFFin laatikkoon loppiaisena, paketissaan.

Joskus vuosia sitten pyysin ex-poikaystävältä joululahjaksi pyjamaa, vielä painotin että pusero ja housut, ei yöpaitaa.

No mitäs se osti. Yöpaidan.

Vierailija
134/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain, mitä ko. henkilö inhoaa ja tietää, että sinä tiedät sen. Tietysti. Kaikki muut lahjat, vaikka tiskiharjankin, voi ottaa vain antajan rahattomuutena tai hyvän maun puutteena, ei osoituksena siitä, ettei hän pidä lahjan saajasta.

Jollekin oikein viimeisen päälle sisustusintoilijalle joku design-vessaharja vois olla aika täsmälahja. Kivan dekandenttia :)

Vierailija
135/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan villasukkia, tuskin ihan kaikki antajat tuntevat vastenmielisyyttä minua kohtaan ja mies kyllä syö kaikki, missä on vähänkin makeaa.

Nim. Kiitollisuudella juhlapöydän konvehdit.

Kunhan mies ei syö niitä villasukkia.

Vierailija
136/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvatrimmeri. Ryppyvoide. Joku self-help opas parempaan elämänhallintaan. 

Vierailija
137/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä villasukkien vihaajia. Minulla villasukat menevät suoraan käyttöön, vanhassa talossa kun asutaan niin tarvetta on, mutta jotain julmaa ironiaa on että olen ilmeisesti ainoa ihminen maailmassa joka ei saa itsetehtyjä villasukkia lahjaksi keneltäkään.

Vierailija
138/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xxl kokoinen vaate s-kokoa käyttävälle, tai vielä pahempi toki toisinpäin.

Vierailija
139/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukkaset

Vierailija
140/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlapöydän konvehdit. 

Halvinta ja surkeita suklaata mitä voi antaa. Hävettäisi antaa kenellekkään sellaista jouluna.

nää on hyviä. mutta tosiaan niin halpaa perussuklaata että lahjana huono. etenkin kun jouluna sitä suklaata muutenkin tulee usein syötyä liikaa