Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLE jutussa sanotaan, että yhdyntöjen määrä kotitalouksissa on vähentynyt, mutta

Vierailija
16.11.2024 |

Minne valtion rekisteriin ne yhdynnät oikein pitää ilmoittaa? En ole koskaan ilmoittanut, voinko saada sakot?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä oletettu yhdyntä? Naapurissa äänten perusteella tapahtuva. Kai raportoitu oikein ne lomakkeen muu -kohtaan?

Se on vain lapsi. Ne katsoo koulussa kavereitten älypuhelimilla pokea ja ääntelevät sitten kotona niin että vanhempia kiusaannuttaa. 

Vierailija
62/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinhan minä, että kun yle vaatii tunnistautumisen esim areenaa katsoessa, niin alkavat television kautta tutkimaan ihmisten yhdyntöjä:)

Kai tunnette sen vanhan totuuden,että kysyttäessä  vaikka galluppiin ihminen tuplaa yhdyntöjen määränsä ja puolittaa nauttimansa alkoholimäärän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla odotan millaiset yhdyntämätkyt on luvassa, kun koskaan en ole valtiolle mitään yksityiskohtia seksielämästäni jakanut enkä edes tiennyt, että niin kuuluu tehdä. Kun muutin pois kotoa, ei vanhemmat tästä kertoneet mitään. 

Lasketaankohan tämä sellaiseksi talousrikokseksi että tekovälineet menettää valtiolle. Tai karhutaanko vaan kaikki rästiin jääneet kerrat kerralla ulosottomiehen toimesta vai saako siihen jonkun takaisinpanosuunnitelman?

Vai onko se viranomainen sisäänlaittomies? Tai siis henkilö.

Vierailija
64/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valtion virastossa töissä niin laitan aina esimiehelle viestiä asiasta. Kai ne sieltä tilastoidaan.

Vierailija
65/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teillä on käynyt kunnan yhdyntätarkastaja? Meillä tutki yhdyntäpaikan eli sängyn ja totesi turvalliseksi, kävi läpi yhdyntäasennot ja ehkäisymenetelmät sekä tutki yhdyntävälineet. Onneksi läpäisten tarkastus kun oli myös yhdyntäpäiväkirja kunnossa! Muistettiin merkitä lepopäivät oikein. 

Vierailija
66/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhulla odotan millaiset yhdyntämätkyt on luvassa, kun koskaan en ole valtiolle mitään yksityiskohtia seksielämästäni jakanut enkä edes tiennyt, että niin kuuluu tehdä. Kun muutin pois kotoa, ei vanhemmat tästä kertoneet mitään. 

Lasketaankohan tämä sellaiseksi talousrikokseksi että tekovälineet menettää valtiolle. Tai karhutaanko vaan kaikki rästiin jääneet kerrat kerralla ulosottomiehen toimesta vai saako siihen jonkun takaisinpanosuunnitelman?

Vai onko se viranomainen sisäänlaittomies? Tai siis henkilö.

Sisäänpanomies ja 30 tontun yhdyntämätkyt kuulostaa jouluiselta aikuistenelokuvalta.

Vierailija
67/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmotan aina kelaan pilluttomuus päivät.  

Vierailija
68/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuosta koko jutusta semmoinen olo, että ihan kuin me suomalaiset oltaisiin jotain uhanalaisia eläimiä, joita yritetään saada parittelemaan jossain eläintarhassa. Kaikkea muuta onkin yritetty, paitsi sitä että laitettaisiin elinolot ja hyvinvointi lisääntymistä tukevaan kuntoon. 

Vierailija
69/75 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko teillä on käynyt kunnan yhdyntätarkastaja? Meillä tutki yhdyntäpaikan eli sängyn ja totesi turvalliseksi, kävi läpi yhdyntäasennot ja ehkäisymenetelmät sekä tutki yhdyntävälineet. Onneksi läpäisten tarkastus kun oli myös yhdyntäpäiväkirja kunnossa! Muistettiin merkitä lepopäivät oikein. 

Kompostitarkastaja, yhdyntätarkastaja, tavarantarkastaja. Suomi nousuun sillä, että tarkkailemme toinen toisiamme ja ilmoitamme havainnot valtion virkamiehille? Hmm mitähän tästä nyt tulee mieleen.

Vierailija
70/75 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan jokaisen laukeamisen jälkeen: jiiihaa, niin että naapurit kuulee. Niin että kai se naapuri on pitänyt kirjaa meidänkin yhdynnöistä kun itse en oo muistanu?

Vierailija
71/75 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei vie seksihaluja niin tehokkaasti kuin sanat synnytystalkoot ja yhdyntätilastointi. Taidan aloittaa selibaatin.

Tervetuloa joukkoon kasvavaan. 

Vierailija
72/75 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, silakkaliikkeen palstapoliisi on unohtanut ilmoittaa tämän ketjun asiattomaksi.

Vierailija
73/75 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ilmotan aina kelaan pilluttomuus päivät.  

Veikkaan kanssa, että Kela on oikea osoite näille, ei verohallinto, wilma eikä kanta.

Ja sanotaan, että Suomessa on liikaa byrokratiaa?

Vierailija
74/75 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että seksi on jotenkin rajumpaa nykyisin. Johtuisiko ponron katselun lisääntymisestä. Meilläkin minä vetelen ihan maximum attackilla edestä ja takaa. Jotenkin tuntuu että sellainen hellä rakastelu on vähentynyt huomattavasti.

Vierailija
75/75 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko ilmoittaa Kelaan vaimosta, koska ei enää anna minulle seksiä! Olo on surkea ja tunnen itseni mitättömäksi. Voisiko Kela järjestää minulle jonkun heidän kustantaman seksikuntoutusloman? Jossa saanti olisi taattu, mielellään normaalipainoisilta ja kauniilta sosiaali- ja terveydenhoitoalan naisilta? Ei ole minusta liikaa vaadittu.