Miksi en laihdu vaikka syön terveellisesti? Tässä tämän päivän ruokani.
Tänään söin aamulla kaurapuuroa maitoon tehtynä, laitoin 100g kaurahiutaleita ja 4dl maitoa + vähän suolaa.
Lounaalla ja päivällisellä söin jauhelihakastiketta ja riisiä, 400g naudan jauhelihaa, 400g tomaattimurskaa, 2dl ruokakermaa ja mausteita, riisiä söin 3dl kuivapaino.
Illalla syön vielä 4 viipaletta ruisleipää voilla, juustolla ja kurkulla, juustoa laitan 4 viipaletta per leipä ja voita ehkä ruokalusikallisen per leipä.
Sitten saatan vielä banaanin tai omenan syödä myöhään illalla.
Kommentit (39)
Itse syön teelusikan kaurapuuroa aamulla.
Lounaalla ja päivällisellä söin molempina yhden riisin ja gramman jauhelihaa.
iltapalaksi syön ruisleivän muruja ja yhden neljäsosa juuston.
päivällä saatan syödä myös omenankuoret
miksi laihdun 😭😭😭😭
Onko tää taas joku trolli? Ei kukaan syö puuroa, jossa on 100g kaurahiutaleita.
4 palaa leipää on iso määrä ja jokasen päällä vielä 4 viipaletta juustoa... lisäksi tuo 400g jauhelihaa plus 400g tomaattimurskaa ja kermat niin on kyllä tosi paljon!
Yhdessä juustosiivussa on 100 kaloria ja aloittaja syö vielä illalla 16 kpl eli 1600 kaloria vain juustosta.
Miten joillekkin laihduttaminen voi olla noin vaikeaa ja monimutkaista.
Lopeta ahmiminen ja mene ulos liikkumaan. Onko vaikeaa. Onko.
Vierailija kirjoitti:
Miten joillekkin laihduttaminen voi olla noin vaikeaa ja monimutkaista.
Lopeta ahmiminen ja mene ulos liikkumaan. Onko vaikeaa. Onko.
Ja viikon päästä et ole silti yhtään laihempi mutta ensi kesänä olet.
Mutta kun haluaisin laihtua tässä Sohvalla. Niin ja syöpötellä samalla. Vinkkejä ?
Ajattelin syödä omenan mutta tajusin että olen yhtä pyöreä kuin omena. Alkoi ahdistamaan ja heitin kaikki omenat roskiin.
Banaani kutkuttaa edelleen kivasti hanurissa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä juustosiivussa on 100 kaloria ja aloittaja syö vielä illalla 16 kpl eli 1600 kaloria vain juustosta.
Miksi valehtelet?
Esim yhdessä oltermannisiivussa on 36 kaloria.
Siis mitä..syöt lounaalla 400 g jauhelihaa? Mä teen pasta bolognesea 500 g jauhelihasta johon en laita kermaa vaan tomaattimurskaa ja pyretta ja sitä kastiketta riittää kahdelle 3 päivää.
Syöt liian suuria annoksia ja liian vähän hedelmiä, vihanneksi ja marjoja. Ihme ettet laihdu.
Neljä ruokalusikallista voita leivän päällä!? Jätä voi pois kokonaan niin saat jo yli 300kcal vajetta, laita juustosiivuja vain kaksi/leipä, jos käytössä on rasvainen juusto niin vaihda se vaikka 5-10% rasvaprosentin juustoon. Helposti saat -500kcal vähemmäksi ja saat silti syödä juustoa leivän päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Esim yhdessä oltermannisiivussa on 36 kaloria.
Siis 576 kaloria vain juustosta. Aika paljon yhä.
Nuorempana minäkin skippasin aterioita. Olin 170 cm pitkä ja painoin 46 kg. Sain painon nousemaan vasta kun muutin omilleni asumaan.