En pääse yli. 27 vuotiaalla tapailu kumpppanila nämä kengät!
Kehuu että ei tule vedet eikä lumet läpi mutta ihan oikeasti. Hävettää että käyttää niitä. On muutenkin aika pienikokoinen ja alle 160 pitkä
Mutta nämä kengät, täysin samat mutta pinkissä värissä. Hyväksyisitkö? En kestäbihan oikeesti.
https://www.ellos.fi/reima/talvikengat-quicker/1688763-03?ab_version=A&…
Kommentit (41)
Jos itsetuntosi perustuu siihen , että kumpppanila "lasten kengät" niin katso peiliin ja katso noita tuotetietoja. Ovat laadukkaat ja vedenpitävät. Korkokengissäkö pitäisi rämpiä menemään talvella?
Eihän tuommoisesta voi yli päästä! Lasten kengät ihan selvästi.
Sinussa se ongelma piilee. Ei kumppanin kengät pitäisi olla ikinä kynnyskysymys ja itsellä ollut miehiä millä ihan hirveät kengät. Jos oikeasti välittää ihmisestä niin tuollaista ei edes mieti. Ja ihan ok kengät ovat, olkootkin lapselliset .
En näe ongelmaa. Anteeksi mutta sinä olet tässä se ongelma ja tapailukumppanisi fiksu.
Joo, älä edes yritä. Tyyppi vaihtoon vaan. Tosi turn Off - siis se, että sinä viitsit miettiä asiaa.
Eli rautalangasta: jätä se niin hän pääsee etsimään parempaa seuraa.
Ehkä hänellä on niin pieni jalka että hänen on helpointa löytää kengät lastenosastolta. Eikä hän kelpaa sinulle muutenkaan kun on alle 160 cm. Vaikuttaa vahvasti siltä että olet törppö.
(Poikani on 185 cm ja hänen 150 cm tyttöystävänsä kengän numero 34-35.)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hienot ovat. Mikä on tässä se ongelma??
No älä nyt viitsi! Lapsien kengät ovat vaikka kokoja 39 asti mutta silti. Noloa olisi tuollaisia pukea aikuisen naisen!
Itse kirjoitat kuin tokaluokkalainen, joten ehkä sovitte toisillenne.
Ennen raskauksia kengänkokoni oli 35, pituutta 166 cm. Joskus oli pakko ostaa kengät lasten puolelta, koska muuta ei ollut tarjolla. Häihin korkkarit piti tilata ulkomailta, kun paikallisissa kivijalkakaupoissa vain naureskeltiin pienelle koolle.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on niin pieni jalka että hänen on helpointa löytää kengät lastenosastolta. Eikä hän kelpaa sinulle muutenkaan kun on alle 160 cm. Vaikuttaa vahvasti siltä että olet törppö.
Tuolla sivustolla on ainakin kokoon 38 asti noissa kengissä. Ja ihan näin 40 vuotiiana naisena niin aloin miettimään josko itse ostaisin nuo kun kokoni 37,5 ja ei minusta ollenkaan rumat ! :D
Pitäisikö muijan kipsutella korkokengissä läpi talven kelillä kuin kelillä? Mulla on kahdetkin Kuomat käytössä, ovat lämpimät eivätkä aivan heti laske kosteutta läpi. Niin ja aikuinen nainen olen. On mulla yhdet nahkaisetkin talvikengät, mutta eivät varmasti ap:n mielen mukaiset, sillä ne ovat korottomat. En pysty edes käyttämään korkokenkiä. Jos joutuisin tunnin tai pari pitämään korkkareita, niin sitten kärsisin muutaman päivän todella kipeistä kintuista. Valintakysymys siis.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä olla edes kovin pieni jalka kokoja 38 asti
No on ihan oikeasti hirveet aikuisella naisella! Tulee mieleen joku autisti :D
Mulla nuo juuri pinkit koossa 38 , ostettu Citymarketista. Nämä samat mutta aikuisten koossa.
https://www.jollyroom.fi/lasten-kengat/talvikengat-talvisaappaat/145110…
Voin sanoa että ovat parhaimmat talvikengät mitä koskaan ollut , kestänyt jo 4 vuotta ilman mitään ongelmaa ja ei pääse lumi ja vesi läpi .
Ihan hienot ovat. Mikä on tässä se ongelma??