Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä niitä jotka laihtuu mahdottomasti imettäessä lasta

Vierailija
13.09.2008 |

mä oon kohta tankki.....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin en todellakaan laihtunut imetysaikana, pikemminkin päin vastoin. Toisen lapsen imetysaikana sitten päätin tarkkailla syömisiäni - ja haa, laihtuminen olikin varsin helppoa. Paino putosi ihanasti vaikka en todellakaan ollut nälissäni tai millään supertarkalla dietillä.

Uskon siis että imetys laihduttaa enemmän tai vähemmän jokaisella, kunhan sitä EI käytä tekosyynä jatkuvaan herkutteluun ja syömisen lisäämiseen.

Vierailija
22/24 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljässä kuukaudessa 7 kiloa kun imetin. Olin todella laiha sen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa synnytyksen jälkeen paino on ollut joka kerta 2-3 kiloa miinuksella raskautta edeltäneeseen nähden. Toisaalta mulla raskauskiloja ei koskaan ole tullut kamalasti (10-14 kg).

Mulla imetys vie kilot nimenomaan heti alkuun, sen jälkeen paino laskee enää hyvin hitaasti. Olen imettänyt kahta isompaa 6 kk ja 12 kk, ja imetyksen päättyessä olin molemmilla kerroilla n. 5 kg kevyempi kuin ennen raskautta. Nuo 5 kg tulivat kyllä pikkuhiljaa takaisin. Nyt imetän kolmatta, joka vasta 6-viikkoinen.

Vierailija
24/24 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai johtusko siitä, että tässä ei vaan enää kerkeä syömään juuri koskaan itse..=)

Mutta siis nyt on puolen vuoden imetyksen aikana tippunut 25kg. Kaikki raskauskilot ja loput ylimääräset lähti. Imetän vieläkin, mutta enempää en haluaisi laihtua, joten on alettava ilmeisesti syömään enemmän.

1. ja 2. lapsen jälkeen imetyksen aikana kiloja vaan tuli.. Outoa tosiaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan