Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
121/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

SinĂ€ et sitten tosielĂ€mĂ€stĂ€ paljoa tiedĂ€. Maksullisissa kĂ€yminen voi olla mukavaakin ja etenkin jos molempia haluttaa ja kemiat toimii. 

Jos naista haluttaa, sille ei tarvitse maksaa 

Klmentoin tuossa jo sivulla 2 olleeni maksullinen. KyllÀ minÀ halusin panna aivan omasta pÀÀtöksestÀni ja himostani, samalla tienaten. Kaikki voitti tuossa kuviossa. Ei kaikki maksulliset ole jotain uhreja tai epÀtoivoisia. Suomessa hyvin harva.

Vierailija
122/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisesi teki oikein.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€ni😁

PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D

Tai sit suoristat selkĂ€si ja sanot ettĂ€ haluan erota, jos siltĂ€ alkaa joku pĂ€ivĂ€ tuntumaan. 

Ihme nössyköitĂ€ taas koko palsta tĂ€ynnĂ€. 

Vierailija
124/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiesin tĂ€mĂ€n olevan naisille kova pala, joten, kun halusin muutamia vuosia sitten erota parisuhteesta kerroin kĂ€yttĂ€neeni maksullisia naisia nuorempana. Pari viikkoa vielĂ€ jatkettiin yhdessĂ€, mutta lopulta avokkini ei kestĂ€nyt menneisyyttĂ€ni😁

PidetÀÀn tÀmÀ kikka mielessÀ, jos haluan syystÀ tai toisesta parisuhteesta erota joku pÀivÀ, vaikken huorissa koskaan ole kÀynyt tai kÀvisi. :D

Minun kanssa "kikka"  ei toiminut ja avioon asti pÀÀdyttiin. Olin kai sitten liian rakastunut. 

No, vielÀkö olette yhdessÀ?

Vierailija
125/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi miestÀ, jonka tarvitsee kÀydÀ maksullisella. Jos olisin mies, olisi nöyryyttÀvÀÀ maksaa.

TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đŸ€· 

Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikĂ€ turn off on maksaa seksistĂ€, jos on maksanut hyvĂ€nnĂ€köiselle ja hyvĂ€kroppaiselle itsenĂ€iselle ammatinharjoittajalle? 

Vierailija
126/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kuulkaa, te saatte kyllÀ erota parisuhteista, ei niissÀ naisten vankina olla. :D

Osa on, osa ei. IkĂ€vĂ€ fakta :D 

Vierailija
127/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa "kikka"  ei toiminut ja avioon asti pÀÀdyttiin. Olin kai sitten liian rakastunut. 

SÀhÀn olet kuulu Oman ElÀmÀnsÀ Objekti, jolla ei ole mitÀÀn pÀÀtÀntÀvaltaa itseÀÀn koskeviin asioihin. Sellaisille vaan tapahtuu kaikenlaista, mm. avioituminen.

Vierailija
128/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erottiin viiden vuoden kuluttua. Kasvettiin vain erilleen. 

Vierailija
129/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kuulkaa, te saatte kyllÀ erota parisuhteista, ei niissÀ naisten vankina olla. :D

KyllÀ sen ainakin kaikki miehet tietÀÀ, ettÀ parisuhteen lopettaminen on huomattavasti helpompaa, kun nainen myös haluaa erota.

Vierailija
130/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei kauheasti kunnioitusta herÀtÀ ihminen joka on vapaaehtoisesti mennyt kaatamaan rahansa kehitysmaan ihmiskauppaan.

Vierailija
131/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa, kerro lisÀÀ. Oletko kÀsiraudoilla kiinni patterissa vai kuinka tÀmÀ tulee ilmi?

Vierailija
132/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ole kertonut.

Se on velvollisuus kertoa sp-tautien takia. 

KĂ€ytin kondomia.

Mies

KÀmmenellÀkö?

Vierailija
133/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ kannattaisi muistaa ettÀ maksullista seksiÀ hakevat lÀhinnÀ naiset, he haluavat lisÀtuloja ja tyrkyttÀvÀt itseÀÀn miehille. Melkoinen dilemma. EtelÀnaapurin seksintarjontasivuilla on noin 300 uutta ilmoitusta joka pÀivÀ. Aika paljon vuodessa. Noin ehkÀ 15- 20 vuotta sitten Viron prostituutio lÀhes katosi, oli hyvÀt ajat ja kovaa meni. Muutama vuosi sitten se tuli takaisin, nyt nettiin. Hinnatkin romahti markka- ajan tasolle. Kumpi on nöyryyttÀvÀmpÀÀ, etsiÀ epÀtoivoisesti tuloja seksiÀ myymÀllÀ vai nÀitÀ palveluksia kÀyttÀmÀllÀ. SitÀ voi miettiÀ. Kumpikin saa helpotusta tilanteeseensa.

No aivan varmasti seksin myyminen on nöyryyttÀvÀÀ. Siksi sen ostaminen on perseestÀ.

Mutta moni nainen kuitenkin myy? Ja Only Fans suosittu. Instassa useat naiset nĂ€yttĂ€vĂ€t paljasta persettĂ€ eli moni nainen on kanssasi eri mieltĂ€. EivĂ€t ne muuten itseÀÀn myisi ja nĂ€yttelisi. 

Vierailija
134/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MinÀ en jÀttÀnyt kun mies kertoi tutustuessa ja kadun sitÀ. Oli kÀyttÀnyt maksullisia palveluita Suomessa.

Ja kÀyttÀÀ edelleen.

Vierailija
135/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa, kerro lisÀÀ. Oletko kÀsiraudoilla kiinni patterissa vai kuinka tÀmÀ tulee ilmi?

Sairas mielikuva. PitihĂ€n se arvata millainen sekopÀÀ on viestin takana. 

Vierailija
136/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erottiin viiden vuoden kuluttua. Kasvettiin vain erilleen. 

Oletko tyytyvÀinen, kun mies kertoi rehellisesti maksullisista naisistaan vai olisiko parempi ollut olla kertomatta?

Vierailija
137/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TĂ€ssĂ€pĂ€ se. Ei se ole itsetuntokysymys vaan maksaminen seksistĂ€ vaan on todella surullinen turn off đŸ€· 

Ja naiset pillittÀÀ palstalla. MikĂ€ turn off on maksaa seksistĂ€, jos on maksanut hyvĂ€nnĂ€köiselle ja hyvĂ€kroppaiselle itsenĂ€iselle ammatinharjoittajalle? 

No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.

Vierailija
138/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesi teki oikein.

Ei ole mitÀÀn naistasi tai miestĂ€si. Kukaan ei omista ketÀÀn. Naurattaa aina kun joku tuttava tai kollega sanoo, ettĂ€ mun mies. MikĂ€ sun? Et sĂ€ sitĂ€ miestĂ€ omista. 

Vierailija
139/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HuĂČra on kuin ruoka. Ostetaan kun tarvitaan.

Vaan mitĂ€pĂ€ nĂ€mĂ€ olisivat arvon herrat mieltĂ€, mikĂ€li tapailunainen kertoisi myyneensĂ€ aiemmin seksiĂ€? Menneet ovat menneitĂ€? 

Vierailija
140/1161 |
15.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulle esimerkiksi olisi se, ettÀ mies suhtautuu seksiin kauppatavarana, mulle se on ei-kaupan. Itsekkyys, minÀ ja minun haluni, viis naisen halusta.

EivĂ€t kaikki etsi tunnesiirappia seksiaktista. Maksullinen tietÀÀ mitĂ€ tekee eikĂ€ valita. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi kahdeksan seitsemÀn