Mitä kivaa tekisin tai ostaisin itselle kun sain asunnon myytyä?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
Ei taida asunnon myynnillä niin paljoa rikastua.
Mä tein v. 2021 asunnon myymisellä voittoa 40000e. Olisi sillä kahvia saanut ostettua ihan mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Käy syömässä. Juo kunnon leivoskahvit kaupan päälle. Sitten ulos pitkälle lenkille.
Niin minä tein.
Mahtoi joko olla todella paha olo lenkillä, tai lenkki ei ollut lenkki laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
Mä tein v. 2021 asunnon myymisellä voittoa 40000e. Olisi sillä kahvia saanut ostettua ihan mukavasti.
Sitten ostit seuraavan, suuremman, asunnon. Minkä myyjä teki voittoa puolesaan 60 000€.
...
Yep. Mietipä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Käy syömässä. Juo kunnon leivoskahvit kaupan päälle. Sitten ulos pitkälle lenkille.
Niin minä tein.
Kauheeta mässäämistä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Oon kade! Itse menisin ulos syömään alkajaisiksi.
No aika pakkohan sitä on ulkona syödä kun asunto jossa voisi sisällä syödä on myyty
onko tämän tarkoitus olla hauska vai onko tämä veettuilua ?
😳😳 tätä näkee usein täällä palstalla?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
Sitten ostit seuraavan, suuremman, asunnon. Minkä myyjä teki voittoa puolesaan 60 000€.
...
Yep. Mietipä sitä.
No sun tuskinpa tarvitsee ostaa yhtään mitään
Yep vedä siitä 🤣😂🤣😂
Terv -Eri
kampaaja
hieroja
jalkahoito
uudet vaatteet ja kengät
Joko ratkaisit mitä teet talo on myyty kuitenkin jo 2024
ONNEKSI OLKOON minun asunto ollut myynnissä 3v vain jokunen tinkijä käynyt katsomassa. nyt mietit todella rauhassa mitä aijot jatkossa tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
...
Yep. Mietipä sitä.
Ööö, ei. Mulla oli tuossa vaiheessa jo olemassa velaton omakotitalo, on edelleen.
- se jolle kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
...
Yep. Mietipä sitä.
No sun tuskinpa tarvitsee ostaa yhtään mitään
Yep vedä siitä 🤣😂🤣😂
Terv -Eri
Olet oikeassa. Rakennutimme tämän talon vuonna 2008 ja tarkoitus on lähteä tästä vain saappaat edellä.
Samaan aikaan rakennuttanut naapuri myi talon pari vuotta sitten ja teki siitä roimasti yli satkun voitot. Pyyntihinta oli 150t€ yli alkuperäiskustannusten, mutta tulivat vähän vastaan, koska oli erokiire, eikä nainen halunnut pitää niin isoa taloa itsekseen.
Uusi kesämekko, uusi hattu ja sandaalit
Osta kaulakoru
Osta mansikoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
Minus verot-30 % ne unohdit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
...
Yep. Mietipä sitä.
Ööö, ei. Mulla oli tuossa vaiheessa jo olemassa velaton omakotitalo, on edelleen.
- se jolle kommentoit
Maksoit siis tuosta summasta verot pois, koska sijoituasunto?
Laskitko vaihtoehtoistuottoa, jos sama pääoma olisi ollut arvopapereissa? Omalla kohdalla en ole saanut sijoitusasunnon matematiikkaa toimimaan. Olen monta kertaa harkinnut, mutta en ole lähtenyt. Kun huomioi, etten halua laittaa tikkuakaan ristiin fyysisesti asian suhteen. Treidaaminen menee etätöiden ohessa itsellä ja ka. vuosituotto ollut kuitenkin 11.3% viimeiset 8 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
...
Yep. Mietipä sitä.
- se jolle kommentoit
Laskitko vaihtoehtoistuottoa, jos sama pääoma olisi ollut arvopapereissa? Omalla kohdalla en ole saanut sijoitusasunnon matematiikkaa toimimaan. Olen monta kertaa harkinnut, mutta en ole lähtenyt. Kun huomioi, etten halua laittaa tikkuakaan ristiin fyysisesti asian suhteen. Treidaaminen menee etätöiden ohessa itsellä ja ka. vuosituotto ollut kuitenkin 11.3% viimeiset 8 vuotta.
Palsta on täynnä näitä miljonäärejä ; on hyvä että Suomesta löytyy näin paljon veronmaksajia, maksatte valtion ylös suosta 🤭
Loppuiko sun rahat laskujan maksamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden kahvit.
...
Yep. Mietipä sitä.
- se jolle kommentoit
Tämä! Olin itse kommentoimassa samaa.
160 000€ sidotulla alkupääomalla ja n. 9% vuosituotolla oman salkun eurotuotto ollut viidessä vuodessa n. 88 000€. Toki verot pitäisi maksaa, jos lunastaisi.
Lisäksi juossut osinkoja n. 4500€/netto/vuosi.
En keksi, miksi ostaisin sijoitusasuntoa ja stressaisin vuokralaisen tekemisistä ja tekemättömyyksistä. Sijoitusasunnot oli hyvä liike 2000-luvun alussa. Sen jälkeen muut omaisuuserät olleet oma valinta.
Dildo ja sen mukana 100 patteria.