Mitkä joululahjat kertoisivat rivien välistä ettei pidä lahjan saajasta?
Kommentit (159)
Minun mielestä rakkaudella itsekudotut villasukat on ihana lahja.
Vihreitä kuulia tai marmeladia voisin antaa sellaiselle, josta en pidä.
Villasukat ym itsetehdyt lahjat ja mikä tahansa suklaa olisivat ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä rakkaudella itsekudotut villasukat on ihana lahja.
Vihreitä kuulia tai marmeladia voisin antaa sellaiselle, josta en pidä.
Mä rakastan vihreitä kuulia ja villasukkia. Mulla on kymmeniä pareja villasukkia.
Vierailija kirjoitti:
Halpoja siivousvälineitä
Komppaan. Kaikki siivousjutut. Paitsi, jos tietää toisen rakastavan siivousta.
Jos lahjan saajalla on lapsia, niin joku todella ärsyttävä kovaääninen lelu.
Kysy neuvoja kälyltäni, siinä on varsinainen paskalahjojen ostaja. Olen jo monta vuotta sanonut että älä osta meille mitään mutta ei se välitä, ostaa silti ja suuttuu kun emme ole ostaneet heille mitään. Viime vuonna suuttui minulle kun hän on niin jouluihminen ja minä kerroin että minua joulu ei kiinnosta pätkääkään ja varsinkaan joululahjojen pakko-ostamista vihaan yli kaiken. Hän ei voi hyväksyä etten ole samanlainen hössöttäjä kuin hän.
Joku kaappiisi lojumaan ja käyttämättä jäänyt asia. Pahasti vanhentunut sellainen.
olen ihmeissäni miksi ihanat villasukat? En osaa kutoa ja käytän kotona lähes joka päivä. Mulle ihan paras joululahja, mutta olenkin jo 50 +. Onko nuorisokin täällä ja dissaa villasukkia. Ja kääk, olen saanut villasukkia lahjaksi :)
Jokin ikivanha serviettipakkaus, josta näkee heti että se on kiertänyt saajalta toiselle kiertopalkintona.
Kiittämättömiä ihmisiä täällä... Toinen vaikka neuloo sukat, niin se on oikeasti iso ja arvokas juttu.
Jos kyseinen henkilö on vähänkin autistinen, on ihan turha yrittää vihjailla tai "kertoa rivien välissä" yhtään mitään. Ei hän tajua sellaista.
Vierailija kirjoitti:
olen ihmeissäni miksi ihanat villasukat? En osaa kutoa ja käytän kotona lähes joka päivä. Mulle ihan paras joululahja, mutta olenkin jo 50 +. Onko nuorisokin täällä ja dissaa villasukkia. Ja kääk, olen saanut villasukkia lahjaksi :)
Ovat varmaan jotain keskenkasvuisia.
Wc-harja tai vessanraikastin. Lapsellinen ja ilkeä luonteesi tulee esille, eikä lahjan saaja varmasti halua enää olla kanssasi missään tekemisissä.
Saat lahjaksi lahjan mikä olet itse antanut joskus lahjan antajalle lahjaksi.
Bengalin tiikeri dvd (jaettiin joskus ilmaiseksi).
Suurin anaalitappi, joka löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseinen henkilö on vähänkin autistinen, on ihan turha yrittää vihjailla tai "kertoa rivien välissä" yhtään mitään. Ei hän tajua sellaista.
Mä en ainakaan tajuaisi. On vaan niin, että moni antaa kummallisia lahjoja huumorimielessä tai käytännöllisyyden takia. Sellaisia kuin tiskiharja, kaktus tai jokin ruma patsas.
Pirkka metsämansikka-vohveleita