Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huòra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Vaan mitäpä nämä olisivat arvon herrat mieltä, mikäli tapailunainen kertoisi myyneensä aiemmin seksiä? Menneet ovat menneitä?
No ei paha. Ainakin on temput hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä, jonka tarvitsee käydä maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttävää maksaa.
Tässäpä se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistä vaan on todella surullinen turn off 🤷
Ja naiset pillittää palstalla. Mikä turn off on maksaa seksistä, jos on maksanut hyvännäköiselle ja hyväkroppaiselle itsenäiselle ammatinharjoittajalle?
No, mulle esimerkiksi olisi se, että mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minä ja minun haluni, viis naisen halusta.
Kyllä se nainenkin pitää seksiä kauppatavarana - ei pelkästään mies. Molemmat saa mitä haluaa.
En ihmettele että jätti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. Jättäisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietää että ennen minua hän on ostanut seksiä ulkomaanmatkoilla. Tuo on vähän kuin kertoisi yllättäen, että on ollut vankilassa tai että on isä mutta ei halua tavata lapsiaan. Hyvä toki että tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiesin tämän olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin käyttäneeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielä jatkettiin yhdessä, mutta lopulta avokkini ei kestänyt menneisyyttäni😁
Pidetään tämä kikka mielessä, jos haluan syystä tai toisesta parisuhteesta erota joku päivä, vaikken huorissa koskaan ole käynyt tai kävisi. :D
Pojat kuulkaa, te saatte kyllä erota parisuhteista, ei niissä naisten vankina olla. :D
Osa on, osa ei. Ikävä fakta :D
Nyt kiinnostaa, kerro lisää. Oletko käsiraudoilla kiinni patterissa vai kuinka tämä tulee
Sairas mielikuva. Pitihän se arvata millainen sekopää on viestin takana.
Ei minkäänlainen. Olen vaan aikanani eronnut, ilman miehen halua ja jos nykyinen mies haluaisi erota, hän toki saisi tehdä niin. Parisuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen. Aidosti hankalia tilanteita varten on joukko viranomaisia. Jos sellaisten apuun ei ole tarvetta, on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin siitä, etteikö pystyisi eroamaan ilman valehtelua historiastaan. Kukaan ei ole väittänyt sen olevan kivaa, mutta onhan tuo nyt joku ihan oma selkärangattomuuden muotonsa :D
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
Ja sitten, jos joku nainen uskoo tähän miehen esittämään väitteeseen, että kaikki miehet hyväksikäyttää köyhempien maiden naisia, ja päättää sen takia olla alkamatta suhteeseen kenenkään miehen kanssa, todennäköisesti valittaisit, että se on miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele että jätti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. Jättäisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietää että ennen minua hän on ostanut seksiä ulkomaanmatkoilla. Tuo on vähän kuin kertoisi yllättäen, että on ollut vankilassa tai että on isä mutta ei halua tavata lapsiaan. Hyvä toki että tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkäs teet.
Minä en jättänyt enkä vertaisi isyyteen.
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestä, jonka tarvitsee käydä maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttävää maksaa.
Tässäpä se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistä vaan on todella surullinen turn off 🤷
Ja naiset pillittää palstalla. Mikä turn off on maksaa seksistä, jos on maksanut hyvännäköiselle ja hyväkroppaiselle itsenäiselle ammatinharjoittajalle?
No, mulle esimerkiksi olisi se, että mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minä ja minun haluni, viis naisen halusta.
Eivät kaikki etsi tunnesiirappia seksiaktista. Maksullinen tietää mitä tekee eikä valita.
Eivät tietenkään. Sinä kysyit, mikä siinä on turn off, minä vastasin omasta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nainenkin pitää seksiä kauppatavarana - ei pelkästään mies. Molemmat saa mitä haluaa.
Kysymys olikin siitä, mikä siinä on turnoff. Minulle tuo. Ihmiskauppakuviot ja tautiriskit vielä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei ole mitään naistasi tai miestäsi. Kukaan ei omista ketään. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, että mun mies. Mikä sun? Et sä sitä miestä omista.
Taidat olla vähän autisti?
Jokainen erilainen mielipide on nykyisen jonkun autistin? Niinkö? Etkö kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mitäpä nämä olisivat arvon herrat mieltä, mikäli tapailunainen kertoisi myyneensä aiemmin seksiä? Menneet ovat menneitä?
Ja aika monta papilloomavirustyyppiä myös. Tuskin herpekseltäkään olisi vältytty.
Kerran esimies työpaikan pirskeissä heitti, että lähtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjä. Oli vähän kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestä siinä hänen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistä oli homo, mitä minä ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minä en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, että koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa käymisestä, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat.
En saanut tänään kun mies ujosteli. Ollaan puolituttuja ja mies tuli korjaamaan lamppua. Harmi kun olisin ollut valmis.
Vierailija kirjoitti:
Kerran esimies työpaikan pirskeissä heitti, että lähtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjä. Oli vähän kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestä siinä hänen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistä oli homo, mitä minä ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minä en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, että koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa käymisestä, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.
Joopajoo. Et edes tiedä miten kivaa maksullisissa käyminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lähteä kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevät jonnekin Thaimaahan.
Öööö...mitä oletat tapahtuvan kun tämän naisellesi kerron? Luuletko hänen hyppivän riemusta tms..???!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei ole mitään naistasi tai miestäsi. Kukaan ei omista ketään. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, että mun mies. Mikä sun? Et sä sitä miestä omista.
Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestä", vaan siitä, ettet ymmärrä, miten ihmiset luonnollisesti käyttävät kieltä, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon käyttöön noin autistisesti. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aika monta papilloomavirustyyppiä myös. Tuskin herpekseltäkään olisi vältytty.
Sama pätee maksuttomaan naiseen. Yleensä se maksullinen pitää hygieniasta huolta, toisin kuin se pubiruusu tai muu tavallinen jakorasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Et edes tiedä miten kivaa maksullisissa käyminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lähteä kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevät jonnekin Thaimaahan.
Paljon kivempaa harrastaa seksiä kauniin naisen kanssa, joka aidosti haluaa olla minun kanssani ilman, että täytyisi mitenkään tämän seurasta maksaa. :) Enpä koe jääneeni mistään paitsi, kun en ole joutunut maksamaan naiselle siitä, että suostuu katselemaan kikkeliäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestä", vaan siitä, ettet ymmärrä, miten ihmiset luonnollisesti käyttävät kieltä, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon käyttöön noin autistisesti. -sama
Kukaan ei omista ketään. Piste.