Mieheni on väsyneenä niin ilkeä ja kamala, että olen pohtinut eroa sen takia
Ymmärrän, että avioliittoon kuuluu toisen tukeminen myös huonoina hetkinä. Kuitenkin tämä menee jo mielestäni niin pitkälle, etten tiedä pitääkö tällaista sietää.
Meillä on kaksi lasta, 3,5v ja 5kk, joten uupumus ja väsymys kuuluu luonnollisesti tähän elämänvaiheeseen. Mies kuitenkin kestää väsymystä todella huonosti, tiuskii väsyneenä niin lapselle kuin minulle ja puhuu ilkeästi. Olen tarjonnut apua, ottanut enemmän vastuuta kodista väsymyksen hetkinä, tarjonnut mahdollisuuksia mennä nukkumaan aikaisin tai nukkua pidempään aamulla, mikään ei ole muuttunut.
Tämä myös vaikuttaa siihen miten itse näen mieheni. Väsyneenä kiukuttelu näyttää minulle lapselliselta ja naurettavalta, ja päällimmäinen tunne on myötähäpeä, joskus myös sääli. En halua tuntea tällaista ylemmyyttä ja sääliä puolisoani kohtaan.
Pitäisikö vaan luottaa siihen että tämä menee ohi, kun lapset kasvavat, toisaalta pelkään, että vanhetessaan tämä ongelma vaan pahenee ja hänestä tulee kaikkia sättivä keski-ikäinen jäärä.
Kommentit (47)
Sympatiaseksi voisi motivoida olemaan tiuskimatta.
Vierailija kirjoitti:
Yksin pienten lasten kanssa ei ole helppoa eli kestäisin viimeiseen asti.
Yksin on helpompaa kuin tuollaisen kiukkusäkin kanssa, Johan tuosta kärsivät lapsetkin. Kotona pitää olla rauhallista ja mukavaa kaikilla, eikä muiden pidä joutua varomaan ettei isä hermostu
Miehistä tulee tuollaisia, kun he eivät saa hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi eroa vielä. Pidätte kunnon tauon lapsenteosta. Kaksi lasta on Ihan hyvä määrä.
Kun saat lapset nukkumaan, houkuttelet miehen sänkyyn.
Liikkukaa yhdessä ulkona ja yritä ohjata elämäntapojanne parempaan suuntaan. Terveellistä ruokaa, liikuntaa, ei alkoholia.
Yök mikä asenne. Seksillä ostaa itselleen mielenrauhaa kiukuttelevalta aikuislapselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi eroa vielä. Pidätte kunnon tauon lapsenteosta. Kaksi lasta on Ihan hyvä määrä.
Kun saat lapset nukkumaan, houkuttelet miehen sänkyyn.
Liikkukaa yhdessä ulkona ja yritä ohjata elämäntapojanne parempaan suuntaan. Terveellistä ruokaa, liikuntaa, ei alkoholia.
Yök mikä asenne. Seksillä ostaa itselleen mielenrauhaa kiukuttelevalta aikuislapselta.
Tarkoitin, että mies lakkaa olemasta kiukutteleva aikuislapsi, kun hän saa hyvää seksiä. Toki ei sitä vastentahtoisesti pidä antaakaan. Ilmeisesti avaaja ei ole miestään koskaan rakastanutkaan, vaan on vain tarvinnut siittäjän? Sitä saa, mitä tilaa.
Taitamaton nylkyttäjä🤭