Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä joululahjat kertoisivat rivien välistä ettei pidä lahjan saajasta?

Vierailija
17.11.2024 |

Kun ei ihan risuja kehtaa antaa. 

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöksen kultainen kirja

Mä sain tän snopilta aikoinaan. Hauska juttu tässä on se, että vaikka en mikään etikettihaukka olekkaan, niin pahempaa moukkaa kuin anoppi, levätköön rauhassa, en ole koskaan tuntenut. Siis nimenomaan sellainen vahingossa möläyttelijä oikein parhaasta päästä.

Vierailija
102/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain, mitä ko. henkilö inhoaa ja tietää, että sinä tiedät sen. Tietysti. Kaikki muut lahjat, vaikka tiskiharjankin, voi ottaa vain antajan rahattomuutena tai hyvän maun puutteena, ei osoituksena siitä, ettei hän pidä lahjan saajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on juhlapöydän konvehdeissa? Joka joulu syön niitä mielelläni enkä käkistele muutaman euro kalliimman "laadukaamman" suklaan perään. Onneksi olen näin halpa ja yksinkertainen maualtani, joten ihan huti menisi, jos joku ilkeilläkseen ostaisi mulle juhlapöytää lahjaksi. 

Vierailija
104/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohi tai 5 sikaa afrikkaan

Ilahtuisin tuosta älyttömästi että joku käyttää rahaa hyvään, vaikka syy oli mikä tahansa vaikka kettuilu. Viis siitä!

Itse en osta lahjoja idiooteille. En edes miettisi ostamista.

Vierailija
105/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun varmaan sopii se jonkun aiemman ketjun kirjoittajan saama laminoitu BMI-taulukko

Vierailija
106/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ehdottomasti. En tiedä muista, mutta ainakin meidän perheessä ne menee roskiin niin että pakettia on hiukan toisesta päästä avattu. 

Kannattaa avata loppuun asti (vaikka sukat roskiin menisikin). Mummo laittoi aikanaan sukkien sisälle rahaa.

Mulla on kans sellanen tapa, että laitan sukkien sisään muuta kivaa ylläriä.

Koska en ole mikään kutoja, ostan villasukkia (perheessämme toivelahja) ja ovat julmetun kalliita. - Vinkkinä roskiin laittajalle: Myy kympillä tai edes vitosella eteenpäin. Kivana bonusyllätyksenä ostajalle se 50 €:n seteli...  :D

Vierailija
107/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peili 

Vierailija
108/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peili 

Tarvisin. Mieluiten sellainen, missä sekä tavallinen että suurentava osa. Entinen hajonnut, joten toivelahja olisi.

Vierailija
109/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat jotka kudottu huonlsti

Vierailija
110/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat best! 

Vierailija
111/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 6 v poika, isä osti mulle joululahjaksi Barbinuken. Myöhemmin illalla käärin Barbinuken takaisin lahjapaperiin ja aamulla vein sen naapurin tytölle, joka ikäiseni.

Kun isä sai tietää, hän alkoi huutaa minulle pää punaisena, kuinka se lahja oli viimeisillä vähillä rahoilla ostettu ja sitten minä annoin sen pois, jollekin naapurin tytölle, jolla oli jo useita samanlaisia nukkeja. Kännissä huusi ja loppiaiseen asti oli joku viinapullo kädessä.

Vierailija
112/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pahemmin auta, jos joku palstalainen ei tykkää jostain. Pitää tietää mistä saaja ei tykkää. Tai no paska paketissa kertoo varmaan kaikille, että ei ole pidetty.

Vierailija
113/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha palstan villasukkatrollaaja vastailee sivukaupalla itselleen. Kyllä sitä otti päähän kun suomalaiset lähetti villasukkia Ukrainaan! Oisko taas samanlainen keräys?

Vierailija
114/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ehdottomasti. En tiedä muista, mutta ainakin meidän perheessä ne menee roskiin niin että pakettia on hiukan toisesta päästä avattu. 

Kannattaa avata loppuun asti (vaikka sukat roskiin menisikin). Mummo laittoi aikanaan sukkien sisälle rahaa.

Mulla on kans sellanen tapa, että laitan sukkien sisään muuta kivaa ylläriä.

Koska en ole mikään kutoja, ostan villasukkia (perheessämme toivelahja) ja ovat julmetun kalliita. - Vinkkinä roskiin laittajalle: Myy kympillä tai edes vitosella eteenpäin. Kivana bonusyllätyksenä ostajalle se 50 €:n seteli...  :D

Ei nuo "villasukan roskiinheittäjät" mitään ole ikinä saaneet. Ne on venäjän naisvihatrolleja, jotka JOKA JOULU tällä palstalla trollaa tätä samaa, luullen että naiset Lännessä pahoittavat mielensä villasukkia haukkumalla.

Vierailija
115/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan villasukkia, tuskin ihan kaikki antajat tuntevat vastenmielisyyttä minua kohtaan ja mies kyllä syö kaikki, missä on vähänkin makeaa.

Nim. Kiitollisuudella juhlapöydän konvehdit.

Vierailija
116/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ketjuun varmaan sopii se jonkun aiemman ketjun kirjoittajan saama laminoitu BMI-taulukko

Siihen voisi laittaa kaveriksi vielä laihdutuskirjan.

Itse olen saanut äidiltä suihkusaippuan ja deodorantin. Kysyin että onko tämä vihje. Väitti ettei ollut.

Vierailija
117/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-anopin antamista lahjoista voisi kirjoittaa listan.

Halpoja, huonoja, liittyivät asioihin joista en ole kiinnostunut tai jonkun sukulaisen kuolinpesästä otettu roju. Huh! Vieläkin tulee puistatus kun ajattelen sitä naista! 

Vierailija
118/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy neuvoja kälyltäni, siinä on varsinainen paskalahjojen ostaja. Olen jo monta vuotta sanonut että älä osta meille mitään mutta ei se välitä, ostaa silti ja suuttuu kun emme ole ostaneet heille mitään. Viime vuonna suuttui minulle kun hän on niin jouluihminen ja minä kerroin että minua joulu ei kiinnosta pätkääkään ja varsinkaan joululahjojen pakko-ostamista vihaan yli kaiken. Hän ei voi hyväksyä etten ole samanlainen hössöttäjä kuin hän.

Mun käly osti joka vuosi hajukynttilöitä. Ne meni suoraan roskiin tai kirpparille.

Vierailija
119/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruma, huonosti tehty, saajalle sopimaton, tarpeeton.

Vierailija
120/159 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain glitterisen pöytä joulukoristeen. En ole sitä pussista edes ottanut,kun sitä glitteriä karisee ja on sormissa jos siihen koskee.