Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me ei miehen kanssa ymmärretä toisiamme?

Vierailija
17.11.2024 |

Ollaan jo pidemmän aikaa oltu jonkinlaisessa pattitilanteessa. Miestä ei oikein seksi kiinnosta, kyvytkin on vähän kyseenalaiset välillä. Itse olen sitten kokenut tilanteen kurjana, enkä ole aina osannut sitä peitellä. Nyt olen opetellut pitämään tunteeni itselläni enkä usko että mies tajuaa kuinka kurjalta musta esimerkiksi tänään tuntuu. 

Mä taas puolestani en varmastikaan tajua että miltä tää tilanne tuntuu miehestä. Varmaan hänellä on isot paineet asiasta, mikä ei auta, mutta oon kyllä yrittänyt olla luomatta lisää paineita. 

Mies kysyy usein että kuinka usein meillä pitäisi olla seksiä että olisin tyytyväinen. Ja joka kerta vastaan että ei se ole määrästä kiinni vaan siitä että tuntisin että silloin kun sitä on, hänkin haluaa sitä, eikä se ole vain pelkkä velvollisuus jonka hän suorittaa hampaat irvessä. Ollaan sovittu että mies tekee aloitteen kun hänellä on sellainen olo. Eilen sitten taas lähestyi, saatesanoilla "en kyllä tiedä saanko sitä ylös mutta voin yrittää pari minuuttia". Kuvitteliko hän että tuosta tulee mulle sellainen olo että olen haluttu? Vastasin sitten vain että palataan asiaan kun on parempi tilanne. 

Vuoden verran on nyt puhuttu asiasta eikä se siitä muuksi muutu. Siksi mä en enää puhu miehen kanssa vaan kysyn nyt täältä. Miksi me ei ymmärretä toisiamme? Onko tästä enää paluuta parempaan. Me ollaan nelikymppisiä ja oltu pari vuotta yhdessä. Alussa oli ihan erilaista mutta hyvin nopeasti se kyllä hiipui. 

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen kalun nouseminen tarvitse meinata, ettei ole seksiä. Naiset ainakin pystyvät helposti saamaan orgasmeja ilman sitä kaluakin.

Aloittaja kirjoittaa että miestä ei seksi kiinnosta. Ei halutonta kiiinnosta minkäänlainen seksi. 

Vierailija
22/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan exäni kanssa. Ei se tuosta muutu, huononee vain. Sun täytyy nyt päättää jäätkö kärvistelemään vai lähdetkö muualle ja löydät mahdollisesti perille nautintojen maille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttää siltä, että miehesi erektio-ongelma on lähinnä psyykkistä epävarmuutta. Siinä epävarmuuden tilassa ei pysty kunnolla edes kiihottumaankaan, kun on lukossa ja epävarma. Siinä syntyy eräänlainen rimanauhu : onnistunkohn minä vaiko enkö. Odotuksesi lisää tuota rimakauhua. Siksi hän koitta vähentää tuota rimakauhunsa painetta kertomalla sinulle, ettei nyt ole mitenkään varma onnistuuko hän . Kyse ei ole ollenkaan siitä ettetkö olisi riittävä kiihottamaan hänet, vaan se on se suorituspaine. Hyväksy se ja anna miehesi rauhassa koittaa . Sano vaikka, että ok, ihanaa, että kuitenkin koitat jne.  Miehenä antaisin sinulle vaikka kielen kassa alkuun ym hyväilyä ja sitten kun alkaa pelittää, niin voisin ryhtyä työntämään.

Vierailija
24/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse taitaa olla teidän välisestä kommunikoinnista. Koska miehesi on huomannut että reagoit seisokin loppumiseen tietyllä tavalla, hän jo hieman luovuttaneena ilmaisee asia noin, pessimisti kun ei pety. 

Erektio ongelmat voi johtua niin monesta asiasta mutta miten seisokin loppumiseen tms suhtautuu, vaikuttaa paljon. Kyse ei ole siitä ettei miehesi haluaisi sinua, keho ei vaan suostu toimimaan käskystä. 

Itselle on tullut pari suhdetta vastaan joissa ongelmia oli, mutta kun en tehnyt asiasta mitään tilannetta niin se meni ohi. Toki myös lääkettä ottivat omasta halusta alkuun. 

Seuraavalla kerralla kun miehesi lähestyy vaikka noilla sanoilla, lähde leikkiin mukaan,näytä että haluat häntä ja vaikka seisokki katoaisi tai ei tulisi ollenkaan, suhtaudu siihen rakkaudella ja lämmöllä, ei se haittaa. Suutelu ja läheisyys tuntuu kummastakin varmasti hyvältä. Kun paineet ja muistot epäonnistumisista painuvat taka alall

Hyviä neuvoja, aina ei pitkämielisyys ymmärtäväisyys ja lempeys toimi.

Ex ei vaan ollut kovin seksuaalinen. Seksi ylipäätään hänen kanssaan parhaimmillaankin oli kädenlämpöistä touhua. Jatkuvat lerpahdukset ja puolivelton pystyyn saatua puolen minuutin-minuutin moottorijyystö joka loppui kuin seinään miehen laukeamiseen ei vaan lopulta enää naurattanut. Eikä siinä mitään, kaikki eivät ole yhteensopivia. Ex tarjoili elämäni pskinta seksiä, tulipahan koettua tuokin. Hyvä mies muuten, mutta ei viitsinyt edes opetella. Ilman seksiä avopuoliso on pelkkä kämppäkaveri. 

Vierailija
25/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää seksiä haluaa aina vaan lisää. Näin olen täällä naisten suusta kuullut...

Sekään ei ole totta. Lopulta tuli siinäkin haluista loppu. Useita vuosia sentään halusi mikä on vissiin naisille paljon. Sääliksi käy se naisten haluttomuus. En oikeastaan pysty käsittämään sitä kun minulla on aina ollut haluja. 

Vierailija
26/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollasta ap on monen miehen seksielämä vaimonsa kanssa.

Ei saa vaikka haluaa.

Ei saa vaikka pyytää.

Ei saa vaikka odottaa.

Ei saa vaikka mitä tekisi.

No nyt tiedät ainakin sen, miltä se miehistä tuntuu.

Tuo ei naisilla ole lainkaan niin harvinaista mitä te miehet uskotte. Mä olen samassa tilanteessa.  

Vierailija
27/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituspaine supistaa verisuonia, koska se lisää tressihormoonia. No siitä sitten syntyy se kierre, että vaikka testohormooni koittaa antaa erektion, niin tressihormooni sulkee sen kuitenkin. Potessi lääke auttaa tuossa kyllä yleensä varmuudella, mutta olishan tuo saatava toimimaan muutenkin.

Vierailija
28/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekään ei ole totta. Lopulta tuli siinäkin haluista loppu. Useita vuosia sentään halusi mikä on vissiin naisille paljon. Sääliksi käy se naisten haluttomuus. En oikeastaan pysty käsittämään sitä kun minulla on aina ollut haluja. 

Halut loppuu,jos ei saa sitä hyvää, niin se vaan on. Oma mies antaa aina monet orgasmit, joten en koskaankieltäydy, enkä ole nuori enää.

Vierailija
29/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies stressaa tai jännittää tilannetta, niin hänellä voi olla myös kylmät kädet. Ääreisveri ei kierrä kunnolla.

Vierailija
30/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehellä ylipainoa? Jos on niin laihduttamaan.

Ylläpitääkö miehesi hyvää lihaskuntoa? Jos ei, niin salille nostamaan punttia.

Syökö miehesi epäterveellisesti? Jos syö, niin ruokavalio remonttiin.

Juoko miehesi alkoa? Jos juo, niin alkoholi pois, tai ainakin reilusti vähemmän.

Tupakoiko hän? Jos tupakoi, niin röökilakkoon.

Ikää on sen verran, että olisi hyvä mittauttaa testosteronitasot. Myös ferritiinit, sun muut veriarvot voisi olla hyvä tarkastaa.

Koska tilanne on päässyt pahaksi, miehelläsi on psykologinen stressi aiheesta, joka muutenkin on miehelle äärimmäisen herkkä paikka. Aihe, joka mittaa käytännössä koko miehisen tason. Tämä lisää voimakkaasti suorituspainetta, sekä myös käytännössä karkoittaa potenssin. Kannattaa yrittää mahdollisimman kannustavaa ja kehuvaa lähestymistapaa, joka boostaisi miehen itsetuntoa.

Osoitatko miehellesi riittävästi, kuinka haluttava hän on? Itsetunto on ainakin yksi asia mitä mies tarvitsee, jotta muna seisoo. Jos halut ovat loppuneet nopeasti, ja "kuin seinään" syy voi olla testosteronipuolella, joka nykyaikana on kohtuu yleinen vaiva, jopa nuoremmilla miehillä.

Vierailija
31/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa vaikka haluaa.

Ei saa vaikka pyytää.

Ei saa vaikka odottaa.

Tuo ei naisilla ole lainkaan niin harvinaista mitä te miehet uskotte. Mä olen samassa tilanteessa.  

No on se huomattavasti harvinaisempaa, kuin miehillä.

Vierailija
32/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen kalun nouseminen tarvitse meinata, ettei ole seksiä. Naiset ainakin pystyvät helposti saamaan orgasmeja ilman sitä kaluakin.

Mutta jos silti haluaa sitä kalua?

Vierailija
33/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla tämä ei ole niin, koska potenssiongelmat. Vaikka kuinka olisi seksi hyvää, niin, kun ei nouse niin ei nouse. 

Tässä kohtaa miehillä ja naisilla on vähän eri tilanne. 

Kyllä se vika siinä potenssiongelmassa on yleensä nainen. Joko on ulkoisesti epähaluttava tai sitten on loukannut miestä aiemmin.

Vierailija
34/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa vaikka haluaa.

Ei saa vaikka pyytää.

Ei saa vaikka odottaa.

Laihduta.

Vierailija
35/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kohdalla tämä ei ole niin, koska potenssiongelmat. Vaikka kuinka olisi seksi hyvää, niin, kun ei nouse niin ei nouse. 

Tässä kohtaa miehillä ja naisilla on vähän eri tilanne. 

Kyllä se vika siinä potenssiongelmassa on yleensä nainen. Joko on ulkoisesti epähaluttava tai sitten on loukannut miestä aiemmin.

Tai sitten on liiankin haluttava ! Miehellä menee pala kurkkuun

Vierailija
36/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoko miehesi alkoa? Jos juo, niin alkoholi pois, tai ainakin reilusti vähemmän.

Ikää on sen verran, että olisi hyvä mittauttaa testosteronitasot. Myös ferritiinit, sun muut veriarvot voisi olla hyvä tarkastaa.

Koska tilanne on päässyt pahaksi, miehelläsi on psykologinen stressi aiheesta, joka muutenkin on miehelle äärimmäisen herkkä paikka. Aihe, joka mittaa käytännössä koko miehisen tason. Tämä lisää voimakkaasti suorituspainetta, sekä myös käytännössä karkoittaa potenssin. Kannattaa yrittää mahdollisimman kannustavaa ja kehuvaa lähestymistapaa, joka boostaisi miehen itsetuntoa.

Osoitatko miehellesi riittä

Ex oli normaalipainoinen, tupakoimaton, älköön, salilla käyvä kaveri jolla oli ruokavalio kunnossa. Ikää oli tuolloin 44, veriarvoista sun muista ei tietoa. Silti erektio oli korkeintaan puoliveltto ja kesti minuutin, korkeintaan pari. Enkä koskaan painostanut vaan ymmärsin loputtomasti. Aina lähtemiseeni saakka. Lopulta itsekseni epäilin häntä homoseksuaaliksi, vähintään aseksuaaliksi. Hänen äitinsä oli todella tiukka ja vanhoollinen, miehen tuli hänen mukaansa olla vähintään kihloissa morsiamensa kanssa sekä perheen perustaminen olla haaveena. Ehkä hän haaveili ihan muusta. 

Vierailija
37/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska tilanne on päässyt pahaksi, miehelläsi on psykologinen stressi aiheesta, joka muutenkin on miehelle äärimmäisen herkkä paikka. Aihe, joka mittaa käytännössä koko miehisen tason. Tämä lisää voimakkaasti suorituspainetta, sekä myös käytännössä karkoittaa potenssin. Kannattaa yrittää mahdollisimman kannustavaa ja kehuvaa lähestymistapaa, joka boostaisi miehe

Kirjoitusvirhe, piti lukea alkoton

Vierailija
38/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa vaikka haluaa.

Ei saa vaikka pyytää.

Ei saa vaikka odottaa.

No on se huomattavasti harvinaisempaa, kuin miehillä.

Ei kai tämä mikään sukupuolten välinen kisa ole? Jos halujen epäsuhta on suhteessa ongelma, niin kannattaisiko keskittyä sen ratkaisemiseen.

Vierailija
39/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hetero mies, ja seksi on aiemmin maistunut, mutta halut alkaa nopeasti hiipua, ilman järjellistä selitystä, kannattaa tutkia ainakin testosteroni. Etenkin kun ikä alkaa lähestyä 50v, alkaa jo luontainenkin testotuotanto olla hiipumaan päin.

Ei ole tavatonta nykyään että jo pari kymppisillä miehillä on testontuotannossa häiriöitä.

Vierailija
40/57 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osoitatko miehellesi riittä

Ihan hyviä vinkkejä varmasti mutta vähän jäin miettimään tuota että osoittaako aloittaja riittävästi miehelleen haluavansa häntä. Mies ei ainakaan käsittääkseni näytä mitään sen suuntaistakaan aloittajalle. Kai tuonkin pitäisi olla vähän sellainen vastavuoroinen asia. Ihan yhtä lailla se nakertaa naisen itsetuntoa jos mies ei millään lailla osoita haluavansa. Miksi vain miehen itsetuntoa pitäisi boostata? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi