Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö sinkut kaipaa rakkautta?

Vierailija
16.11.2024 |

Mä luulen, että nykysuuntaus on se, että ihmiset eivät osaa rakastaa parisuhteessa. 

Siis että joku toinen välittää susta niin paljon, että tekee sun vuoksi ihan mitä vaan ja haluaa sulle pelkästään kaikkea hyvää.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaisin tietysti rakkautta, mutta olen sen verran realisti, että tiedän sitä tuskin parisuhteessa saavani. 

Mites parisuhteessa elävät, kaipaatteko rakkautta? 

Vierailija
62/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tällaista rumaa miestä riesoikseen haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan rakastavaa suhdetta, mutta sinkkuna on silti huomattavasti parempi olla kuin huonossa suhteessa. Pidän standardit korkealla, enkä ole niin suhteenkipeä, että tyydyn mihin tahansa suhteeseen.

Vierailija
64/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaipaan! Rakastaminen ja rakastettuna oleminen on jotain käsittämätöntä hyvänolon tunnetta, mitä mikään muu kuin rakkaus itsessään ei ihmiselle voi antaa. Toivottavasti tällainen loppuelämän suhde vielä löytyy, vaikka Tinder-maailma tuntuu tehneen ihmiset hyvin lyhytjänteisiksi seurustelussa.

M42

Vierailija
65/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Enpä oikeastaan, tuollainen olis jopa vähän pelottavaa palvomista

Se rakkaus millä Jumala meitä rakastaa on se, mitä hän toivoo meiltä toisiamme kohtaan. Mutta koska olemme syntisiä, niin se ei tietenkään onnistu. Pyrkimys silti pitäisi olla, että rakastaa puolisoaan pyyteettömästi ja on vaikka valmis kuolemaan tämän puolesta, kuten hänkin sinun.

Vain Jumalaa palvotaan, mutta kaikkia tulee rakastaa.

Maallistuneille ihmisille tämä on vierasta ja uutta, mutta toisaalta, sen kyllä huomaakin tässä kylmässä kertakäyttökultttuurimaailmassa :( 

Vierailija
66/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt ja järkyttynyt tästä ketjusta. 

Kyllähän elämässä tärkeintä on RAKKAUS. 

Siis rakkaus lapsiaan, puolisoaan, läheisiään jne. kohtaan.

Kyllä mä olisin valmis kuolemaan mun aviomieheni ja lasteni takia, koska rakastan heitä.

No tiedoksi, että ne ei rakasta sinua. Olet vain käyttökelpoinen ja hyödyllinen, sen kautta arvosi on jotain heidän elämässään. Ei kuitenkaan mitään mitä ei voisi korvata jollain muulla mikä tekee saman jos sinulle jotain sattuu.

Onko sinulla ystäviä, kavereita, sukulaisia, vanhemmat, lapset joihin sulla on hyvä välit?

Sanotaan näin, että ihmisillä on minut silloin kun olen tarpeellinen. Minulla ei ole ketään.

Vierailija
67/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin tietysti rakkautta, mutta olen sen verran realisti, että tiedän sitä tuskin parisuhteessa saavani. 

Mites parisuhteessa elävät, kaipaatteko rakkautta? 

Puolisoni rakastaa minua teoin, eli tekee kotitöitä ja kaikenlaista perheen eteen. 

Miksi olet niin kyyninen?

rouva

Vierailija
68/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa paljastuu se, että ihmiset eivät osaa rakastaa toisiaan. 

Vierailija
69/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä yleensä kaipaa mitä ei ole. Viimeksi parisuhteessa kaipasin omaa tilaa ja rauhaa. 

Vierailija
70/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tämä rakkauden ja yksinäisyyden puute= ei saa pildee. Näin naisena ei kiinnosta olla miehen pilkureikä

Vierailija
71/83 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pelottavaa palvomista, että joku hyppäisi vaikka luodin eteen sun takia?

Kyllähän sä lastesikin vuoksi tekisit ihan mitä tahansa?

Mulla ainakin niin vahva äidinvaisto. Ei ole mitään palvomista. 

Palvomista on jos ei huomaa muita kuin toisen. Kaikki teot ja puheet ovat suoraan tai välillisesti yhteydessä toiseen. Se on pelottavaa.

Vierailija
72/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään sisäistä kiinnostusta. Ulkopuolelta tulee myös vain negatiivisia vaikutteita. Tyttö- ja naisvihan kohteeksi olen joutunut koko elämäni. En myöskään tunne yhtäkään pariskuntaa, joka antaisi avioliitosta hyvän tai onnelisen kuvan. Apn kuvaus kuulostaa aika lapselliselta.

Vierailija
73/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kyllä ja mä osaan kyllä rakastaa. 

74/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rakkaus millä Jumala meitä rakastaa on se, mitä hän toivoo meiltä toisiamme kohtaan. Mutta koska olemme syntisiä, niin se ei tietenkään onnistu. Pyrkimys silti pitäisi olla, että rakastaa puolisoaan pyyteettömästi ja on vaikka valmis kuolemaan tämän puolesta, kuten hänkin sinun.

Vain Jumalaa palvotaan, mutta kaikkia tulee rakastaa.

Maallistuneille ihmisille tämä on vierasta ja uutta, mutta toisaalta, sen kyllä huomaakin tässä kylmässä kertakäyttökultttuurimaailmassa :( 

Mä toivon, ettei meillä oo koskaan tarvetta kuolla toistemme puolesta 😱 Rakastan kyllä 😍

Vierailija
75/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä parisuhteessa, mutten oikeen tunne mitään rakkautta. Mies kyllä rakastaa ja sanookin niin ja tottakai minä vastaan samalla tavalla. Eli valehtelen. Mulle riittää kiintymys, mielenkiintoiset keskustelut ja toimiva yhteinen arki.

Väittäisin, että aidosti tykkään miehestäni ihmisenä ja valitsen olla hänen kanssaan niistä oikeista syistä, kun minulla ei ole mitään romanttisia haihatteluja sotkemassa ja vääristelemässä näköalaa.

Muut voi pitää räiskyvät romantiikkansa ja luotien eteen hyppimiset.

N27

Vierailija
76/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö parisuhteessa olevat kaipaa rakkautta? 

Miehiä kiinnostaa että nainen tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa mukulat, käy kaupassa ja pyllistää joskus että pääsee tyhjentämään kassit siinä se, ei sitä rakastaa tarvitse sitä varten.

Jep. Kokeilkaapa parisuhteessa olevat ihan huviksenne lopettaa yllä mainitut palvelut niin näette miehenne "rakkauden".

Vierailija
77/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun naisille pitää olla komea ja rikas mies niin ei tavis miehet saa rakkautta vaikka haluavat. Suomessa on yli 600 000 siinkkumiestä ja luulen että suurin osa haluaisi rakkautta ja pariisuhteen.

Vierailija
78/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun naisille pitää olla komea ja rikas mies niin ei tavis miehet saa rakkautta vaikka haluavat. Suomessa on yli 600 000 siinkkumiestä ja luulen että suurin osa haluaisi rakkautta ja pariisuhteen.

Voi voi, kun osaisitte edes käyttäytyä. Mutta jos ei hallita edes perus käytöstapoja, ei pidä odottaa ihmeitä. Oikeastiko kuvittelette, että kukaan nainen haluaa leikkiä äitiä mokomille mieslapsille. Ei todellakaan tarvi olla komea eikä rikas. Te vaan olette suunnattoman itsekästä sakkia. Joo, no ei varmaan kaikki, sanotaan nyt tämäkin, ettei tarvitse tarttua tähän.

Vierailija
79/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö parisuhteessa olevat kaipaa rakkautta? 

Miehiä kiinnostaa että nainen tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa mukulat, käy kaupassa ja pyllistää joskus että pääsee tyhjentämään kassit siinä se, ei sitä rakastaa tarvitse sitä varten.

Jep. Kokeilkaapa parisuhteessa olevat ihan huviksenne lopettaa yllä mainitut palvelut niin näette miehenne "rakkauden".

Heh, niinpä🤭

Vierailija
80/83 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa. Suurin osa naisista(kin) haluaa kumppaniksi ihan tavallisen tyypin.