Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä joululahjat kertoisivat rivien välistä ettei pidä lahjan saajasta?

Vierailija
17.11.2024 |

Kun ei ihan risuja kehtaa antaa. 

Kommentit (159)

Vierailija
41/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä rakkaudella itsekudotut villasukat on ihana lahja.

Vihreitä kuulia tai marmeladia voisin antaa sellaiselle, josta en pidä. 

Ja niistä vihreistä kuulistakin jotkut pitävät. Sanovat, ettei joulu tunnu joululta ilman niitä.

Vierailija
42/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuruuden päivinä anoppi lahjoitteli beesvärisiä mummosloggeja, kokoa L.

Ei kai arvostanut S-koon pikkubikinejäni, joita ilmeisesti näki joskus pyykkinarulla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ihmeissäni miksi ihanat villasukat? En osaa kutoa ja käytän kotona lähes joka päivä. Mulle ihan paras joululahja, mutta olenkin jo 50 +. Onko nuorisokin täällä ja dissaa villasukkia. Ja kääk, olen saanut villasukkia lahjaksi :)

Veikkaan, että villasukkien vihaajat ovat jotain 25v ja 55v väliltä, tai syntyperältään alempaa sosiaaliluokkaa. Ehkä maalta kaupunkiin muuttaneita? 

Meillä 11-25 vuotiaat, sekä yli viisikymppiset käyttävät villasukkia. Ja niitä myös neulotaan itse, sekä perus seiskaveikasta että hifistelylangoista.

Vierailija
44/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lahjoa ihmistä, josta ette pidä? Ihan typerää ostella jotakin "vihalahjoja". Ihme kyllä jotkut tykkää jopa Budapest-konvehdeista, Vihreistä kuulista ja näistä juhlapöydän konvehteista. Itse en välitä juhlapöydän konvehteista ja jos joku näitä mulle on joskus lahjotellut, olen kiittänyt ja kiikuttanut myöhemmin työkavereiden iloksi taukotilaan, kummasti on kyllä boksi siellä tyhjentynyt. Mullakaan ei nuorempana opiskelijana ollut oikeasti varaa ostaa sukulaisille muuta kun juhlapöydän konvehtirasia ja joku kynttilä ja ehkä servettipaketti..olin varmaan selän takana sitten haukuttu tyyppi tai ehkä tajusivat tilanteeni.

Vierailija
45/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi antaa mitään jos ei pidän lahjan saajasta? Eikö tehokkaampi ilmaisu ole antamatta mitään? Tai katkaista välit kokonaan. 

Vierailija
46/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä sellaista haluat tehdä?!

Sustahan se kusipään tekee, että siitä vaan..

Vierailija
47/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ja Vihreät kuulat. 

Mun mies toivoo molempia. Rakkaudella ne hänelle annan 🥰

Vierailija
48/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tpaidat, kupit jne muka edgyillä tai hasuilla teksteillä jotka sopivat lahjan antajasta lahjan saajaan. Yleensä pilkaamis ja loukkaamis mielellä hommattu

Vierailija
49/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 pakettia vanhentunutta femisoijaa.

Vierailija
50/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testerit ja vanhentuneet tuotteet.

Vierailija
51/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaamasi esine käärittynä lahjaksi.

Vierailija
52/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitulit, valkoiset kruunukynttilät, saunatuoksu (eukalyptusksen haisuinen)

Vierailija
53/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa extreme cheapskates joulu-edit youtubesta. Saa ideoita miten olla pyllystä.

Vierailija
54/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat

Vierailija
55/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailevat sukulaiset.

Vierailija
56/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tuollainen asia kertoa rivien välistä jollain pazkalla lahjalla, tuhlata nyt rahaa sellaisen hankkimiseen. Jos kerran et pidä tyypistä, jätä lahja hankkimatta ja hyvät joulut toivottamatta. Molemmat voitatte, koska todennäköisesti olet tyyppi, jonka lahjaa tai jouluntoivotuksia niiden kohde ei mitenkään erityisesti jää kaipaamaan. Kukaan halua itselleen mitään muistoa munapäältä!

Suurin osa suomalaisista ymmärtää joulusta tai mistään muustakaan juhlapyhästä tai ylipäätään mistään yhtä paljon kuin sika polkupyörällä ajosta. Kuhan saa kinkua, suklaata ja rahaa, niin se on aikalailla siinä. 15 min. joulu, maksimissaan. Näistä vaille jääneet saa itkupotkuraivarit somessa. Oma lukunsa on sitten nämä kännisiä perheriitajouluja harrastelevat sukujouluimmeiset, mutta niistä, pikku kullinnuput lisää jossain toisessa joulunavauksessa.

Jouluaatto on se päivä, kun voi kehoittaa pösilöä vetämään vtun päähänsä. Tämän ilosanoman vuoksi odotan joulua saapuvaksi sydämmmmmiimme.

Vierailija
57/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät lahjomatta, viestiä et voi selvemmin kertoa.

Vierailija
58/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo ihan parhaiten, kun jätät lahjan antamatta.

Vierailija
59/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma budjetti ei taivu lahjoihin, välitän silti. 

Vierailija
60/159 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen ihmeissäni miksi ihanat villasukat? En osaa kutoa ja käytän kotona lähes joka päivä. Mulle ihan paras joululahja, mutta olenkin jo 50 +. Onko nuorisokin täällä ja dissaa villasukkia. Ja kääk, olen saanut villasukkia lahjaksi :)

Veikkaan, että villasukkien vihaajat ovat jotain 25v ja 55v väliltä, tai syntyperältään alempaa sosiaaliluokkaa. Ehkä maalta kaupunkiin muuttaneita? 

Meillä 11-25 vuotiaat, sekä yli viisikymppiset käyttävät villasukkia. Ja niitä myös neulotaan itse, sekä perus seiskaveikasta että hifistelylangoista.

Ei tämä ole sosiaaliluokkakysymys tai asuinpaikkakysymys. 

Osa käyttää villasukkia, osa taas ei käytä koskaan.

Meillä käytetään ja niistä myös pidetään. 

-ohis