Eivätkö sinkut kaipaa rakkautta?
Mä luulen, että nykysuuntaus on se, että ihmiset eivät osaa rakastaa parisuhteessa.
Siis että joku toinen välittää susta niin paljon, että tekee sun vuoksi ihan mitä vaan ja haluaa sulle pelkästään kaikkea hyvää.
Kommentit (83)
Miesten käsitys rakkaudesta - seksiä, ei kiitos,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kaipaan, mutta en määräilyä, kontrollia tai pahimmillaan väkivaltaa.
Jos leikkautan hiukseni, en kaipaa mieheltä analyysia hiusteni pituuteen. En ota kantaa hänenkään pituuksiinsa missään kohdassa. .
N
... ja siksi en lopulta kaipaa naista, ainakaan tarpeeksi. En tarvitse työnjohtajaa kotiin.
Monet miehet viihtyvät liassa. Hyvä, että elät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt ja järkyttynyt tästä ketjusta.
Kyllähän elämässä tärkeintä on RAKKAUS.
Siis rakkaus lapsiaan, puolisoaan, läheisiään jne. kohtaan.
Kyllä mä olisin valmis kuolemaan mun aviomieheni ja lasteni takia, koska rakastan heitä.
No tiedoksi, että ne ei rakasta sinua. Olet vain käyttökelpoinen ja hyödyllinen, sen kautta arvosi on jotain heidän elämässään. Ei kuitenkaan mitään mitä ei voisi korvata jollain muulla mikä tekee saman jos sinulle jotain sattuu.
Onko sinulla ystäviä, kavereita, sukulaisia, vanhemmat, lapset joihin sulla on hyvä välit?
Varmaan moni mies mieluummin valitsee vaihtuvat kumppanit kuin että olisi vain yhden kumppanin kanssa.
Kyllä mä ainakin kaipaan. Eron jälkeen ei oo vaan tullut ketään sellaista vastaan, josta tulis sellainen olo että tuon kanssa haluan olla loppuelämäni ja hänen vuokseen teen mitä vaan. Ja koska haluan kerrankin saada saman itselleni kun en sitä eksältä saanut niin voi olla että odotan koko elämäni. Mä kun en deittiappeja ole käyttänyt enkä ole kovin menevä ihminen.
Kaipaan sitä, että suunnittelee toisen kanssa tulevaa. Sitä että yöllä herää, käpertyy toisen viereen ja siihen nukahtaa. Että on aina joku jonka kanssa mennä ja tehdä niitä asioita, mistä tykkää. Että voi jakaa kaiken. Sitä mä kaipaan.
Ei ole välttämättä kyse siitä että ei halua, päinvastoin haluaisi enemmän kuin mitään muuta, mutta ei uskalla luottaa toiseen ihmiseen. Olisi ihanaa kun joku rakastaisi minua, tekisi mitä vaan vuokseni (parisuhteessa ollessani kukaan ei ole tehnyt puolestani mitä vaan, lähellekään), mutta kun en uskalla luottaa keneenkään. Seksin harrastamista tämä ei estä, mutta seksihän ei ole sama kuin rakkaus.
Olen kaivannut mutta en ole sitä saanut. Muutama huono suhde on takana. Olen mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kaipaan, mutta onko sellaista aitoa rakkautta mitä esimerkiksi elokuvissa näkee, todellisuutta? Olen ollut muutamassa ihan onnellisessa parisuhteessa ja aina väistämättä se rakkaus jossain kohti laimenee. Tietää, että se kumppani tulee todennäköisesti ihastumaan toiseen ja niin käy myös itsellenikin. Sitten yrittää luottaa siihen toiseen, että tässä ollaan oikeasti suhteessa ja sitouduttu elämään loppuelämä toisen kanssa, vaikka ihastuksia muihin tuleekin.
Tilastojen mukaan pettäminen on yleistä ja vierestä olen joutunut seuramaan parisuhteessa olevien flirttailua toisen kanssa. En enää oikein jaksa uskoa, että nykypäivänä aito kestävä rakkaus ja parisuhde onnistuisi helposti. Ainakin luotettavan kumppanin löytäminen on haastavaa enkä jaksa enää sellaista edes etsiä. Olen liian kyynistynyt.
Ei se ole todellisuutta. Elämänpituisissa suhteissakin on riitoja, itketään, ollaan vihaisia ja loukataan. Se on sellaista elämää, jota minä en halua viettää. Puolestani he voivat vapaasti kokea olevan onnellisia, mutta minä en jaksaisi tuollaista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan kaipaan, mutta onko sellaista aitoa rakkautta mitä esimerkiksi elokuvissa näkee, todellisuutta? Olen ollut muutamassa ihan onnellisessa parisuhteessa ja aina väistämättä se rakkaus jossain kohti laimenee. Tietää, että se kumppani tulee todennäköisesti ihastumaan toiseen ja niin käy myös itsellenikin. Sitten yrittää luottaa siihen toiseen, että tässä ollaan oikeasti suhteessa ja sitouduttu elämään loppuelämä toisen kanssa, vaikka ihastuksia muihin tuleekin.
Tilastojen mukaan pettäminen on yleistä ja vierestä olen joutunut seuramaan parisuhteessa olevien flirttailua toisen kanssa. En enää oikein jaksa uskoa, että nykypäivänä aito kestävä rakkaus ja parisuhde onnistuisi helposti. Ainakin luotettavan kumppanin löytäminen on haastavaa enkä jaksa enää sellaista edes etsiä. Olen liian kyynistynyt.
Ei se rakkaus laimene, se muuttaa muotoaan jopa syvenee vuosien mittaan. Rakkauden hyvä puoli on että se antaa voimaa kestää ne huonommatkin ajat suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten käsitys rakkaudesta - seksiä, ei kiitos,
Pystyn parempaankin, mutta naisten käsitys parisuhteessa on nykyisin lähinnä some julkaisujen varassa. Kenellä on täydellisin elämä Instagramissa?
Öö...
Mistä tiedät, mitä itse haluat, jos teet koko ajan toisen vuoksi mitä vaan? Sun elämää elää sitten se kumppani, joka tekee sun takia mitä vaan? Mikä sotku : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se rakkaus laimene, se muuttaa muotoaan jopa syvenee vu
No haloo??? Ei ole pakko "kestää" mitään huonompia aikoja. Oletko masokisti?
Kahdesti naimisissa olleena, totean, ettei enää, kiitos vaan. En jaksa yrittää eikä minulla ole mitään annettavaa koska en kaipaa toiseltakaan mitään. Rakkauteen riittää lapset ja lemmikit ja nykyään jokaiselta itseään kunnioittavalla naiselta löytynee sooloseksiin tarvittavia härpäkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin mun mies sanoo, että mä oon hänelle kaikista rakkain asia maan päällä.
Sanoa voi kaikenlaista. Teot ne on, jotka totuuden kertoo. Voi silti vaikka pettää selän takana. On näitä nähty aivan riittävästi.
Kyllä, mutta ei "rakkautta".
Edellinen kumppanini "rakasti" tasan niin kauan kuin minusta oli hänelle hyötyä.
Eivätkö parisuhteessa olevat kaipaa rakkautta?
Miehiä kiinnostaa että nainen tekee ruokaa, siivoaa, hoitaa mukulat, käy kaupassa ja pyllistää joskus että pääsee tyhjentämään kassit siinä se, ei sitä rakastaa tarvitse sitä varten.
Siihen pitäisi uskoa, että sitä kaipaisi. En kaipaa hammaskeijua myöskään.
En ole kokenut tuollaista että toinen välittäisi täysillä ja haluaisi vain kaikkea hyvää. Kyllä nämä omat tapaukset on tuntuneet pohjimmiltaan aika pahantahtoisilta välillä vaikka tuota samaa ovat jaaritelleet miten eivät koskaan halua minulle pahaa ja blaablaa. Miksi sitten tekevät ja sanovat asioita vaikka tietävät hyvin sen aiheuttavan ahdistusta yms.
Olisi tietysti kiva rakastaa. Rakkauden etsintä on vain johtanut uppoamiseen läjään pas kaa.
Rakkaus on lastentekoa ja kasvatusta varten kunnes ne ovat kykeneviä huolehtimaan itse itsestään. Tykkään enemmän vapaudesta. Toisen ihmisen ruumiinaukot eivät kiinnosta eivätkä kiihota.