Osaatko kääntää kuukautissiteiden siivekkeet aspetisesti? ethän koske likaisilla sormillasi siteen patjaan?
Kommentit (81)
Ekoina päivinä menee kyllä vielä isännänkin peitto. Mutta nyt on ollut ihanaa kun on ollut kunnon pakkaset niin on saanut tuuletettua ne patjat ja peitot kunnolla. Pölypunkit on kuolleet ja olo paljon antiseptisempi. Imuroin vielä tuuletuksen jälkeen patjat, että kuolleiden pölypunkkien ruumiit eivät jää pölisemään " sinne" ikävästi.
Mutta tärkeintä on että pölypunkit kuolee..sillä minä motivoin itseäni seisoessani pakkasessa.
olla nainen talven pakkasessa kuin olla nainen kesällä MÄTÄkuussa:/
Siisteys ennen kaikkea, ja antiseptiys!
Tv-mainoksessahan niillä on vanha pakettiauto. Sielläkö kuljettavat uusia patjoja. Siitä on antiseptisyys kaukana. Ja miten toimii niillä vanhan kierrätys? Varmaan vievät kaatsille vaan. Ja onko niillä koulutusta tohon siipien asetteluun? Mä en ainakaan halua, että siivet on yhtään rypyssä. Ja se antiseptisyys, jos kiirettä patjanvaihtoviikoilla, ni mistä sitä tietää kuinka usein desinfioivat kätensä ja tuleeko mulle just se mun tilaama patja. kauhee ois joku täyskova patja, jos olet siivellisen pehmeän patjan ystävä.
Kyllä mä luotan omiin käsiin. Kiehautan ne kattilassa puhtaiksi, että osaan vaihataa patjani desinfioidusti ja siivekkeet olen vuosien saatossa opetellun taittamaan täysin korrektisti.
kestää tajuta, että se on ASPETINEN!?
Aspetiset patjat Sotkasta. (Tietävätköhän ne siellä, että av:lla menossa koko ajan ilmaista ja älytöntä mainosta?)
Vierailija:
Käytä suolihuuhteluvälineitä intiimiosaston desinfiointiin: litra desinfektioainetta letkulla lisääntymiselimistöön kaksi kertaa päivässä kuukautisten aikaan.Tämä on sitä sisäistä kauneutta, josta aina puhutaan.
PROPO!!!
patjanvaihtoviikoilla kun se on niin anti-antiseptistä.
Onko kellään muuten moottorisänkyä " tavallisen patjan" sijasta? Se on aika kallis vaihtaa koko ajan. En ole siksi vielä laittanut, mutta katotaan jos joskus...
Kiitos AV:n antibakteerisen alapään anonyymit asiantuntijat!
Taidat itse agitoida, vakava asiahan tämä patja-asia on!
Varsinaista akrobatiaa vaatii siivekkeiden antibakteerinen asettelu. Melkein akupunktiota suosittelisin, ettei tuherosta tule aladobia...
se taitaa olla joku PROMO!
Siivekkäitä ja sotkaa promotaan niin, että bakteerit vaan pölisee...
ehdottomasti kunnon tuholaismyrkkyä. Muurahaiset ja muut mönkijät kuolee raidilla ja se nurmikko on vain pidettävä tarpeeksi lyhyenä, ettei kaikenmaailman elukat siellä pääse silmiltä piilossa lisääntymään. Itse hoitelen homman sellaisella Stigan ruohonleikkurilla, jossa saa itse istua kyytillä ja kone tekee homman. Riittää, kun vähän ratista kääntää. Tämä on sellaista hommaa, johon myös miehen saa mukaan;)
viestille, joka kyseli miten aluskasvillisuuden saa pidettyä kurissa.
Vierailija:
aivan aseptisena? Välillä se tuppaa villiintymään ja rönsyilee jopa siteiden ulkopuolelle,yäks.Mitäpä sitä ei nainen kauneutensa vuoksi kestäisi...
Uusi naapuri katseli aamupäivällä pitkään, kun parvekkeella tuulettelin tupsuani. Saa nähdä, että tekeekö se huomenna saman jos on lukenut tämän ketjun. Epäilen senkin olevan av-mamma.
siellä järjestää kesällä vaikkapa jalkapallo-otteluita! Mukavaa, eikö totta. :D
Kiitos! Tylsä päiväni loppui hysteeriseen pitkään naurukohtaukseen! Hyvä, ettei mies herännyt (aamulla töihin menossa, raasu)...
Vierailija:
olla nainen talven pakkasessa kuin olla nainen kesällä MÄTÄkuussa:/Siisteys ennen kaikkea, ja antiseptiys!
Jotta nainen olisi steriili ja pölypunkiton kesälläkin! Minä otan aina uimarannalle mukaan kylmälaukun, johon istahdan vilvoittamaan salaisia paikkojani, jos ylikuumeneminen uhkaa.
Ei voi muuta kuin hekottaa työtuolissa niin, että aseptisesti asetettu antibakteerinen, antimikrobinen ja aaloella additoitu aerobisesti absorptoiva aggregaatti allergisoi aneemista anustani :D :D
Tässähän oikein affektoituu appersipiodessaan apostillejanne ja annotaatioitanne :D
Aplodeja!
Käytän näet kuukaden siihen aikaan aina lapseltani jo pieneksi jääneitä kestovaippoja. Nyttenkin niitä kelluu vadillinen tuolla varastossa etikkavedessä. Liekö tuo tuhveroni siis mitenkään puhtoinen. =)
Vierailija: