Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermiehiin ihastuminen

Vierailija
16.11.2024 |

Mikähän on, kun ihastun heti ja voimakkaasti tapaamiini tinder miehiin.

Treffit jännittää vietävästi, tärisen ja hermoilen. On raskasta tämäkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa vikaa täällä! Hiljattain eronnut ja jo 45 vee mittarissa. Treffien jälkeen odottelen viestiä ja kyttään puhelinta... Hermoja raastavaa, totta tosiaan!

Vierailija
2/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun lähtisit treffeille minun kanssani. Saan aina vain kaverikortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa vikaa täällä! Hiljattain eronnut ja jo 45 vee mittarissa. Treffien jälkeen odottelen viestiä ja kyttään puhelinta... Hermoja raastavaa, totta tosiaan!

Minä teen samaa. Ei sitä viestiä koskaan tule.

Mies 44

Vierailija
4/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 44

Kyllähän se naisen tehtävä olisi se viesti laittaa, koska nainen valitsee.

Vierailija
5/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla asuu ap pillussa kiima!

Vierailija
6/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 44

Kyllähän se naisen tehtävä olisi se viesti laittaa, koska nainen valitsee.

Laitan kyllä viestin jos kiinnostaa tavata uudelleen, mutta kyllähän mieskin valitsee. Haluan sekä valita että tulla valituksi, en mä halua miestä joka on kenen tahansa otettavissa.

Vierailija
7/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu! Henkisesti raastavaa, kun treffit jännittää vietävästi ja sen jälkeen odottaa viestiä, että tulisiko uusinta ja miten meni. Harrastelen siis pelkästään "hupia vähäksi aikaa" treffejä (arvannette mitä nuo treffit tarkoittavat)

Vierailija
8/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu! Henkisesti raastavaa, kun treffit jännittää vietävästi ja sen jälkeen odottaa viestiä, että tulisiko uusinta ja miten meni. Harrastelen siis pelkästään "hupia vähäksi aikaa" treffejä (arvannette mitä nuo treffit tarkoittavat)

Miksi ei parisuhde ja rakkaus?

Vierailija
9/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ikänaiset ja wanhusnaiset poimivat tapailumiehiä, mahdollistajamiehiä, jotka kustantavat kaiken mahdollisen, siinä toivossa että loppujen lopuksi hetekanjouset vinkuisivat. Mutta se ei koskaan tapahdu, sillä elämänmuutos on kuivattanut nuo poimijanaiset.

Vierailija
10/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kyllä viestin jos kiinnostaa tavata uudelleen, mutta kyllähän mieskin valitsee. Haluan sekä valita että tulla valituksi, en mä halua miestä joka on kenen tahansa otettavissa.

Miesten valinnanvara on usein niin paljon merkittävästi pienempi että se otetaan mikä saadaan. 

Vierailija
11/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sitoutua, olen seurustellut  useammankin kanssa ja pisin kesti 4v. Haluan vapautta ja tehdä juuri niitä asioita mistä pidän ja juuri silloin kun haluan. 

Näin on hyvä minun mielestäni.

N34

Vierailija
12/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sitoutua, olen seurustellut  useammankin kanssa ja pisin kesti 4v. Haluan vapautta ja tehdä juuri niitä asioita mistä pidän ja juuri silloin kun haluan. 

Näin on hyvä minun mielestäni.

N34

Mulla sama tilanne ja kun lapset tehty ja pärjään ilman varaäitiä, niin helpompi näin. Välillä käyn treffeillä naisten kanssa, ja ne johtavat yhden illan tai muutaman kuukauden pituisiin kevyisiin suhteisiin.

M40

Vierailija
13/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas saa pettyä samaan kaveriin kuin viime sunnuntainakin! Piti kovasti mun luona piipahtaa ohi ajaessaan, mutta eipä oo näkynyt. Whatsappkin on pimentynyt kolme tuntia sitten, vaikka yleensä on siellä lähes jatkuvasti. 

Mä oon ollu Tinderis vasta syyskuun lopusta, mutta oon jo niin pettynyt miehiin siellä! Olis tämäkin kaveri voinut suoraan sanoa, että ei oo kiinnostusta, vaikka niin on kovasti kovasta kipinästä jauhanut... Javiimeksi eilen illalla laittoi kiihkeitä viestejä...

Kyllä voi olla huijattu olo!! 

N45

Vierailija
14/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas saa pettyä samaan kaveriin kuin viime sunnuntainakin! Piti kovasti mun luona piipahtaa ohi ajaessaan, mutta eipä oo näkynyt. Whatsappkin on pimentynyt kolme tuntia sitten, vaikka yleensä on siellä lähes jatkuvasti. 

Mä oon ollu Tinderis vasta syyskuun lopusta, mutta oon jo niin pettynyt miehiin siellä! Olis tämäkin kaveri voinut suoraan sanoa, että ei oo kiinnostusta, vaikka niin on kovasti kovasta kipinästä jauhanut... Javiimeksi eilen illalla laittoi kiihkeitä viestejä...

Kyllä voi olla huijattu olo!! 

N45

Uutta matoa vaan koukkuun. Itse olin hetken Tinderissä ja löysin ikäisesi kivan naisen. Ongelmana vaan se, että kun itse olen vapaa tekemään mitä vaan ja haluaisin mennä "all in"- linjalla, niin sitten saan kuulla olevan liian innokas, liian heittäytyvä, liiaksi iholla jne ja aiheuttavan liikaa turbulenssia naisen arkeen. Välillä menee viikko tai kaksi, ettei nainen ehdi nähdä, joten ihmekös se, että meikäläinen on täpinöissä kun saa naisen viereensä.

M51

Vierailija
15/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 44

Jaa, no minä olen saanut kolme matchiä vuorokaudessa ja kaikkiin viesteihini on nyt vastattu. Profiilina on  "Hupia vähäksi aikaa", taitaa olla pikkujoulu aika käsillä.

Vierailija
16/21 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

130 treffit takana, ei jännitä yhtään! Laitan treffien jälkeen yleensä autosta jo viestin, että ei tule jatkoa silleen nätisti muotoillen! Siis reilu 3 vuotta oon ollut. Onneksi vain 3 sekopäistä hullua tullut vastaan! Mä haen parisuhdetta, seksiin on ihan erikseen pari tyyppiä, jotka saa lähdöt kun se seurustelukumppani löytyy! Vaan kukaan ei halua seurustella! Vain seksiä! Viimeiseen vuoteen ei oo enää paljon tarvinnut tykkäillä kun alkaa olla vähän sellaista, ei kenellekkään kelpaavaa jämää jäljellä. Olen laskenut riman nyt niin alas, että ensi viikolla lopetan tinderöinnin. En halua viereeni niin rumaa, lihavaa, varatonta jatko-opiskelijaa (lähäri), jolla kohtuullinen alkoholiongelma. Ei autoa, hae junalta ja tarjoa kahvit kun ei oo rahaa! Oon sitten mieluummin yksin.

Vierailija
17/21 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo "hupia vähäksi aikaa" tarkoita yhden illan juttuja? Joten todennäköisesti jatkoa ei tule, koska toinen hakeekin kertapanoa. Jos sinua voisi kiinnostaa hiukan pitempi panosuhde, niin kannattanee laittaa sinne että haet "lyhyttä juttua, pitkäkin käy" - oikeastihan tuossa kukaan ei hae mitään pitkää juttua, vaan jotain lyhytaikaista säätöä tai sitten hiukan pitempää seksisuhdetta tyyliin panosuhde, fwb, tms.

Vierailija
18/21 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/21 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Ei sinun tilanteesi kovin yllättävä ole. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
20/21 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä nyt uskottomuudesta puhuta, eiköhän Tinderissä kuitenkin suurin osa ole ihan sinkkuja (varatut monesti ilmoittaa, joten heitä kartan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan