Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaisi nätin ja mukavan naisen parisuhteeseen?

Vierailija
15.11.2024 |

Ikää 30-45 vuotta, itse olen siinä välimaastossa. Minulla on mielenterveysongelmia ja työkyvyttömyyttä ym. Olen normaalipainoinen. En juo tai polta ja yritän syödä terveellisesti ja liikkua sekä treenata miten terveys sallii. Ei ole lapsia ja olen kokematon.

Naisen kohdalla toive ettei polttaisi ja juominen olisi korkeintaan kohtuullista. Lapset hankala tapaus kun en osaa sanoa kuinka tulisin toimeen et paras varmaan olisi lapseton kuitenkaan täysi ei lapsille mutta kun ei kokemusta ole parisuhteesta niin siinä pitäisi samalla lapsetkin osata huomioida ja en ole varma kuormittuisinko siinä liikaa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätin ja mukavan?

Tuota, jos sinä itse olet komea ja kiva, niin varmasti löydät seuraa vaikka psykiatrian poliklinikalta. Pidät vain silmät auki odotustilassa. 

Erittäin harvoin ketään siellä olen nähnyt omanikäistä samaan aikaan, ainoastaan itseäni paljon nuorempia tai vanhempia. Nykyään eri paikka jossa en näe muita juurikaan. ap

Ehkä sun kannattaa suhtautua avoimemmin tuohon ikä asiaan. Ja katsella myös ihan tavallisen näköisiä tai jopa rumia naisia.

Aiemmin olin kiinnostunut siitä, minkä ikäinen joku on. Nyt en. Pääasia, että on minulle kiva ja henkilökemiat pelaa.

Tapasin ihanan nuoren miehen. Ystävätär kommentoi "aika nuoren näköinen, mutta kyllä ihan komea"

En ole kysynyt edes

No, ei miehen pidä yhtään mitään. Mutta jos seuraa haluaa, niin kannattaa laskea rimaa.

Olin hetken Tinderissä ja tykkäyksiä tuli joka päivä n.100. Siitä lähdetään. Miehiä on vaan liikaa.

Jos ei ole tosi kiva ja komea mies, niin miehen tosiaan kannattaa laskea rimaa.

Kommentin Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi