Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko kääntää kuukautissiteiden siivekkeet aspetisesti? ethän koske likaisilla sormillasi siteen patjaan?

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin käytin tätä palvelua, mutta koska sitä ei saa kotitalousvähennyksinä ja koulutuksen ja tarvittavan suojavarustuksen hankkiminen olisi tullut todella kalliiksi, siirryin kuukuppiin.

Ettekö tiedä, että asbesti aiheuuttaa mm. keuhkosairauksia --> asbestityöt on ehdottomasti jätettävä ammattilaisten tehtäväksi.

Vierailija
22/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole steriili ja mulla on ollut kuukautiset 20 vuotta. Uskomatonta mutta totta en ole saanut taudin tautia.

Lapsetkin kasvoivat ihan normaaleiksi, eikä neurootikoiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyyhekaappinikin on steriili jotta en itseäni koskettaisi " sieltä" milläään epäpuhtaalla.

T: Alkuasukas

Vierailija
24/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta loivasti huumorintajuton kyllä...

Vierailija
25/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun peräosasto on aina steriili ja aseptinen, mun ei koskaan tarvitse huolehtia siitä, että kädet menisivät perseisiksi. Toisinpäin kyllä täytyy! Ei ole helppoa tämä elämä, siskot!

Vierailija
26/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kattilan päällä adaptiivisesti

Vierailija
27/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika siskot, muuhan olisi ihan abnormaalia!

Vierailija
28/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan addiktoitunut näihin ohjeisiin.

Vierailija
29/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä työnnän aina aamun alkajaisiksi perseeni autoklaaviin, ja puhdasta tulee.

Ainoa ongelma on, että noi Alwaysit ja muut ei ole oikeasti aseptisia kuten ap antaa ymmärtää. Siksi käytänkin apteekin aseptisia vanutuotteita aina puolukkapäivien aikaan.

Vierailija
30/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittojen mukaan tehtyä patjaa?

Vierailija:

Vievät vanhatkin ilmaiseksi pois. Ei tarvi miettiä miten antiseptisesti autokluuviin ne vanhat heittäis vai kiehauttaisiko niitä muutaman minuutin kattilassa ennen poisheittoa. Nyt siis Sotkan miehet hoitaa sen puolen. Onkohan niillä kertakäyttöhanskat?

Vierailija
31/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aspektista otetta asbestihanskoillaan samalla lausuen ablatiivisesti ala-arvoisia allatiiveja.

Vierailija
32/81 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisin apsestiongelman korvaamalla siteen pilttipurkin kannella, käytän sitä kuukupin tapaan, mutta pilttipurkin kantta käyttämällä säästää selvää rahaa! Kansi on myös helppo desinfioida. :) Ainoa haittapuoli on se, että sitä saa olla tyhjentämässä aika usein :(

Vierailija
33/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittavat patjanvaihdon? Heitä on varmaan ohjeistettu huolehtimaan hygieniasta. Luultavasti he ovat pukeutuneet kuin kirurgit, jotta puhtaustaso olisi sopiva. Tarvitseeko itse mennä paikan päälle, vai onko niillä kotiinkuljetus? Asentavatko he tarvittaessa tamponitkin?

Lähetetäänkö käytetyt kehitysapuna jonnekin, vai päätyvätkö ne suomalaisille kirppareille?

Vierailija:

Vievät vanhatkin ilmaiseksi pois. Ei tarvi miettiä miten antiseptisesti autokluuviin ne vanhat heittäis vai kiehauttaisiko niitä muutaman minuutin kattilassa ennen poisheittoa. Nyt siis Sotkan miehet hoitaa sen puolen. Onkohan niillä kertakäyttöhanskat?

Vierailija
34/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävät ja varmasti ovat koulutettuja kavereita. Muistavat ottaa steriilit hansikkaat mukaan ja taitella siivekkeet aspestisti, ei tarvitse ap:nkään olla siis huolissaan.

Vierailija
35/81 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä vaan sitten tarkka huoli ettei se kansi pääse putoamaan sieltä! Sehän on metallia, tekee varmaan pahan loven esim. laattalattiaan. Ja ajatteles, jos jotain eloperäistä jää alle!

Vierailija
36/81 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygieniatuotteita. Koskeekohan se näitä patjoja? Olen pitänyt tätä nykyistä vasta yhden tuuletusvälin.

Vierailija
37/81 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran just kannen kohdalla lattialla käveli koppakuoriainen ja mulla oli hame vaan päällä. Säikähdin kyllä tosi pahasti. Käyn vieläkin terapiassa ja käyn siellä läpi kaikkia niitä vaihtoehtoja, mitä OLISI VOINUT tapahtua. Pian alkaa toivottavasti jo helpottaa, nää viimeiset vuoden on olleet ton jutun takia aika rankkoja:/

Vierailija
38/81 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta, mä en voi ees ajatella! Vai oliko lievempi tilanne, siis ettää olis vaan voinut pudota? Siitäkin selviäminen kyllä vaatii perusteellisen kallonkutistuksen. Multa ainakin vaatis. Mä oon niin herkkä, ja tää elämä on mulle niin raskasta.

Asbestihommista vielä, onko se terveyssiteitten patjojen asbesti antrasiittia vai krokidoliittia? Jompi kumpi niistä on vaarallisempi, mutta mä en muista kumpi. Mun pitää varmaan ottaa taas tästäkin selvää, yleisesti ottaen toi asbestivaara huolettaa mua ihan hirveesti.

Vierailija
39/81 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten siitä olisi selvitty. Mutta vaaratilanne oli SELKEESTI olemassa ja se riittää trauman aiheutumiseen. Mä en muuten ole erityisen herkkä!

Vierailija
40/81 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniisti kulmalla. Nousen lauteille ja pyllistän kattiloihin päin samalla kun otan löylyä. Peräpää steriloituu kivasti kun kolmannessa kattilassa kiehuu keitto kotiväelle.

Hanki sinäkin kiuas keittöösi!

Vierailija:

esim. kattilan päällä adaptiivisesti