Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään seksi ole ilmaista ja siksi hyvin usein jätän avovaimolleni yöpöydälle 20€ setelin ja lapun ," osta jotain kivaa itsellesi." Minusta naisen huomioiminen on tärkeää parisuhteessa.
Tuo on oikeastaan suloista huomioida toista noin. Olisipa minullakin tuollainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli pikkumainen nainen.
En muutenkaan ymmärrä omistushaluisia naisia.
Mitä tuolla on tekemistä omistushalun kanssa? Minä en ole tippaakaan omistushaluinen, mutta en arvosta ihmisiä joille seksi on bisnestä. Tykkään varmaan vaan seksistä liikaa, enkä siis halua pilata seksielämääni ihmisten kanssa joiden suhtautuminen seksiin on tuo.
Sinähän oletkin maailmanpelastaja. Kyllä minun menneisyydessään maksullisissa käynyt mieheni oli hyvin seksuaalinen ja meidän seksi oli erittäin tyydyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.
M42
Sun ja mun rakastamisesta on sellainen pieni ero, että mä en tekisi mitään, mikä loukkaisi mun rakastani, vaikkei hän siitä tietäisikään.
On teidän rakkaus nähty tälläkin palstalla lukemattomia kertoja. Se loppuu kuin seinään mistä tahansa syystä tai ilman syytä. Naiset eivät rakasta kuin lapsiaan ja lemmikkejään.
Ei se lopu kuin kaltoinkohteluun, jos se on sitä alunperin ollut. Kyllä teissä on myös rakastettavia.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.
M42
Milloin olet käynyt viimeksi sukupuolitautitesteissä, rakas mieheni?
Kun joku takametsien aikamiespoika-luuseri käy huorissa, se on palstan moralistien mielestä sitä pahinta ruumiinaukon ja ihmisen hyväksikäyttöä mitä maa päällään kantaa. Kun rock-tähti nousee kuuluisuuteen ja seurustelu/seksitarjouksia alkaa tulemaan naisilta ovista ja ikkunoista, niin se on ilmeisesti tätä syvempää tunnepohjaista kiintymystä? Vai mistä siinä on kysymys?
Olen nimittäin nähnyt kun oikeasti nobody susiruma kaveri (no names) on noussut kuuluisuuteen valtakunnan tasolla ja sen miten useat, todella monet naiset käyttäytyvät sen jälkeen yökerhossa. Aletaan puhumaan jo jonottamisesta. Kaveri oli ennen ollut lähinnä yksinäinen tuoppiin tuijottaja samoissa tilanteissa.
Onko tämäkin sitä tunnepohjaista kiintymystä jota tässäkin ketjussa on peräänkuulutettu? Vai biologiaa, opportunistista kullankaivuuta, käytännön prostituutiota, vai mistä on kyse?
Prostituutio rikkoo naisten seksimonopolin mikä osaa ymmärrettävästi kiukuttaa. Ja kun ei enää muuta argumenttia lopuksi ole, niin vedetään seksin "pyhyys" kahden syvässä tunnesuhteessa olevan välillä ja että tästä poikenneet tai muuta haluavat/muusta nauttivat ovat tunnevammaisia ja kiintymyssuhdejargonia seuraa. Hassua, että toisaalta rintarottingilla retostellaan ja yläpeukutetaan " kyllä mäkin sit Gambiassa...." yms kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat.
Mä sain seksiä ensimmäisen kerran kaksvitosena, kun pääsin ensimmäistä kertaa parisuhteeseen. Sitä ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille näkymätön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkään konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitään haluja, vaikka muuten niitä olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiä voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elämä selibaatissa. Ikinä en voisi kuvitella maksavani siitä, että saisin seksiä.
N31
Tuo onkin naisten ihan oma valinta, etteivät halua parisuhteen ulkopuolista seksiä. Sitä on aivan turha verrata siihen, että mies ostaa seksiä. Mies ei saa seksiä, vaikka parisuhteen ulkopuolinen seksittömyys ei olisikaan oma valinta. Tuo naisten kyseinen argumentti on aivan yhtä typerä kuin todetaan, että kaikilla meistä on mahdollisuus lukea itsensä lääkäriksi tai muuksi korkeakoulututeksi. No joo, teoriassa on, mutta käytännössä ei. Siksi nuo on ihan tyhjän paskaa sanahöttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sp-taudit, sp-taudit... Kondomi ei ole 100 % suoja eikä suojaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikä herpekseltä. Kaikki virustyypit yhdeltä akalta, hyi. En minä ainakaan haluaisi niitä itseeni ehdoin tahdoin tartuttaa.
Mikään ei oleniin nautinnollist kuin antaa maksulliselle kanssa sisarelle kunnon suuseksiä pilluun
t. kieli syvälle
Kuinka monta lääkekuuria olet syönyt, onnea hp-viruksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, minusta kuulosti aika kyyniseltä ajatusmaailmalta pitää tavallisena esim sitä että kun päässä on alkoholia niin heti muututaan mulkuiksi jne.
Laitat jälleen sanoja suuhuni, kun kerroin havainnoistani tosielämässä, en yleistänyt sitä kaikkiin kuten sinä nyt teet. Huomaan vain sen suuren eron porukan siveellisyyteen ja korkeaan moraaliin tarinoissaan ja anonyyminä täällä, verrattuna siihen mitä olen nähnyt oikeasti. Koskien varsinkin monien naisten tekemistä viihteellä, huom. olkinukkejen välttämiseksi jatkossa: monien, ei kaikkien.
Olen eri, mutta se että naiset käyttäytyvät anonyymina netissä eri tavoin kuin tosielämässä ei vielä automaattisesti tarkoita ristiriitaa. Ne netissä siveyttään julistavat naiset kun eivät välttämättä ole niitä samoja, jotka jakavat baarissa
Tämä sama ilmiö on nähtävissä myös siinä miten miesten oletaan olevan keskenään samanlaisia. Tämäkin aloitus on tehty ajatuksella, että kaikki miehet kävisivät aasianmatkoillaan huorissa. Sattuneesta syystä tiedän, että se ei pidä paikkaansa ja tiedän miehiä joille tuo olisi vastenmielinen ajatuskin ja heillä seksuaalimoraali muutenkin on aika erilainen kuin perus palstapenan. Tällä palstalla vain korostuu tuo toinen ääripää, jolloin eri mieltä oleva mies voi kuulla olevansa valehtelija tai hyvesignaloija tai mitä vain. Mutta ei kaikki miehet ole samanlaisia kuten ei myöskään kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Okei, no ongelmasi on vain se että et tiedä kirjoittavatko täällä anonyymina samat ihmiset kuin joiden näet tekevän viihteellä mitä sitten ikinä näetkin. Ihmisiä on monenlaisia.
Eipä ole juuri näissä keskusteluissa. 'Muut pettävät, en minä, sen sijaan minä olen huomannut...' on kyllä aika vallitseva teema (selvien trollausten lisäksi) Tosielämässä nähtynä menee vähän toisin. Puhe on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät voi ikinä ymmärtää seksistä maksamista, koska saavat seksiä lähes aina, kun haluavat.
Mä sain seksiä ensimmäisen kerran kaksvitosena, kun pääsin ensimmäistä kertaa parisuhteeseen. Sitä ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille näkymätön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkään konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitään haluja, vaikka muuten niitä olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiä voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elämä selibaatissa. Ikinä en voisi kuvitella maksavani siitä, että saisin seksiä.
N31
Tuo onkin naisten ihan oma valinta, etteivät halua parisuhteen ulkopuolista seksiä. Sitä on aivan turha verrata siihen, että mies ostaa seksiä. Mies e
Naisen oma valinta on sekin jos ei huoli maksullisia naisia käyttävää miestä. Mies tekee mitä tekee ja niin tekee nainenkin, turha siitä on miesten vikistä. Kun arvot ei kohtaa, ei synny suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Prostituutio rikkoo naisten seksimonopolin mikä osaa ymmärrettävästi kiukuttaa. Ja kun ei enää muuta argumenttia lopuksi ole, niin vedetään seksin "pyhyys" kahden syvässä tunnesuhteessa olevan välillä ja että tästä poikenneet tai muuta haluavat/muusta nauttivat ovat tunnevammaisia ja kiintymyssuhdejargonia seuraa. Hassua, että toisaalta rintarottingilla retostellaan ja yläpeukutetaan " kyllä mäkin sit Gambiassa...." yms kommentteja.
Meitä naisia on erilaisia. Osa meistä syttyy vain siinä tunnesuhteessa. Se ei tarkoita sitä, että tuomitsee toisin toimivat tai että on siveä, se tarkoittaa sitä, ettei mikään muu toimi, eikä siihen auta ns maammelaulukaan. Tällaisella sytytyksellä ei käydä gambiassa, ei palvota rokkitähtiä tai edes sysirumia julkkiksia eikä petetä. Ja kyllä, tällaisia miehiäkin on, vaikket juuri sinä tai kaltaisesi ole. Ei se sen kummallisempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitä jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tällaisen voimaantuneen naisen palveluiden käyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Medialla on ihan omat agendat ajaa tällaista mallia. Jos olette huomanneet, tavallinen terve perhe on pahinta mitä media tietää.
Vierailija kirjoitti:
No, nyt tiedät, mistä seuraavan naisesi löydät...ei ongelmaa..
Hahaha! Luulin että tarkoitin City Marketin lihatiskiä kun mainos oli samassa ruudussa viestisi kanssa.
Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenä maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elänyt hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muakin oksettaisi jos kuulisin. Taudit mitä maksullisilla on, mutta pahimpana se miten naisia kunnioittaa, arvostaa ja kohtelee. Kenenkään ei pitäisi joutua myymään omaa kehoaan rahasta, saati se että käyttää naista vaan oman halunsa tyydyttämiseen.
Niin niin kyllä se kotimaiset maksulliset itsestään huolta pitävät paremmin kuin satunnaiset ilmaisreiät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli pikkumainen nainen.
En muutenkaan ymmärrä omistushaluisia naisia.
Mitä tuolla on tekemistä omistushalun kanssa? Minä en ole tippaakaan omistushaluinen, mutta en arvosta ihmisiä joille seksi on bisnestä. Tykkään varmaan vaan seksistä liikaa, enkä siis halua pilata seksielämääni ihmisten kanssa joiden suhtautuminen seksiin on tuo.
Sinähän oletkin maailmanpelastaja. Kyllä minun menneisyydessään maksullisissa käynyt mieheni oli hyvin seksuaalinen ja meidän seksi oli erittäin tyydyttävää.
Ehkä et vaan tiennyt paremmasta, jos sinulla ei ole kokemusta hyvin seksuaalisesta miehestä jolle seksi ei ole arkista kauppatavaraa?
Maailmanpelastaja-kommenttia en ymmärtänyt. Minulle on ihan sama, minkälaisissa suhteissa maailman muut ihmiset ovat, mutta itse haluan itselleni hyvän seksielämän. Olen siis itseni pelastaja.
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenä maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elänyt hyvää elämää.
Hieno kokemus sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitä jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tällaisen voimaantuneen naisen palveluiden käyttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa.
Medialla on ihan omat agendat ajaa tällaista mallia. Jos olette huomanneet, tavallinen terve perhe on pahinta mitä media tietää.
Ydinperheviha on reunaihmisten piireissä yleistä.
No, nyt tiedät, mistä seuraavan naisesi löydät...ei ongelmaa..