Kuinka i d iootti täytyy olla et antaa jääkiekon mennä tunteisiin?
Kaikki tämä jonkun kumilimpun vuoksi :D
Kommentit (30)
No emt, samaa vois kysyä miksi ihmiset suuttuu jos esim minä sanon että Israel on sotarikollinen tai Usa on sotarikollinen tai Ukrainan pitäisi neuvotella, miksi ihmiset suuttuu?
Koska ihmiset on fanaattisia olentoja ketkä ei osaa päästää omista periaatteistaan ja uskomusjärjestelmistään irti.
Ihme, että niin harvoin käy mitään. En ole tavannut yhtäkään täyspäistä Tapparan kannattajaa. Ehkä siksi eivät ole riehuneet, kun ei ole tarvinnut hävitä. Nyt kun tuli turpaan, niin heti hirveä uhriutuminen. Kyllä oli epää, ja ihan tuomaripelillä hävisivät 4-0, just.
Vierailija kirjoitti:
No emt, samaa vois kysyä miksi ihmiset suuttuu jos esim minä sanon että Israel on sotarikollinen tai Usa on sotarikollinen tai Ukrainan pitäisi neuvotella, miksi ihmiset suuttuu?
Koska ihmiset on fanaattisia olentoja ketkä ei osaa päästää omista periaatteistaan ja uskomusjärjestelmistään irti.
Oikeasti? Missä tämä tapahtui? On kyllä todella hirveää, että Suomessakin pahoinpidellään poliittisten mielipiteiden takia. :(
tai joku ameriikan polittiikkaa :D pirun noloo olla 4belle
Jääkiekko ja pallopelit on kiellettävä väkivaltaan yllyttämisen takia.
Säästettäisiin idioottien palloiluhallien ylläpito kustannuksissa.
Säälittävää, kuinka kansainvälisesti katsottuna marginaalilaji menee suomalaisilla noin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
ja politiikka :D samaa sontaa ja idioottit hakkaa lapoja yhteen
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jääkiekko on ehkä maailman turhin laji. Sitä ei kukaan edes seuraa missään, paitsi Suomessa ja Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt tähän liittyy? Siellä Areenalla näky olleen Riikka Purrakin, ja näköjään ihan rauhassa saanut olla.
Vierailija kirjoitti:
On hieman eri asia suuttua jonkun maan sortopolitiikasta kuin lätkästä. Lätkä on vain peliä, kuten vaikka shakki. Miksi muuten shakki ei aiheuta mellakoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt tähän liittyy? Siellä Areenalla näky olleen Riikka Purrakin, ja näköjään ihan rauhassa saanut olla.
niinkun sanoin idiootit hakkaa lapoja yhteen. ja toiset pahottaa mielensä. samaa sakkia molemmat
Kyllä mulla voi hetkeksi tunteisiin mennä lätkä, mut ainoa tapa jolla se ilmenee on, että oon muutaman minuutin vähän ärsyyntynyt, siinä kaikki. Mä en edes sitä ymmärrä minkä takia noi lätkäfanit haukkuu toisiaan ja vastustajien jengejä niin netissä kuin paikanpäälläkin, mun mielestä fanit vois vaan keskittyä tsemppaamaan omaa jengiä.
Toi lätkäfanitus on vähän tuollaista laumasielujen juttua. Mitään omia ajatuksia ei oikein ole.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, kuinka kansainvälisesti katsottuna marginaalilaji menee suomalaisilla noin tunteisiin.
Ai samalla tavalla säälittävää kuinka Suomessa karjalanpiirakat on iso juttu tai juhla mokka, molemmat ihan marginaali kamaa kansainvälisesti 🙄
Eli jos et osannut tulkita, niin mielestäni sun kommentti oli ihan #*#*n dorka.
Vierailija kirjoitti:
Toi lätkäfanitus on vähän tuollaista laumasielujen juttua. Mitään omia ajatuksia ei oikein ole.
Vauvapalstalla sen sijaan käy todellisia ajattelun riemuvoittoja ja taiteilijoita🙄
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko= täyttä p a s k a a
Itse olet. Niin turha ettei kukaan jäisi kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai samalla tavalla säälittävää kuinka Suomessa karjalanpiirakat on iso juttu tai juhla mokka, molemmat ihan marginaali kamaa kansainvälisesti 🙄
Eli jos et osannut tulkita, niin mielestäni sun kommentti oli ihan #*#*n dorka.
Kahvia ja leivonnaisia sentään syödään ja juodaan muuallakin, jääkiekko taas ei kiinnosta ketään. Ja yllättävää olisikin, onhan se aivan älyttömän tylsä laji. Vuodesta toiseen aikuiset miehet luistelee kumilätkän perässä ympäri kaukaloa, ja joku siitä vielä jaksaa innostua. En vaan käsitä. Voisivat katsoa vanhoja matseja 80-luvulta, eikä mikään olisi muuttunut. Aivan rahanhukkaa käydä aina vaan uudestaan katsomassa samaa tylsyyttä vuodesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa, lopetetaan kaikki urheilu ja liikunta ja harrastukset siksi kun aina löytyy joku joka ei tykkää jostain. Keskitytään kaikki vauvapalstailemaan niin tulee maailmanrauha ja loppuu nälänhätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jääkiekko on ehkä maailman turhin laji. Sitä ei kukaan edes seuraa missään, paitsi Suomessa ja Venäjällä.
Jep! Aletaan kaikki tekemään vaan ja ainoastaan sitä mistä sinä tykkäät niin sua ei ahdista ihan niin paljon.
Jääkiekko= täyttä p a s k a a