Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapaisi nätin ja mukavan naisen parisuhteeseen?

Vierailija
15.11.2024 |

Ikää 30-45 vuotta, itse olen siinä välimaastossa. Minulla on mielenterveysongelmia ja työkyvyttömyyttä ym. Olen normaalipainoinen. En juo tai polta ja yritän syödä terveellisesti ja liikkua sekä treenata miten terveys sallii. Ei ole lapsia ja olen kokematon.

Naisen kohdalla toive ettei polttaisi ja juominen olisi korkeintaan kohtuullista. Lapset hankala tapaus kun en osaa sanoa kuinka tulisin toimeen et paras varmaan olisi lapseton kuitenkaan täysi ei lapsille mutta kun ei kokemusta ole parisuhteesta niin siinä pitäisi samalla lapsetkin osata huomioida ja en ole varma kuormittuisinko siinä liikaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up ap

Vierailija
2/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin oman rakkaan toisesta mt-kuntoutujasta. 

Katso ympärillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvailemasi nainen. Mulle tulee ovista ja ikkunoista miehiä, ei sulla ole mitään mahiksia.

Vierailija
4/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haluaisi olla ikävä, mutta et kuulosta hirmu houkuttelevalta seuralta. Miksi kukaan haluaisi parisuhteeseen mielenterveysongelmaisen ja herkästi kuormittuvan ihmisen kanssa? Tarkoittaa, että puolisosi joutuisi varmaan tekemään kaikki kotityöt ja arki olisi yhtä masennusta ja toisen tukemista.

Oletko miettinyt miten voisit löytää elämäniloa ja jaksamista elämääsi? Se voisi tuoda mukanaan parisuhteenkin. 

Vierailija
5/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin oman rakkaan toisesta mt-kuntoutujasta. 

Katso ympärillesi.

Missä tapaa toisia mt-kuntoutujia? Kaupassa lähinnä näen ihmisiä mutta ei heistä osaa sanoa ja ovat varmasti normaaleja. ap

Vierailija
6/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaltaisesi 42v nainen.  Mut en mä sulle kelpaa.

Vierailija
7/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi olla ikävä, mutta et kuulosta hirmu houkuttelevalta seuralta. Miksi kukaan haluaisi parisuhteeseen mielenterveysongelmaisen ja herkästi kuormittuvan ihmisen kanssa? Tarkoittaa, että puolisosi joutuisi varmaan tekemään kaikki kotityöt ja arki olisi yhtä masennusta ja toisen tukemista.

Oletko miettinyt miten voisit löytää elämäniloa ja jaksamista elämääsi? Se voisi tuoda mukanaan parisuhteenkin. 

Teen itse kotityöt nytkin eli en työntäisi niitä toisen päälle.

Käyn lähinnä kävelyllä ja välillä salilla, kirjastossa ja kaupassa. jotain tapahtumia on missä käyn mutta olen niissä lähinnä yksin. Pelaan välillä tai katselen youtubea. ap

Vierailija
8/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvailemasi nainen. Mulle tulee ovista ja ikkunoista miehiä, ei sulla ole mitään mahiksia.

Mihin perustat arviosi ettei minulla ole mahiksia mihinkään? ap

Vierailija
9/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä vähemmän kuin mt-potilaan haluan parisuhdetta empatiakyvyttömän ja itsekeskeisen jostainsyystä yhä terveiden kirjoissa olevan kanssa. N42

Vierailija
10/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti ohitit mut t. Nainen42

Vierailija
11/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Ap elintavoiltasi ja luultavasti myös ulkoiselta olemukseltasi hyvin paljon sitä, mitä moni ei  mielenterveydellisistä tai muista erityisistä terveysongelmista ongelmista kärsivä työssä (tai työhön pyrkivä) tai opiskeleva (tai opiskelemaan hakeva) mies. Kysymys kuuluu mitä erityistä sinulla olisi tarjota tai halua mahdollistaa naiselle, että hän kiinnostuisi juursinusta, eikä saanen sanoa niistä miehistä jotka ovat perusterveitä ja ovat töissä tai opiskelevat; ja elleivät ole niin pyrkivät tai hakevat työ tai oplskelu -paikkaa aktiivisesti.

Älä lannsitu mutta älä vaadi mahdottomia, vaan miksi juuri sinä olsit hyvä kumppani?  Avauksessasi korostat piirteitä jotka monelle ovat itsestään selvyyksiä kumppanissa tai joitain suunnilleen 8/10 miehestäö kun kerroit olevasi  normaalipainoinen. Et juo tai polta ja yrität syödä terveellisesti ja liikkua sekä treenata miten terveys sallii. Ei ole lapsia. - - - Siihen en ota kantaa kuinka moni on sinu laillasi kokematon

Yliopisto-opiskelija

Vierailija
12/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity aktiiviksi johonkin yhdistystoimintaan, mikä liippaa omaa kiinnostustasi läheltä. Olen itse ollut useissa, ja sinkkumies on poikkeuksetta suosittu tyyppi. 

Vierailija
13/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätin ja mukavan?

Tuota, jos sinä itse olet komea ja kiva, niin varmasti löydät seuraa vaikka psykiatrian poliklinikalta. Pidät vain silmät auki odotustilassa. 

Vierailija
14/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Ole yksin ja juokse karkuun. N42

Vierailija
15/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti ohitit mut t. Nainen42

Oletko siis 6 vastaaja. Miksi et kelpaa? ap

Vierailija
16/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätin ja mukavan?

Tuota, jos sinä itse olet komea ja kiva, niin varmasti löydät seuraa vaikka psykiatrian poliklinikalta. Pidät vain silmät auki odotustilassa. 

Erittäin harvoin ketään siellä olen nähnyt omanikäistä samaan aikaan, ainoastaan itseäni paljon nuorempia tai vanhempia. Nykyään eri paikka jossa en näe muita juurikaan. ap

Vierailija
17/21 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet Ap elintavoiltasi ja luultavasti myös ulkoiselta olemukseltasi hyvin paljon sitä, mitä moni ei  mielenterveydellisistä tai muista erityisistä terveysongelmista ongelmista kärsivä työssä (tai työhön pyrkivä) tai opiskeleva (tai opiskelemaan hakeva) mies. Kysymys kuuluu mitä erityistä sinulla olisi tarjota tai halua mahdollistaa naiselle, että hän kiinnostuisi juursinusta, eikä saanen sanoa niistä miehistä jotka ovat perusterveitä ja ovat töissä tai opiskelevat; ja elleivät ole niin pyrkivät tai hakevat työ tai oplskelu -paikkaa aktiivisesti.

Älä lannsitu mutta älä vaadi mahdottomia, vaan miksi juuri sinä olsit hyvä kumppani?  Avauksessasi korostat piirteitä jotka monelle ovat itsestään selvyyksiä kumppanissa tai joitain suunnilleen 8/10 miehestäö kun kerroit olevasi  normaalipainoinen. Et juo tai polta ja yrität syödä terveellisesti ja liikkua sekä treenata miten terveys sallii. Ei ole lapsia. - - - Siihen en ota

Tykkäisin jutella paljon eri asioista ja tehdä asioita yhdessä tosin varmaan tietyin rajoituksin. Naiset kai tykkäävät jos kuuntelee ja keskustelee monista asioista heidän kanssaan? ap

Vierailija
18/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätin ja mukavan?

Erittäin harvoin ketään siellä olen nähnyt omanikäistä samaan aikaan, ainoastaan itseäni paljon nuorempia tai vanhempia. Nykyään eri paikka jossa en näe muita juurikaan. ap

Ehkä sun kannattaa suhtautua avoimemmin tuohon ikä asiaan. Ja katsella myös ihan tavallisen näköisiä tai jopa rumia naisia.

Aiemmin olin kiinnostunut siitä, minkä ikäinen joku on. Nyt en. Pääasia, että on minulle kiva ja henkilökemiat pelaa.

Tapasin ihanan nuoren miehen. Ystävätär kommentoi "aika nuoren näköinen, mutta kyllä ihan komea"

En ole kysynyt edes sitä ikää, eikä hän minun. Emmehän me ole naimisiin menossa ja lapsia hankkimassa.

Toki, jos lapsia aikoo hankkia niin ikä on ainakin naisen kohdalla tärkeä asia.

Vierailija
19/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätin ja mukavan?

Ehkä sun kannattaa suhtautua avoimemmin tuohon ikä asiaan. Ja katsella myös ihan tavallisen näköisiä tai jopa rumia naisia.

Aiemmin olin kiinnostunut siitä, minkä ikäinen joku on. Nyt en. Pääasia, että on minulle kiva ja henkilökemiat pelaa.

Tapasin ihanan nuoren miehen. Ystävätär kommentoi "aika nuoren näköinen, mutta kyllä ihan komea"

En ole kysynyt edes sitä ikää, eikä hän minun. Emmehän me ole naim

Ap:n ikäskaala tekstistä päätellen oli noin 7 vuotta suuntaan tai toiseen jos ap oli siinä 37-38 et eiköhän hän suhtaudu avoimesti tuohon ikäasiaan. Vai pitäisikö hänen ottaa joku 15 vuotta vanhempi nainen? Ja arvatenkin hänelle oltaisiin heti suututtu jos hakisi 15 vuotta nuorempaa vaikka sama asia oli sitten 15 vuotta vanhempi tai nuorempi.

Ja miksi miehen pitäisi aina laskea standardeja ja ottaa ruma nainen kun naisille ei koskaan sanota "ota ruma mies"

Vierailija
20/21 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta terapìaryhmästä missä itse haahuilet...yhteistä varmaan paljon..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi