Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et saa kumppania, neuvon sinua

Vierailija
16.11.2024 |

Takaan että neuvoillani saat kumppanin kuudessa kuukaudessa. 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen, siis oikeasti hyvät kasvot, hoikka.. En vaan saa miestä, en näe mitä minusta puuttuu?

Näen, että sinusta puuttuu huolenpitäjä. Korosta äidillisiä puolia itsessäsi ja miehet lämpenevevät, kun huomaavat että sinä pitäisit heistä hyvää huolta. 

ap

Tää on hyvä vinkki. Siis jos etsit miesvauvaa. Muuten ei.

Kaikki miehet etsivät huolehtijaa. Jos alussa antaa ymmärtää olevansa sellainen, ei se tarkoita että pitäisi olla miehen palvelija. Eivät miehet voi vastustaa äidillisyyttä. 

ap

Vierailija
22/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On miehiä, elän polygamisessa suhteessa. 

ap

Jos et pysty elämään ilman monia kulleja, neuvon sinua: osta erivärisiä- ja kokoisia dildoja. 

Kulli ei ole syy, vaan se että olen aidosti rakastunut useisiin miehiin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos et pysty elämään ilman monia kulleja, neuvon sinua: osta erivärisiä- ja kokoisia dildoja. 

ap

Jos et pysty olemaan vain yhden miehen kanssa, neuvon sinua: mene terapiaan. Olet jäänyt lapsena ilman rakkautta ja nyt korvaat sitä jatkuvalla huomionhakemisella useilta miehiltä.

Vierailija
24/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jos et pysty olemaan vain yhden miehen kanssa, neuvon sinua: mene terapiaan. Olet jäänyt lapsena ilman rakkautta ja nyt korvaat sitä jatkuvalla huomionhakemisella useilta miehiltä.

Terapeuttihan minulle sanoikin, että ootsä ikinä ajatellut, että olet polygaminen? Ei terapia kiellä elämäntyyliäni millään lailla. 

ap

Vierailija
25/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vedät puoleesi tuollaisia, se kertoo sinusta aika paljon. Jokin olemuksessasi on niin alhaista että vetoat noihin miesryhmiin. Kouluttaudu ja kehitä itseäsi fiksumpaan suuntaan ja löydät parempia kumppaneita. Jos sinulla nyt jo on ne tatuoinnit, lävistykset ja punaiset hiukset, niin värjää tukka klassisen väriseksi, riisu lävistykset ja pukeudu tyylikkäästi. 

ap

En tiedä oliko minulle tuo, mutta ei ole lävistyksiä, ei tatuointeja.. Luonnonväriset keskiruskeat pitkät hiukset, pitkät ripset, vihreät silmät, sirot piirteet, kauniit rinnat ja hyvä takapuoli. Pukeudun siististi jne. Poliittisesti enemmän oikealla. Suht kouluttautunut, enää ei ole siihen kiinnostusta. Suurin osa näistä luuserimiehistä on olleet vähintään amk-tasoa.

Vierailija
26/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT Polygamia ei ole sairaus, jotkut vain haluavat olla parisuhteessa useiden ihmisten kanssa samaan aikaan. 

Vierailija
27/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kuva sinulla on?

ap

Kokovartalokuva, jossa näkyy normaali vartalo, otettu juhlissa. 

Juhlakuvat eivät ole hyviä. Laita kuva, jossa sinulla on vapaa-ajan vaatteet, farkut, meikkiä ja joku avonainen paita. 

ap

Toimii Grindrissä kuin junan vessa.

Vierailija
28/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vedät puoleesi tuollaisia, se kertoo sinusta aika paljon. Jokin olemuksessasi on niin alhaista että vetoat noihin miesryhmiin. Kouluttaudu ja kehitä itseäsi fiksumpaan suuntaan ja löydät parempia kumppaneita. Jos sinulla nyt jo on ne tatuoinnit, lävistykset ja punaiset hiukset, niin värjää tukka klassisen väriseksi, riisu lävistykset ja pukeudu tyylikkäästi. 

ap

En tiedä oliko minulle tuo, mutta ei ole lävistyksiä, ei tatuointeja.. Luonnonväriset keskiruskeat pitkät hiukset, pitkät ripset, vihreät silmät, sirot piirteet, kauniit rinnat ja hyvä takapuoli. Pukeudun siististi jne. Poliittisesti enemmän oikealla. Suht kouluttautunut, enää ei ole siihen kiinnostusta. Suurin osa näistä luuserimiehistä on olleet vähintään amk-tasoa.

Oletko pukeutumistyyliltäsi tylsä vai mitä tarkoitat siistillä? Kyllä sinussa nyt jotain sellaista on, mikä saa nämä luuserit ajattelemaan, että tässä on nainen minulle. Voisin neuvoa, että kannattaa pukeutua siistin sijaan hieman tyylikkäämmin. Voitko harkita trendikkäämpää leikkausta hiuksiisi tai trendikästä takkia? Tarvitsen nyt olemukseesi sen lisäpotkun, josta nämä luuserit tajuavat, että tämä nainen painii eri liigassa kanssani.

ap

Vierailija
29/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kuva sinulla on?

ap

Kokovartalokuva, jossa näkyy normaali vartalo, otettu juhlissa. 

Juhlakuvat eivät ole hyviä. Laita kuva, jossa sinulla on vapaa-ajan vaatteet, farkut, meikkiä ja joku avonainen paita. 

ap

Toimii Grindrissä kuin junan vessa.

Jos hakee seksiseuraa niin varmasti onkin riittävä kuva

Vierailija
30/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Oletko pukeutumistyyliltäsi tylsä vai mitä tarkoitat siistillä? Kyllä sinussa nyt jotain sellaista on, mikä saa nämä luuserit ajattelemaan, että tässä on nainen minulle. Voisin neuvoa, että kannattaa pukeutua siistin sijaan hieman tyylikkäämmin. Voitko harkita trendikkäämpää leikkausta hiuksiisi tai trendikästä takkia? Tarvitsen nyt olemukseesi sen lisäpotkun, josta nämä luuserit tajuavat, että tämä nainen painii eri liigassa kanssani.

Siistillä tarkoitin että aina puhdasta päällä, tyylikästä, hyvin istuvaa, ei mitään vanhoja retkuja vaan ihan muotiinkin sopivia. Hiukset ovat joko suorana, joskus ponnarilla ja joskus auki mutta laineet tyyliä Sanna Marin.

Vierailija
31/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko naamani on tatuoitu. Olen herkkä ja kaipaan uhkeaa naista.

Vierailija
32/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on hyvä vinkki. Siis jos etsit miesvauvaa. Muuten ei.

Kaikki miehet etsivät huolehtijaa. Jos alussa antaa ymmärtää olevansa sellainen, ei se tarkoita että pitäisi olla miehen palvelija. Eivät miehet voi vastustaa äidillisyyttä. 

ap

Toi mun ongelma, ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa. Tutustuin itsenäisiin miehiin, joista kuoriutui parissa vuodessa vaiuvateinimiehiä eli avuttomia, uhmakkaita ja loputtoman kiimaisia. Ei sellaiset tyydytä kuin tarpeitaan. Mennyt täysin usko mihinkään tasavertaiseen rakkauteen, jonka arvelen olevan yhtä totta kuin hammaskeiju. Eli ap, tsemppiä mission Impossibleen!

Vierailija
33/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks deittailemani mies sanoi että mun pitää käydä kymmenillä deiteillä ja ruveta liikkumaan. Ja voi mennä vuosia että löydän ketään. Ei kannata yrittää kuulemma komeimpia miehiä

Vierailija
34/34 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nainen, siis oikeasti hyvät kasvot, hoikka.. En vaan saa miestä, en näe mitä minusta puuttuu?

Ehkä etsit tasoosi nähden liian komeaa miestä. Kysy miten kaunis oikeasti olet joltakin sellaiselta joka antaa rehellisen vastauksen. Joskus omakuvamme vääristyy. Yksi hyvä keino on myös että joku ottaa ihan jossain normaalissa tilanteessa sinusta ns salaa videota ja katso sitten siitä videolta miten kannat itseäsi ja millainen olemus sinulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi