Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.
Vaan mitÀpÀ nÀmÀ olisivat arvon herrat mieltÀ, mikÀli tapailunainen kertoisi myyneensÀ aiemmin seksiÀ? Menneet ovat menneitÀ?
No ei paha. Ainakin on temput hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.
TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đ€·
Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikÀ turn off on maksaa seksistÀ, jos on maksanut hyvÀnnÀköiselle ja hyvÀkroppaiselle itsenÀiselle ammatinharjoittajalle?
No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.
KyllÀ se nainenkin pitÀÀ seksiÀ kauppatavarana - ei pelkÀstÀÀn mies. Molemmat saa mitÀ haluaa.
En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€niđ
PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D
Pojat kuulkaa, te saatte kyllÀ erota parisuhteista, ei niissÀ naisten vankina olla. :D
Osa on, osa ei. IkÀvÀ fakta :D
Nyt kiinnostaa, kerro lisÀÀ. Oletko kÀsiraudoilla kiinni patterissa vai kuinka tÀmÀ tulee
Sairas mielikuva. PitihÀn se arvata millainen sekopÀÀ on viestin takana.
Ei minkÀÀnlainen. Olen vaan aikanani eronnut, ilman miehen halua ja jos nykyinen mies haluaisi erota, hÀn toki saisi tehdÀ niin. Parisuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen. Aidosti hankalia tilanteita varten on joukko viranomaisia. Jos sellaisten apuun ei ole tarvetta, on kyllÀ kyse jostain ihan muusta kuin siitÀ, etteikö pystyisi eroamaan ilman valehtelua historiastaan. Kukaan ei ole vÀittÀnyt sen olevan kivaa, mutta onhan tuo nyt joku ihan oma selkÀrangattomuuden muotonsa :D
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..
M37
Ja sitten, jos joku nainen uskoo tÀhÀn miehen esittÀmÀÀn vÀitteeseen, ettÀ kaikki miehet hyvÀksikÀyttÀÀ köyhempien maiden naisia, ja pÀÀttÀÀ sen takia olla alkamatta suhteeseen kenenkÀÀn miehen kanssa, todennÀköisesti valittaisit, ettÀ se on miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.
MinÀ en jÀttÀnyt enkÀ vertaisi isyyteen.
Naiset eivÀt voi ikinÀ ymmÀrtÀÀ seksistÀ maksamista, koska saavat seksiÀ lÀhes aina, kun haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.
TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đ€·
Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikÀ turn off on maksaa seksistÀ, jos on maksanut hyvÀnnÀköiselle ja hyvÀkroppaiselle itsenÀiselle ammatinharjoittajalle?
No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.
EivÀt kaikki etsi tunnesiirappia seksiaktista. Maksullinen tietÀÀ mitÀ tekee eikÀ valita.
EivÀt tietenkÀÀn. SinÀ kysyit, mikÀ siinÀ on turn off, minÀ vastasin omasta puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ se nainenkin pitÀÀ seksiÀ kauppatavarana - ei pelkÀstÀÀn mies. Molemmat saa mitÀ haluaa.
Kysymys olikin siitÀ, mikÀ siinÀ on turnoff. Minulle tuo. Ihmiskauppakuviot ja tautiriskit vielÀ erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestÀsi. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettÀ mun mies. MikÀ sun? Et sÀ sitÀ miestÀ omista.
Taidat olla vÀhÀn autisti?
Jokainen erilainen mielipide on nykyisen jonkun autistin? Niinkö? Etkö kestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan mitÀpÀ nÀmÀ olisivat arvon herrat mieltÀ, mikÀli tapailunainen kertoisi myyneensÀ aiemmin seksiÀ? Menneet ovat menneitÀ?
Ja aika monta papilloomavirustyyppiÀ myös. Tuskin herpekseltÀkÀÀn olisi vÀltytty.
Kerran esimies työpaikan pirskeissÀ heitti, ettÀ lÀhtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjÀ. Oli vÀhÀn kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestÀ siinÀ hÀnen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistÀ oli homo, mitÀ minÀ ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minÀ en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, ettÀ koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa kÀymisestÀ, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivÀt voi ikinÀ ymmÀrtÀÀ seksistÀ maksamista, koska saavat seksiÀ lÀhes aina, kun haluavat.
En saanut tÀnÀÀn kun mies ujosteli. Ollaan puolituttuja ja mies tuli korjaamaan lamppua. Harmi kun olisin ollut valmis.
Vierailija kirjoitti:
Kerran esimies työpaikan pirskeissÀ heitti, ettÀ lÀhtee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjÀ. Oli vÀhÀn kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestÀ siinÀ hÀnen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistÀ oli homo, mitÀ minÀ ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minÀ en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, ettÀ koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa kÀymisestÀ, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.
Joopajoo. Et edes tiedÀ miten kivaa maksullisissa kÀyminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lÀhteÀ kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevÀt jonnekin Thaimaahan.
Ăööö...mitĂ€ oletat tapahtuvan kun tĂ€mĂ€n naisellesi kerron? Luuletko hĂ€nen hyppivĂ€n riemusta tms..???!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestÀsi. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettÀ mun mies. MikÀ sun? Et sÀ sitÀ miestÀ omista.
Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestÀ", vaan siitÀ, ettet ymmÀrrÀ, miten ihmiset luonnollisesti kÀyttÀvÀt kieltÀ, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon kÀyttöön noin autistisesti. -sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja aika monta papilloomavirustyyppiÀ myös. Tuskin herpekseltÀkÀÀn olisi vÀltytty.
Sama pÀtee maksuttomaan naiseen. YleensÀ se maksullinen pitÀÀ hygieniasta huolta, toisin kuin se pubiruusu tai muu tavallinen jakorasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo. Et edes tiedÀ miten kivaa maksullisissa kÀyminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lÀhteÀ kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevÀt jonnekin Thaimaahan.
Paljon kivempaa harrastaa seksiÀ kauniin naisen kanssa, joka aidosti haluaa olla minun kanssani ilman, ettÀ tÀytyisi mitenkÀÀn tÀmÀn seurasta maksaa. :) EnpÀ koe jÀÀneeni mistÀÀn paitsi, kun en ole joutunut maksamaan naiselle siitÀ, ettÀ suostuu katselemaan kikkeliÀni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisesi teki oikein.
Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestÀ", vaan siitÀ, ettet ymmÀrrÀ, miten ihmiset luonnollisesti kÀyttÀvÀt kieltÀ, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon kÀyttöön noin autistisesti. -sama
Kukaan ei omista ketÀÀn. Piste.