Mitkä joululahjat kertoisivat rivien välistä ettei pidä lahjan saajasta?
Kommentit (159)
Jotain, mitä ko. henkilö inhoaa ja tietää, että sinä tiedät sen. Tietysti. Kaikki muut lahjat, vaikka tiskiharjankin, voi ottaa vain antajan rahattomuutena tai hyvän maun puutteena, ei osoituksena siitä, ettei hän pidä lahjan saajasta.
Mitä vikaa on juhlapöydän konvehdeissa? Joka joulu syön niitä mielelläni enkä käkistele muutaman euro kalliimman "laadukaamman" suklaan perään. Onneksi olen näin halpa ja yksinkertainen maualtani, joten ihan huti menisi, jos joku ilkeilläkseen ostaisi mulle juhlapöytää lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuohi tai 5 sikaa afrikkaan
Ilahtuisin tuosta älyttömästi että joku käyttää rahaa hyvään, vaikka syy oli mikä tahansa vaikka kettuilu. Viis siitä!
Itse en osta lahjoja idiooteille. En edes miettisi ostamista.
Tähän ketjuun varmaan sopii se jonkun aiemman ketjun kirjoittajan saama laminoitu BMI-taulukko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ehdottomasti. En tiedä muista, mutta ainakin meidän perheessä ne menee roskiin niin että pakettia on hiukan toisesta päästä avattu.
Kannattaa avata loppuun asti (vaikka sukat roskiin menisikin). Mummo laittoi aikanaan sukkien sisälle rahaa.
Mulla on kans sellanen tapa, että laitan sukkien sisään muuta kivaa ylläriä.
Koska en ole mikään kutoja, ostan villasukkia (perheessämme toivelahja) ja ovat julmetun kalliita. - Vinkkinä roskiin laittajalle: Myy kympillä tai edes vitosella eteenpäin. Kivana bonusyllätyksenä ostajalle se 50 €:n seteli... :D
Vierailija kirjoitti:
Peili
Tarvisin. Mieluiten sellainen, missä sekä tavallinen että suurentava osa. Entinen hajonnut, joten toivelahja olisi.
Villasukat jotka kudottu huonlsti
Kun olin 6 v poika, isä osti mulle joululahjaksi Barbinuken. Myöhemmin illalla käärin Barbinuken takaisin lahjapaperiin ja aamulla vein sen naapurin tytölle, joka ikäiseni.
Kun isä sai tietää, hän alkoi huutaa minulle pää punaisena, kuinka se lahja oli viimeisillä vähillä rahoilla ostettu ja sitten minä annoin sen pois, jollekin naapurin tytölle, jolla oli jo useita samanlaisia nukkeja. Kännissä huusi ja loppiaiseen asti oli joku viinapullo kädessä.
Se ei pahemmin auta, jos joku palstalainen ei tykkää jostain. Pitää tietää mistä saaja ei tykkää. Tai no paska paketissa kertoo varmaan kaikille, että ei ole pidetty.
Jaha palstan villasukkatrollaaja vastailee sivukaupalla itselleen. Kyllä sitä otti päähän kun suomalaiset lähetti villasukkia Ukrainaan! Oisko taas samanlainen keräys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukat ehdottomasti. En tiedä muista, mutta ainakin meidän perheessä ne menee roskiin niin että pakettia on hiukan toisesta päästä avattu.
Kannattaa avata loppuun asti (vaikka sukat roskiin menisikin). Mummo laittoi aikanaan sukkien sisälle rahaa.
Mulla on kans sellanen tapa, että laitan sukkien sisään muuta kivaa ylläriä.
Koska en ole mikään kutoja, ostan villasukkia (perheessämme toivelahja) ja ovat julmetun kalliita. - Vinkkinä roskiin laittajalle: Myy kympillä tai edes vitosella eteenpäin. Kivana bonusyllätyksenä ostajalle se 50 €:n seteli... :D
Ei nuo "villasukan roskiinheittäjät" mitään ole ikinä saaneet. Ne on venäjän naisvihatrolleja, jotka JOKA JOULU tällä palstalla trollaa tätä samaa, luullen että naiset Lännessä pahoittavat mielensä villasukkia haukkumalla.
Rakastan villasukkia, tuskin ihan kaikki antajat tuntevat vastenmielisyyttä minua kohtaan ja mies kyllä syö kaikki, missä on vähänkin makeaa.
Nim. Kiitollisuudella juhlapöydän konvehdit.
Vierailija kirjoitti:
Tähän ketjuun varmaan sopii se jonkun aiemman ketjun kirjoittajan saama laminoitu BMI-taulukko
Siihen voisi laittaa kaveriksi vielä laihdutuskirjan.
Itse olen saanut äidiltä suihkusaippuan ja deodorantin. Kysyin että onko tämä vihje. Väitti ettei ollut.
ex-anopin antamista lahjoista voisi kirjoittaa listan.
Halpoja, huonoja, liittyivät asioihin joista en ole kiinnostunut tai jonkun sukulaisen kuolinpesästä otettu roju. Huh! Vieläkin tulee puistatus kun ajattelen sitä naista!
Vierailija kirjoitti:
Kysy neuvoja kälyltäni, siinä on varsinainen paskalahjojen ostaja. Olen jo monta vuotta sanonut että älä osta meille mitään mutta ei se välitä, ostaa silti ja suuttuu kun emme ole ostaneet heille mitään. Viime vuonna suuttui minulle kun hän on niin jouluihminen ja minä kerroin että minua joulu ei kiinnosta pätkääkään ja varsinkaan joululahjojen pakko-ostamista vihaan yli kaiken. Hän ei voi hyväksyä etten ole samanlainen hössöttäjä kuin hän.
Mun käly osti joka vuosi hajukynttilöitä. Ne meni suoraan roskiin tai kirpparille.
Joku ruma, huonosti tehty, saajalle sopimaton, tarpeeton.
Mä sain glitterisen pöytä joulukoristeen. En ole sitä pussista edes ottanut,kun sitä glitteriä karisee ja on sormissa jos siihen koskee.
Mä sain tän snopilta aikoinaan. Hauska juttu tässä on se, että vaikka en mikään etikettihaukka olekkaan, niin pahempaa moukkaa kuin anoppi, levätköön rauhassa, en ole koskaan tuntenut. Siis nimenomaan sellainen vahingossa möläyttelijä oikein parhaasta päästä.