Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehiin ihastuminen

Vierailija
16.11.2024 |

Mikähän on, kun ihastun heti ja voimakkaasti tapaamiini tinder miehiin.

Treffit jännittää vietävästi, tärisen ja hermoilen. On raskasta tämäkin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Henkisesti raastavaa, kun treffit jännittää vietävästi ja sen jälkeen odottaa viestiä, että tulisiko uusinta ja miten meni. Harrastelen siis pelkästään "hupia vähäksi aikaa" treffejä (arvannette mitä nuo treffit tarkoittavat)

Miksi ei parisuhde ja rakkaus?

En halua sitoutua, olen seurustellut  useammankin kanssa ja pisin kesti 4v. Haluan vapautta ja tehdä juuri niitä asioita mistä pidän ja juuri silloin kun haluan. 

Näin on hyvä minun mielestäni.

N34

Mulla sama tilanne ja kun lapset tehty ja pärjään ilman varaäitiä, niin helpompi näin. Välillä käyn treffeillä naisten kanssa, ja ne johtavat yhden illan tai muutaman kuukauden pituisiin kevyisiin suhteisiin.

M40

Sama homma täälläkin, erosin kesällä pitkästä suhteesta, ja en ole mitenkään valmis sitoutumaan. Lapsia ei ole enkä halua, niin kiirettä ei ole. 

Kerron suoraan profiilissani etsiväni BDSM-tyyppistä seuraa ja vientiä on ihan kiitettävästi. Yksi avoimessa suhteessa oleva nainen käy mun luona silloin tällöin, ja sen lisäksi muutama muu on käynyt satunnaisesti koska bdsm sytyttää, ja on kuulemma hankalaa löytää osaavaa tyyppiä jonka kanssa kemiat kohtaa muutenkin kun sidottuna. Rehellinen olen ollut alusta asti, ja sitä arvostetaan.

Minulla on arki-illat vapaat sekä käytännössä joka toinen viikonloppu aikaa itselleni ja omille jutuille. Näin aion elää ainakin toistaiseksi.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi