Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko kääntää kuukautissiteiden siivekkeet aspetisesti? ethän koske likaisilla sormillasi siteen patjaan?

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä on väliä koskenko sormilla siteeseen?

Vierailija
2/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppiinkin suoraan, miksi en sitten siteeseen... Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan tamppooninkin ihan paljailla sormilla, pitäisikö kenties olla steriilit käsineet?

Vierailija
4/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuk-strelisoijassa jolla tutitkin desinfion. Asetan paikoilleen kertakäyttöhanskoin. Olo onkin yleensä hyvin keväinen ja raikas.

Vierailija
5/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestymistapa. Halveksun syvästi muunkaltaista toimintamallia. Siivekkeet pysyvät näin ollen kognitiivisina ja adventistisina. Miehenikin on botanistimpi.

Muuta en juuri treenaakaan vapaa-ajallani kuin siteen laittoa pöksyihin pasifistisesti. Patjaan ei kosketa mitenkään, se suojataan lakanalla. Antipastoisesti tietty.

Vierailija
6/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää missään nimessä käyttökä tavallista vesijohtovettä!

vain steriili kelpaa!

Vierailija
7/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen parempi.

Vierailija
8/81 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan siteen ja varmistan pariin kertaan että mitoitus alushousujeni haarakiilaan on sopiva, painelen puhtaalla säämiskällä sen housuihini kiinni ja otan vielä dikikameralla kuvan pepustani takaa päin ettei se vaan jää repsottamaan. Jos jää niin korkkaan taas uuden evianin.

Vierailija
9/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tervehdysside-urani tosin aikana jolloin siteen siivekkeet olivat täysin utopiaa.

Patjaan en koskisi sormin -en puhtain enkä likaisin- suurin surminkaan.

Vierailija
10/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastan sormeni myös liuokseen enne kuukautissiteen siipiosastoon tarttumista.

Vierailija
11/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin murrosiässä. Mä haluaisin nyt terapiaan, koska tämä on mulle kauhean noloa.

Vierailija
12/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi on puhdas ja kaunis. Kunnioittakaa ihania luontokappaleitanne, älkääkä desinfioiko. Pimpistä ei tule mitään ylimääräistä tai likaista - kaikella on mitä kaunein ja luonnollisin tarkoituksensa. Jos jotain haluatte desinfioida, keskittykää käsiinne. Pimppiä voi kosketella ja ihailla ihan vapaasti. Bakteerien suunta kulkee käsistä pimppiin eikä pimpistä käsiin.

Ja opettakaa tyttärillennekin oman kalleimpansa ARVOSTUS. Pimppi ei ole paha ja likainen, vaan pimpistä tulee olla ylpeä! On jo korkea aika päästä eroon pimpin saastaisuutta korostaneista vanhatestamentillisista argumentaatioista.

Ylistys olkoon Sinulle, Pimppi!

Vierailija
13/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalailee sisäisen kauneutensa löytänyt aitonainen luomutauluja kallisarvoisella punaisellaan... Siveltimen veto - ja elämä itsehän se kankaalla kaareilee kahleista vapautuneena.

Vierailija
14/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuheron tamppausta varten. Perjantaisin sinne saa jonottaa tuntitolkulla. Onneksi mun ystävällinen muslimimies avustaa kaikkia talon daameja.

Vierailija
15/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vievät vanhatkin ilmaiseksi pois. Ei tarvi miettiä miten antiseptisesti autokluuviin ne vanhat heittäis vai kiehauttaisiko niitä muutaman minuutin kattilassa ennen poisheittoa. Nyt siis Sotkan miehet hoitaa sen puolen. Onkohan niillä kertakäyttöhanskat?

Vierailija
16/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahda mitään, huolletuilla asemilla usein koketeeraavan kimpoava kiire kun kuukautisaikaansa viettävät femiinit odottaa vuoroaan kuukautisuojansa vaihtoon ennen matkustuksen jatkumista.

Vierailija
17/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pelkään niitä lintuinfluenssabakteereita absoluuttisesti. Miten te muut antiseptit uskallatte edes koskea siivekkäisiin? Kevätkin tulossa.. :O

Vierailija
18/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tulehduksia.

Vierailija
19/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan ja mun pimppa onkin aina steriili.

Vierailija
20/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suurin riski kohtutulehdukselle. Veri on erinomainen kasvualusta ja tie bakteereille kohtuun. Siksi olen kkuukautisten aikaan todella hygieeninen.