YLE jutussa sanotaan, että yhdyntöjen määrä kotitalouksissa on vähentynyt, mutta
Minne valtion rekisteriin ne yhdynnät oikein pitää ilmoittaa? En ole koskaan ilmoittanut, voinko saada sakot?
Kommentit (75)
Ei sinulla incelli ole mitään ilmoitettavaakaan.
Jos on kouluikäisiä lapsia niin sinne WILMA:an pitää tuo aina ilmoittaa.
Ensin täytetään suostumuslomakkeet ja faksataan ne poliisilaitokselle. Sitten täytetään yhdyntä-excelit ja toimitetaan ne valtionkonttorille tilastointia varten.
Lasketaanko hetero strap on yhdynnäksi?
Yleensä kylläkin seksityö lisää haluja parisuhteessa vielä vapaa-ajallakin eikä toisinpäin. Stressi rahasta, väärä ammatti ja masennus vähentävät seksihaluja ja toki myös väärä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko hetero strap on yhdynnäksi?
Tämäkin vielä. Mitkä kaikki lasketaan? Vain penis-vaginat vai myös muut yhdynnät?
Koko yhdyntä-sana kuulostaa niin epäeroottiselta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kylläkin seksityö lisää haluja parisuhteessa vielä vapaa-ajallakin eikä toisinpäin. Stressi rahasta, väärä ammatti ja masennus vähentävät seksihaluja ja toki myös väärä kumppani.
Käsitin jutusta, että tilastoinnin tarkoitus on nostaa syntyvyyttä, mikä taas harvoin on seksityön tavoite. Yleensä maksullinen ei halua raskautta.
Melko harvinainen ilmiö tääläpäin, mutta Kelaan oon ilmottanu. Tosin on vähän epäselvää, että pitääkö ilmoittaa omien lisäksi muistakin yhdynnöistä.
Vierailija kirjoitti:
Melko harvinainen ilmiö tääläpäin, mutta Kelaan oon ilmottanu. Tosin on vähän epäselvää, että pitääkö ilmoittaa omien lisäksi muistakin yhdynnöistä.
Niin joo jos epäilee naapurin harjoittavan pimeää yhdyntää kotonaan. Äänistä voi päätellä paljon.
Luulen ilmoittaneen yhdynnät väärin. Meillähän arkisin isäntä laittaa ykköseen ja lauantaisin kakkoseen. Tämä on selkeää ilmoittaa, mutta entäs kun laukeaa pelkkään suikkariin eikö ehdi yhdyntään saakka? Tämä ongelma tilastoinnissa joka kuun ekana maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Kelastahan ne menee kätsysti THL: lään. Siellä laskevat sitten tohtorit niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelastahan ne menee kätsysti THL: lään. Siellä laskevat sitten tohtorit niitä.
Tilastoja tekevät ja lehdissä raportoivat.
Tontut laskee aina joulunaikana kun kurkkivat ikkunoista.
Entä oletettu yhdyntä? Naapurissa äänten perusteella tapahtuva. Kai raportoitu oikein ne lomakkeen muu -kohtaan?
Mikään ei vie seksihaluja niin tehokkaasti kuin sanat synnytystalkoot ja yhdyntätilastointi. Taidan aloittaa selibaatin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla incelli ole mitään ilmoitettavaakaan.
Kaipa se nollarivi täytyy myös ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Koko yhdyntä-sana kuulostaa niin epäeroottiselta.
entäs kunnianhimo? aika negatiivinen sana. tai nainen, joka panee.
Kannassa olevan yhdyntäpäiväkirjan täyttäminen on nykyään pakollista.