Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
301/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No, nyt tiedÀt, mistÀ seuraavan naisesi löydÀt...ei ongelmaa..

Vierailija
302/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikÀÀn seksi ole ilmaista ja siksi hyvin usein jĂ€tĂ€n avovaimolleni yöpöydĂ€lle 20€ setelin ja lapun ," osta jotain kivaa itsellesi." Minusta naisen huomioiminen on tĂ€rkeÀÀ parisuhteessa. 

Tuo on oikeastaan suloista huomioida toista noin. Olisipa minullakin tuollainen mies.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀpÀ oli pikkumainen nainen.

En muutenkaan ymmÀrrÀ omistushaluisia naisia.

MitÀ tuolla on tekemistÀ omistushalun kanssa? MinÀ en ole tippaakaan omistushaluinen, mutta en arvosta ihmisiÀ joille seksi on bisnestÀ. TykkÀÀn varmaan vaan seksistÀ liikaa, enkÀ siis halua pilata seksielÀmÀÀni ihmisten kanssa joiden suhtautuminen seksiin on tuo.

SinĂ€hĂ€n oletkin maailmanpelastaja. KyllĂ€ minun menneisyydessÀÀn  maksullisissa kĂ€ynyt mieheni oli hyvin seksuaalinen ja meidĂ€n seksi oli erittĂ€in tyydyttĂ€vÀÀ. 

Vierailija
304/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja kÀyn aina silloin tÀllöin maksullisilla naisilla kun vÀlillÀ vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistÀ. Se ettÀ miksi siitÀ pitÀisi kertoilla? Se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn.

M42

Sun ja mun rakastamisesta on sellainen pieni ero, ettĂ€ mĂ€ en tekisi mitÀÀn, mikĂ€ loukkaisi mun rakastani, vaikkei hĂ€n siitĂ€ tietĂ€isikÀÀn. 

On teidĂ€n rakkaus nĂ€hty tĂ€llĂ€kin palstalla lukemattomia kertoja.  Se loppuu kuin seinÀÀn mistĂ€ tahansa syystĂ€ tai ilman syytĂ€. Naiset eivĂ€t rakasta kuin lapsiaan ja lemmikkejÀÀn.

Ei se lopu kuin kaltoinkohteluun, jos se on sitĂ€ alunperin ollut. KyllĂ€ teissĂ€ on myös rakastettavia.

Vierailija
305/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja kÀyn aina silloin tÀllöin maksullisilla naisilla kun vÀlillÀ vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistÀ. Se ettÀ miksi siitÀ pitÀisi kertoilla? Se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn.

M42

Milloin olet kÀynyt viimeksi sukupuolitautitesteissÀ, rakas mieheni?

Vierailija
306/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun joku takametsien aikamiespoika-luuseri kĂ€y huorissa, se on palstan moralistien mielestĂ€ sitĂ€ pahinta ruumiinaukon ja ihmisen hyvĂ€ksikĂ€yttöÀ mitĂ€ maa pÀÀllÀÀn kantaa. Kun rock-tĂ€hti nousee kuuluisuuteen ja seurustelu/seksitarjouksia  alkaa tulemaan naisilta ovista ja ikkunoista, niin se on ilmeisesti tĂ€tĂ€ syvempÀÀ tunnepohjaista kiintymystĂ€? Vai mistĂ€ siinĂ€ on kysymys?

Olen nimittĂ€in nĂ€hnyt kun oikeasti nobody susiruma kaveri (no names) on noussut kuuluisuuteen valtakunnan tasolla ja sen miten useat, todella monet naiset kĂ€yttĂ€ytyvĂ€t sen jĂ€lkeen yökerhossa. Aletaan puhumaan jo jonottamisesta.  Kaveri oli ennen ollut lĂ€hinnĂ€ yksinĂ€inen tuoppiin tuijottaja samoissa tilanteissa.

Onko tÀmÀkin sitÀ tunnepohjaista kiintymystÀ jota tÀssÀkin ketjussa on perÀÀnkuulutettu? Vai biologiaa, opportunistista kullankaivuuta, kÀytÀnnön prostituutiota, vai mistÀ on kyse?

Vierailija
307/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Prostituutio rikkoo naisten seksimonopolin mikÀ osaa ymmÀrrettÀvÀsti kiukuttaa. Ja kun ei enÀÀ muuta argumenttia lopuksi ole, niin vedetÀÀn seksin "pyhyys" kahden syvÀssÀ tunnesuhteessa olevan vÀlillÀ ja ettÀ tÀstÀ poikenneet tai muuta haluavat/muusta nauttivat ovat tunnevammaisia ja kiintymyssuhdejargonia seuraa. Hassua, ettÀ toisaalta rintarottingilla retostellaan ja ylÀpeukutetaan " kyllÀ mÀkin sit Gambiassa...." yms kommentteja.

Vierailija
308/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivĂ€t voi ikinĂ€ ymmĂ€rtÀÀ seksistĂ€ maksamista, koska saavat seksiĂ€ lĂ€hes aina, kun haluavat. 

MÀ sain seksiÀ ensimmÀisen kerran kaksvitosena, kun pÀÀsin ensimmÀistÀ kertaa parisuhteeseen. SitÀ ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille nÀkymÀtön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkÀÀn konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitÀÀn haluja, vaikka muuten niitÀ olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiÀ voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elÀmÀ selibaatissa. IkinÀ en voisi kuvitella maksavani siitÀ, ettÀ saisin seksiÀ.

N31

Tuo onkin naisten ihan oma valinta, etteivÀt halua parisuhteen ulkopuolista seksiÀ. SitÀ on aivan turha verrata siihen, ettÀ mies ostaa seksiÀ. Mies ei saa seksiÀ, vaikka parisuhteen ulkopuolinen seksittömyys ei olisikaan oma valinta. Tuo naisten kyseinen argumentti on aivan yhtÀ typerÀ kuin todetaan, ettÀ kaikilla meistÀ on mahdollisuus lukea itsensÀ lÀÀkÀriksi tai muuksi korkeakoulututeksi. No joo, teoriassa on, mutta kÀytÀnnössÀ ei. Siksi nuo on ihan tyhjÀn paskaa sanahöttöÀ.

Vierailija
309/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sp-taudit, sp-taudit... Kondomi ei ole 100 % suoja eikĂ€ suojaa kondyloomalta (papilloomavirus, hpv) eikĂ€ herpekseltĂ€. Kaikki virustyypit yhdeltĂ€ akalta, hyi. En minĂ€ ainakaan haluaisi niitĂ€ itseeni ehdoin tahdoin tartuttaa. 

MikÀÀn ei oleniin nautinnollist kuin antaa maksulliselle kanssa sisarelle kunnon suuseksiÀ pilluun

t. kieli syvÀlle

Kuinka monta lÀÀkekuuria olet syönyt, onnea hp-viruksen kanssa.

Vierailija
310/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, minusta kuulosti aika kyyniseltÀ ajatusmaailmalta pitÀÀ tavallisena esim sitÀ ettÀ kun pÀÀssÀ on alkoholia niin heti muututaan mulkuiksi jne.

Laitat jÀlleen sanoja suuhuni, kun kerroin havainnoistani tosielÀmÀssÀ, en yleistÀnyt sitÀ kaikkiin kuten sinÀ nyt teet. Huomaan vain sen suuren eron porukan siveellisyyteen ja korkeaan moraaliin tarinoissaan ja anonyyminÀ tÀÀllÀ, verrattuna siihen mitÀ olen nÀhnyt oikeasti. Koskien varsinkin monien naisten tekemistÀ viihteellÀ, huom. olkinukkejen vÀlttÀmiseksi jatkossa: monien, ei kaikkien.

Olen eri, mutta se ettÀ naiset kÀyttÀytyvÀt anonyymina netissÀ eri tavoin kuin tosielÀmÀssÀ ei vielÀ automaattisesti tarkoita ristiriitaa. Ne netissÀ siveyttÀÀn julistavat naiset kun eivÀt vÀlttÀmÀttÀ ole niitÀ samoja, jotka jakavat baarissa

TÀmÀ sama ilmiö on nÀhtÀvissÀ myös siinÀ miten miesten oletaan olevan keskenÀÀn samanlaisia. TÀmÀkin aloitus on tehty ajatuksella, ettÀ kaikki miehet kÀvisivÀt aasianmatkoillaan huorissa. Sattuneesta syystÀ tiedÀn, ettÀ se ei pidÀ paikkaansa ja tiedÀn miehiÀ joille tuo olisi vastenmielinen ajatuskin ja heillÀ seksuaalimoraali muutenkin on aika erilainen kuin perus palstapenan. TÀllÀ palstalla vain korostuu tuo toinen ÀÀripÀÀ, jolloin eri mieltÀ oleva mies voi kuulla olevansa valehtelija tai hyvesignaloija tai mitÀ vain. Mutta ei kaikki miehet ole samanlaisia kuten ei myöskÀÀn kaikki naiset.

Vierailija
311/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, no ongelmasi on vain se ettÀ et tiedÀ kirjoittavatko tÀÀllÀ anonyymina samat ihmiset kuin joiden nÀet tekevÀn viihteellÀ mitÀ sitten ikinÀ nÀetkin. IhmisiÀ on monenlaisia.

EipĂ€ ole juuri nĂ€issĂ€ keskusteluissa. 'Muut pettĂ€vĂ€t, en minĂ€, sen sijaan minĂ€ olen huomannut...'  on kyllĂ€ aika vallitseva teema (selvien trollausten lisĂ€ksi) TosielĂ€mĂ€ssĂ€ nĂ€htynĂ€ menee vĂ€hĂ€n toisin. Puhe on halpaa.

Vierailija
312/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivĂ€t voi ikinĂ€ ymmĂ€rtÀÀ seksistĂ€ maksamista, koska saavat seksiĂ€ lĂ€hes aina, kun haluavat. 

MÀ sain seksiÀ ensimmÀisen kerran kaksvitosena, kun pÀÀsin ensimmÀistÀ kertaa parisuhteeseen. SitÀ ennen ei vaan onnistunut ihmissuhteet ja olin miehille nÀkymÀtön. Irtosuhteet inhottavat, vaikka en mitenkÀÀn konservatiivinen muuten olekaan. Joku random ukko ei aiheuta minussa mitÀÀn haluja, vaikka muuten niitÀ olisikin jos olisi joku luotettava ja tuttu ihminen jonka kanssa seksiÀ voisi harrastaa. Onneksi olen nyt viimein parisuhteessa, muuten menisi elÀmÀ selibaatissa. IkinÀ en voisi kuvitella maksavani siitÀ, ettÀ saisin seksiÀ.

N31

Tuo onkin naisten ihan oma valinta, etteivÀt halua parisuhteen ulkopuolista seksiÀ. SitÀ on aivan turha verrata siihen, ettÀ mies ostaa seksiÀ. Mies e

Naisen oma valinta on sekin jos ei huoli maksullisia naisia kÀyttÀvÀÀ miestÀ. Mies tekee mitÀ tekee ja niin tekee nainenkin, turha siitÀ on miesten vikistÀ. Kun arvot ei kohtaa, ei synny suhdetta.

Vierailija
313/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituutio rikkoo naisten seksimonopolin mikÀ osaa ymmÀrrettÀvÀsti kiukuttaa. Ja kun ei enÀÀ muuta argumenttia lopuksi ole, niin vedetÀÀn seksin "pyhyys" kahden syvÀssÀ tunnesuhteessa olevan vÀlillÀ ja ettÀ tÀstÀ poikenneet tai muuta haluavat/muusta nauttivat ovat tunnevammaisia ja kiintymyssuhdejargonia seuraa. Hassua, ettÀ toisaalta rintarottingilla retostellaan ja ylÀpeukutetaan " kyllÀ mÀkin sit Gambiassa...." yms kommentteja.

MeitĂ€ naisia on erilaisia. Osa meistĂ€ syttyy vain siinĂ€ tunnesuhteessa. Se ei tarkoita sitĂ€, ettĂ€ tuomitsee toisin toimivat tai ettĂ€ on siveĂ€, se tarkoittaa sitĂ€, ettei mikÀÀn muu toimi, eikĂ€ siihen auta ns maammelaulukaan. TĂ€llaisella sytytyksellĂ€ ei kĂ€ydĂ€ gambiassa, ei palvota rokkitĂ€htiĂ€ tai edes sysirumia julkkiksia eikĂ€ petetĂ€. Ja kyllĂ€, tĂ€llaisia miehiĂ€kin on, vaikket juuri sinĂ€ tai kaltaisesi ole. Ei se sen kummallisempaa ole.

Vierailija
314/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitĂ€ jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tĂ€llaisen voimaantuneen naisen palveluiden kĂ€yttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa. 

Medialla on ihan omat agendat ajaa tĂ€llaista mallia. Jos olette huomanneet, tavallinen terve perhe on pahinta mitĂ€ media tietÀÀ. 

Vierailija
315/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt tiedÀt, mistÀ seuraavan naisesi löydÀt...ei ongelmaa..

Hahaha! Luulin ettĂ€ tarkoitin City Marketin lihatiskiĂ€ kun mainos oli samassa ruudussa viestisi kanssa. 

Vierailija
316/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenÀ maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elÀnyt hyvÀÀ elÀmÀÀ.

Vierailija
317/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ muakin oksettaisi jos kuulisin. Taudit mitÀ maksullisilla on, mutta pahimpana se miten naisia kunnioittaa, arvostaa ja kohtelee. KenenkÀÀn ei pitÀisi joutua myymÀÀn omaa kehoaan rahasta, saati se ettÀ kÀyttÀÀ naista vaan oman halunsa tyydyttÀmiseen.

Niin niin kyllĂ€ se kotimaiset maksulliset itsestÀÀn huolta pitĂ€vĂ€t paremmin kuin satunnaiset ilmaisreiĂ€t. 

Vierailija
318/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllÀpÀ oli pikkumainen nainen.

En muutenkaan ymmÀrrÀ omistushaluisia naisia.

MitÀ tuolla on tekemistÀ omistushalun kanssa? MinÀ en ole tippaakaan omistushaluinen, mutta en arvosta ihmisiÀ joille seksi on bisnestÀ. TykkÀÀn varmaan vaan seksistÀ liikaa, enkÀ siis halua pilata seksielÀmÀÀni ihmisten kanssa joiden suhtautuminen seksiin on tuo.

SinĂ€hĂ€n oletkin maailmanpelastaja. KyllĂ€ minun menneisyydessÀÀn  maksullisissa kĂ€ynyt mieheni oli hyvin seksuaalinen ja meidĂ€n seksi oli erittĂ€in tyydyttĂ€vÀÀ. 

EhkÀ et vaan tiennyt paremmasta, jos sinulla ei ole kokemusta hyvin seksuaalisesta miehestÀ jolle seksi ei ole arkista kauppatavaraa?

Maailmanpelastaja-kommenttia en ymmĂ€rtĂ€nyt. Minulle on ihan sama, minkĂ€laisissa suhteissa maailman muut ihmiset ovat, mutta itse haluan itselleni hyvĂ€n seksielĂ€mĂ€n. Olen siis itseni pelastaja. 

Vierailija
319/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenÀ maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elÀnyt hyvÀÀ elÀmÀÀ.

Hieno kokemus sinulla. 

Vierailija
320/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on 99% varmuudella trolli, mutta onhan se erikoista, miten seksityöntekijöitĂ€ jo valtamediaa myöten voimaannutetaan kovaa tahtia, mutta sitten tĂ€llaisen voimaantuneen naisen palveluiden kĂ€yttö olisikin sitten erityisen tuomittavaa. 

Medialla on ihan omat agendat ajaa tĂ€llaista mallia. Jos olette huomanneet, tavallinen terve perhe on pahinta mitĂ€ media tietÀÀ. 

Ydinperheviha on reunaihmisten piireissÀ yleistÀ.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kahdeksan yksi