Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
141/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestĂ€si. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettĂ€ mun mies. MikĂ€ sun? Et sĂ€ sitĂ€ miestĂ€ omista. 

Taidat olla vÀhÀn autisti?

Vierailija
142/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Vaan mitĂ€pĂ€ nĂ€mĂ€ olisivat arvon herrat mieltĂ€, mikĂ€li tapailunainen kertoisi myyneensĂ€ aiemmin seksiĂ€? Menneet ovat menneitĂ€? 

No ei paha. Ainakin on temput hallussa. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đŸ€· 

Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikĂ€ turn off on maksaa seksistĂ€, jos on maksanut hyvĂ€nnĂ€köiselle ja hyvĂ€kroppaiselle itsenĂ€iselle ammatinharjoittajalle? 

No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.

KyllÀ se nainenkin pitÀÀ seksiÀ kauppatavarana - ei pelkÀstÀÀn mies. Molemmat saa mitÀ haluaa.

Vierailija
144/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.

Vierailija
145/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€ni😁

PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D

Pojat kuulkaa, te saatte kyllÀ erota parisuhteista, ei niissÀ naisten vankina olla. :D

Osa on, osa ei. IkĂ€vĂ€ fakta :D 

Nyt kiinnostaa, kerro lisÀÀ. Oletko kÀsiraudoilla kiinni patterissa vai kuinka tÀmÀ tulee

Sairas mielikuva. PitihĂ€n se arvata millainen sekopÀÀ on viestin takana. 

Ei minkÀÀnlainen. Olen vaan aikanani eronnut, ilman miehen halua ja jos nykyinen mies haluaisi erota, hÀn toki saisi tehdÀ niin. Parisuhteet perustuvat vapaaehtoisuuteen. Aidosti hankalia tilanteita varten on joukko viranomaisia. Jos sellaisten apuun ei ole tarvetta, on kyllÀ kyse jostain ihan muusta kuin siitÀ, etteikö pystyisi eroamaan ilman valehtelua historiastaan. Kukaan ei ole vÀittÀnyt sen olevan kivaa, mutta onhan tuo nyt joku ihan oma selkÀrangattomuuden muotonsa :D

Vierailija
146/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..

M37

Ja sitten, jos joku nainen uskoo tÀhÀn miehen esittÀmÀÀn vÀitteeseen, ettÀ kaikki miehet hyvÀksikÀyttÀÀ köyhempien maiden naisia, ja pÀÀttÀÀ sen takia olla alkamatta suhteeseen kenenkÀÀn miehen kanssa, todennÀköisesti valittaisit, ettÀ se on miesvihaa.

Vierailija
147/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele ettÀ jÀtti, arvomaailmat ovat liian kaukana toisistaan. JÀttÀisin varmaan itsekin mieheni, jos saisin tietÀÀ ettÀ ennen minua hÀn on ostanut seksiÀ ulkomaanmatkoilla. Tuo on vÀhÀn kuin kertoisi yllÀttÀen, ettÀ on ollut vankilassa tai ettÀ on isÀ mutta ei halua tavata lapsiaan. HyvÀ toki ettÀ tulee esille, mutta jos se on este suhteelle niin minkÀs teet.

MinĂ€ en jĂ€ttĂ€nyt enkĂ€ vertaisi isyyteen. 

Vierailija
148/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naiset eivĂ€t voi ikinĂ€ ymmĂ€rtÀÀ seksistĂ€ maksamista, koska saavat seksiĂ€ lĂ€hes aina, kun haluavat. 

Vierailija
149/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đŸ€· 

Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikĂ€ turn off on maksaa seksistĂ€, jos on maksanut hyvĂ€nnĂ€köiselle ja hyvĂ€kroppaiselle itsenĂ€iselle ammatinharjoittajalle? 

No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.

EivĂ€t kaikki etsi tunnesiirappia seksiaktista. Maksullinen tietÀÀ mitĂ€ tekee eikĂ€ valita. 

EivÀt tietenkÀÀn. SinÀ kysyit, mikÀ siinÀ on turn off, minÀ vastasin omasta puolestani.

Vierailija
150/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ se nainenkin pitÀÀ seksiÀ kauppatavarana - ei pelkÀstÀÀn mies. Molemmat saa mitÀ haluaa.

Kysymys olikin siitÀ, mikÀ siinÀ on turnoff. Minulle tuo. Ihmiskauppakuviot ja tautiriskit vielÀ erikseen.

Vierailija
151/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestĂ€si. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettĂ€ mun mies. MikĂ€ sun? Et sĂ€ sitĂ€ miestĂ€ omista. 

Jokainen erilainen mielipide on nykyisen jonkun autistin? Niinkö? Etkö kestĂ€? 

Vierailija
152/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan mitĂ€pĂ€ nĂ€mĂ€ olisivat arvon herrat mieltĂ€, mikĂ€li tapailunainen kertoisi myyneensĂ€ aiemmin seksiĂ€? Menneet ovat menneitĂ€? 

Ja aika monta papilloomavirustyyppiĂ€ myös. Tuskin herpekseltĂ€kÀÀn olisi vĂ€ltytty. 

Vierailija
153/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kerran esimies työpaikan pirskeissĂ€ heitti, ettĂ€ lĂ€htee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjĂ€. Oli vĂ€hĂ€n kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestĂ€ siinĂ€ hĂ€nen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistĂ€ oli homo, mitĂ€ minĂ€ ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minĂ€ en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, ettĂ€ koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa kĂ€ymisestĂ€, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.  

Vierailija
154/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivĂ€t voi ikinĂ€ ymmĂ€rtÀÀ seksistĂ€ maksamista, koska saavat seksiĂ€ lĂ€hes aina, kun haluavat. 

En saanut tĂ€nÀÀn kun mies ujosteli. Ollaan puolituttuja ja mies tuli korjaamaan lamppua. Harmi kun olisin ollut valmis. 

Vierailija
155/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran esimies työpaikan pirskeissĂ€ heitti, ettĂ€ lĂ€htee pian Thaimaaseen "panemaan" tyttöjĂ€. Oli vĂ€hĂ€n kiusallinen hetki, kun me kaksi muuta miestĂ€ siinĂ€ hĂ€nen seurassansa emme moista koskaan harrastaisi. Toinen meistĂ€ oli homo, mitĂ€ minĂ€ ja esimieheni emme silloin tienneet, ja minĂ€ en ole esimieheni tavoin incel-tason mies, ettĂ€ koskaan tuollaiseen alentuisin tai moraalisesti suostuisin. Vain kerran aikaisemmin olen kuullut toisen miehen puhuvan avoimesti huorissa kĂ€ymisestĂ€, ja tuokin oli jonkinlainen pikkurikollinen nilkki. Yleisesti ottaen en hengaa miesten kanssa, jotka tuollaista harrastavat.  

Joopajoo. Et edes tiedĂ€ miten kivaa maksullisissa kĂ€yminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lĂ€hteĂ€ kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevĂ€t jonnekin Thaimaahan. 

Vierailija
156/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Öööö...mitĂ€ oletat tapahtuvan kun tĂ€mĂ€n naisellesi kerron? Luuletko hĂ€nen hyppivĂ€n riemusta tms..???!?

Vierailija
157/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestÀ", vaan siitÀ, ettet ymmÀrrÀ, miten ihmiset luonnollisesti kÀyttÀvÀt kieltÀ, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon kÀyttöön noin autistisesti. -sama

Vierailija
158/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aika monta papilloomavirustyyppiĂ€ myös. Tuskin herpekseltĂ€kÀÀn olisi vĂ€ltytty. 

Sama pĂ€tee maksuttomaan naiseen. YleensĂ€ se maksullinen pitÀÀ hygieniasta huolta, toisin kuin se pubiruusu tai muu tavallinen jakorasia. 

Vierailija
159/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopajoo. Et edes tiedĂ€ miten kivaa maksullisissa kĂ€yminen voi olla kun löytyy oikea nainen siihen hommaan. Ei todellakaan tarvitse lĂ€hteĂ€ kauemmas kalaan. Vain surkeat kaljamahat menevĂ€t jonnekin Thaimaahan. 

Paljon kivempaa harrastaa seksiĂ€ kauniin naisen kanssa, joka aidosti haluaa olla minun kanssani ilman, ettĂ€ tĂ€ytyisi mitenkÀÀn tĂ€mĂ€n seurasta maksaa. :) EnpĂ€ koe jÀÀneeni mistÀÀn paitsi, kun en ole joutunut maksamaan naiselle siitĂ€, ettĂ€ suostuu katselemaan kikkeliĂ€ni. 

Vierailija
160/1170 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei. Kyse ei ole eroavasta "mielipiteestÀ", vaan siitÀ, ettet ymmÀrrÀ, miten ihmiset luonnollisesti kÀyttÀvÀt kieltÀ, kun kerran takerrut tavalliseen omistusmuodon kÀyttöön noin autistisesti. -sama

Kukaan ei omista ketÀÀn. Piste. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kahdeksan viisi