Suihkautteko hajuvettä/partavettä itsellenne vai muita ihmisiä varten
Miten on?
Kommentit (7)
Laitan hajuvettä vaikka olisin yksin kotona. Saatan suihkauttaa myös lakanoihin. Rakastan hyviä tuoksuja. Oma mies hyvin harvoin kommentoi tuoksujani, muut ihmiset vielä vähemmän.
Itseäni varten ja käytän myös missä itse haluan, ei kiinnosta muiden keksityt yliherkkyydet.
Itselle, aina saunan jälkeen laitan ja tuoksuu minkä tuoksuu seuraavaan päivään muillekin. Nyt juuri kävin Stockalla testaamassa sitä Niilin tuoksua Hermesiltä
Itselle. Aika harvoin kun tulee käytettyä, hyvästä tuoksusta tulee jotenkin erityinen olo. Tuntuu itsevarmemmalta.
Hajusteita, oli se sitten partaöljy tai hajuvesi tai mikä tahansa, niin kyllä mä muita varten laitan, jos oon jossain mökillä tai löhöön viikonlopun kotona ni en varmasti laita mitään hajuja. Varmaan joku tulee nyt ryppyilemään, mut mikä siinä on vikana, että haluaa tuoksua muiden mielestä hyvältä?
Ihan itseäni varten. Käytän hajuvettä joka päivä, vaikka viettäisin koko päivän kotona.
Itseäni varten. Käytän hajuvettä vain koti-iltoina ja asun yksin niin kukaan muu ei ole ihastelemassa tai ärsyyntymässä tuoksusta.