Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Länsimaisen peliteollisuuden romahdus

Vierailija
17.11.2024 |

Johan se on korkea aikakin. 95% AAA peleistä on näkemättä paskaa.

Kommentit (132)

1/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AAA-peli?

Vierailija
2/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä koko peliteollisuus. Mitä lie maksaa yhden sukupolven mm. lukutaidottomuus ja mielenterveysonkelmat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Vierailija
4/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi mennä koko peliteollisuus. Mitä lie maksaa yhden sukupolven mm. lukutaidottomuus ja mielenterveysonkelmat?

Pelaako naiset enemmän? Naisilla enemmän mt-ongelmia.

Vierailija
5/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen! Sama tapahtui 80-luvulla. Sitten nähtiinkin uskomaton innovaatioputki, joka kesti läpi 90-luvun. Toivottavasti sama tapahtuu uudestaan modernilla tekniilalla. Kaikenlaiset mörppit alkaa olla sysipuuduttavaa kun ne on kaikki samaa paskagrindausta. Sitä kaipaa kunnon yksipelejä, jotka on tyylikkäitä ilman agendaa.

Vierailija
6/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliteollisuus on paskaa, koska täysin väärät ihmiset kehittää niitä lännessä. Japani vie 100-0.

Vierailija
7/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika väsynyttä tämä setti, että nuo johtuu peleistä. Hyvä peli rentouttaa ja opettaa vaikka mitä.

Vierailija
8/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke pilas tämänkin. Joka pelissä pitää olla nykyään muunsukupuolisia hahmoja. Naiset ei saa olla vähäpukeisia ja muodokkaita. Jos peli sijoittui historiaan esim. Assasin Creed Japaniin niin pelissä musta samurai 🙈

Vierailija
9/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimainen mainittu, ja JEP sanottu.

VKK-miehen ketju.

Vierailija
10/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke pilas tämänkin. Joka pelissä pitää olla nykyään muunsukupuolisia hahmoja. Naiset ei saa olla vähäpukeisia ja muodokkaita. Jos peli sijoittui historiaan esim. Assasin Creed Japaniin niin pelissä musta samurai 🙈

Mua ei haittaa jos pelissä on pelkästään vähemmistöhahmoja jos peli on hyvä ja kiinnostava. Mutta 100% näin ei ole. Larry 6:ssa oli tumma nainen, joka osoittautui mieheksi ja se oli humoristista. Kukaan ei vetäny siitä ananasta perseeseen.

Vierailija
11/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun jostain siististä ja taitellisesta tehdään mainstreamia, niin kokonaisuus alkaa kärsiä. Nyt meillä on hyper realistisen näköisiä pelimaailmoita, joissa et kuitenkaan voi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
12/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimainen mainittu, ja JEP sanottu.

VKK-miehen ketju.

En tunne tätä termiä. Olen syntynyt 1980-luvulla ja aina ollut hyvien pelien ystävä. Vaimo ja lapset pelaa myös.

AP

Vierailija
13/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa on paljon väkirikkaita maita. Minulle tuo kärjen järjestys kertoo ennen kaikkea siitä.

Vierailija
14/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gta 6 tulee ja pyyhkii pöytää kaikilla noilla näperryspeleillä

Vierailija
15/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisuus siinä ne pelit pilaakin. Pelit tehdään aina jonkun kaavan mukaan.

Vierailija
16/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kyllähän sen ymmärtää että jos palkkalistoilla on tuhansia henkilöitä niin pelitehdas tekee pelejä kuten jotain lauantaimakkaraa. Yllätyksetöntä ja prosessin mukaista. Se on kaikista mielekkäintä tuotannon kannalta. Ja silti laiskat kehittäjät ovat aiheuttaneet näitä kymmenen vuoden tuotantosyklejä.

Vierailija
17/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 1990 luvulla syntynyt ja mun mielestä 2000 luvulla peli ja elokuva tarjonta on mennyt vain surkeampaan suuntaan. 2000 luvulla ei ole kuin ihan muutama hyvä tai katsottava elokuva. Pelien tarjonta on lähtenyt taas syöksyyn vähän myöhemmin, ehkä joskus 2010 luvulla peliteollisuuden alamäki on alkanut. 

Vierailija
18/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 1990 luvulla syntynyt ja mun mielestä 2000 luvulla peli ja elokuva tarjonta on mennyt vain surkeampaan suuntaan. 2000 luvulla ei ole kuin ihan muutama hyvä tai katsottava elokuva. Pelien tarjonta on lähtenyt taas syöksyyn vähän myöhemmin, ehkä joskus 2010 luvulla peliteollisuuden alamäki on alkanut. 

Kyllä se alkoi jo ennen 2000 lukua.

Vierailija
19/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gta 6 tulee ja pyyhkii pöytää kaikilla noilla näperryspeleillä

Eiköhän gta 6 ole myös paskaa missä on jotain naishahmoja laitettu peliin. Ongelma nykypeleissä on se että ne eivät vastaa millään tapaa todellisuutta, kaikista peleistä on pyritty tekemään jollakin tapaa fantasiaa. 

Vierailija
20/132 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kyllähän sen ymmärtää että jos palkkalistoilla on tuhansia henkilöitä niin pelitehdas tekee pelejä kuten jotain lauantaimakkaraa. Yllätyksetöntä ja prosessin mukaista. Se on kaikista mielekkäintä tuotannon kannalta. Ja silti laiskat kehittäjät ovat aiheuttaneet näitä kymmenen vuoden tuotantosyklejä.

Lopputulos on täysin sieluton, turvallinen, epäoriginaali, ottaa suihin wokettajilta yms. Painotetaan liikaa realistiseen grafiikkaan, ääninäyttelijöihin sisällön kustannuksella. Liian kallis että voisi ottaa riskejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän