Mahdollinen avainten korvaus edessä.
Avaimet tippuivat jonnekin kadulle keskiviikkona.. olen kysellyt erinäisistä paikoista onko palautettu.. vielä ei ainakaan ole. Jos kerrastaloon kolme avainta pitää uusia pyykkitupa , pyöräkellari sekä vara avain kämppään ( yksi avain mulla on tähän tallessa) onkohan iso lasku ?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä menee koko talon pyykkituvan ja pyöräkellarin avaimet uusiksi. Nuo on joku 40-50 euroa kappale, ja mitä, 200-300 asuntoa? Tekee sellaiset 15000 euroa. Ei se paha ole jos on vähän laittanut säästöön.
Aloittaja ei maininnut yleisavaimesta mitään, joten laskelmassasi on suuri virhe.
Mitä? Pyökellarin ja pyykkituvan avain katosi. Se ei ole mikään pikkujuttu, jos talossa on monta asuntoa, joiden asukkaat tarvitsevat uuden avaimen noihin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä menee koko talon pyykkituvan ja pyöräkellarin avaimet uusiksi. Nuo on joku 40-50 euroa kappale, ja mitä, 200-300 asuntoa? Tekee sellaiset 15000 euroa. Ei se paha ole jos on vähän laittanut säästöön.
Aloittaja ei maininnut yleisavaimesta mitään, joten laskelmassasi on suuri virhe.
Mitä? Pyökellarin ja pyykkituvan avain katosi. Se ei ole mikään pikkujuttu, jos talossa on monta asuntoa, joiden asukkaat tarvitsevat uuden avaimen noihin paikkoihin.
AP: millä todennäköisyydellä nämä kyseiset avaimet koskaan löytyvät??? Epäilen hyvin pientä todennäköisyyttä.
Ap vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Joku sekopää selvästi kun on Facen ryhmiin bannit saanut. Mitä lie sekoillut ja raivonnut.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Joku sekopää selvästi kun on Facen ryhmiin bannit saanut. Mitä lie sekoillut ja raivonnut.
Miten se liittyy tähän ?? Jos sulla ei ole mitään sanottavaa aiheeseen niin turpa kiinni!!!!! - ap
En aio ilmoittaa ollenkaan että avaimet katos.. en ala maksamaan monta sataa tälläisestä!???
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vakuutusta ,luottotiedottoman on vaikea saada sellasta.
et maksa laskujasi ja avaimetkin hukkaat. millainen hiippari sinä oikein olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole vakuutusta ,luottotiedottoman on vaikea saada sellasta.
et maksa laskujasi ja avaimetkin hukkaat. millainen hiippari sinä oikein olet?
Mulla on ollut luottotiedot pois vuodesta 2017 . Että jos tämä ja avainten hukkaaminen tekee hiippariksi niin kyllä on helvetisti Suomessa hiippareita
Mun lapsi löysi avaimet ja sanoin, et ens kerralla jätät etkä ota. Mitä mä niille teen? En kuulu mihinkään someseuraan ja en lähtenyt tekemään mitään lappuja kauppoihin. Valitettavasti roskiin vaan pääty. Meillä ne loju jonkun aikaa, et ajattelin turhaa tässä vaiheessa alkaa ettii omistajaa,lukot on kuiten jo vaihdettu.
Njoo ymmärrän sinänsä mutta eikö siinä lähistöllä missä ne avaimet löytyi ollut mitään kioskia tai kauppaa minne olis voinu käydä ne viemässä ? Sieltä olis voinu mahdollinen avainten omistaja käydä kysymässä niitä. Ei olis tarvinnut lappua jättää sanoa vaan vaikka siihen infoon tai kassalle ,että lähistöltä löytyi.
Joo minä annan asian olla. Heittäkää vaikka kadulle !!!