Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen avainten korvaus edessä.

Vierailija
15.11.2024 |

Avaimet tippuivat jonnekin kadulle keskiviikkona.. olen kysellyt erinäisistä paikoista onko palautettu.. vielä ei ainakaan ole. Jos kerrastaloon kolme avainta pitää uusia pyykkitupa , pyöräkellari sekä vara avain kämppään ( yksi avain mulla on tähän tallessa) onkohan iso lasku ? 

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vielä odottelen tuonne ensi viikkoon.. jos ei löydy niin ilmoitan sitte

Vierailija
62/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Porvoo kyseessä,- ap

Vierailija
64/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäinen abloy exac avain se on 

Vierailija
65/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin oli tippunut avain bussipysäkille maahan. Nostin sen penkille. Katseleppa onko sun avain nostettu johonkin matkan varrelle. Kaikki eivät vie löytötavaratoimistolle.

Vierailija
66/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, että sut ryöstettiin. Avaimet ja lompakko, missä ei ollut onneksi kuin käteistä vietiin. Onneksi kortit ja muut oli kotona. Puhelin oli taskussa, mitä se huumenarkki ei huomannut.

Vierailija
67/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avainnipussa ei ole mitään tietoja mistä vois tunnistaa mikä kerrostalo/ asunto tää on. Perus mustapäinen Abloy avain on kyseessä

Voit käydä teettämässä suutarilla/avainliikkeessä uuden muutamalla kympillä, jos on toinen kappale olemassa. 

Vierailija
68/92 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotain kaveria huhuilemaan avaimia Facebookissa, mutta älä itse ettei sinua yhdistetä avaimiin. 

Vierailija
69/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaako kotivakuutus automaattisesti aina lukon sarjoituksen, vai riippuuko se vakuutuksesta? Onko se siis jokin erillinen seikka mistä pitää ymmärtää erikseen maksaa että korvaa? 

Vierailija
70/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin oli tippunut avain bussipysäkille maahan. Nostin sen penkille. Katseleppa onko sun avain nostettu johonkin matkan varrelle. Kaikki eivät vie löytötavaratoimistolle.

Miksi eivät vie .. ? Ei se siinä penkillä kauaa pysyis

Vierailija
71/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avainnipussa ei ole mitään tietoja mistä vois tunnistaa mikä kerrostalo/ asunto tää on. Perus mustapäinen Abloy avain on kyseessä

Voit käydä teettämässä suutarilla/avainliikkeessä uuden muutamalla kympillä, jos on toinen kappale olemassa. 

Niin aattelinkin.. isännöitsijällä tälläsiin on aina ihan ryöstöhinnat

Vierailija
72/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaako kotivakuutus automaattisesti aina lukon sarjoituksen, vai riippuuko se vakuutuksesta? Onko se siis jokin erillinen seikka mistä pitää ymmärtää erikseen maksaa että korvaa? 

Ei korvaa ihmisten omaa huolimattomuutta. 

Vierailija
73/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä jotain kaveria huhuilemaan avaimia Facebookissa, mutta älä itse ettei sinua yhdistetä avaimiin. 

Ei oo kavereita

Vierailija
74/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi en uskalla muuttaa pois, mulla on enään yksi avain jäljellä enkä uskalla kertoa siitä kun pitäisi olla neljä. 

Vierailija
75/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan onko abloyn classic vai viimeisintä mallia, pahimmillaan helposti toimintatonni menee että heilahtaa.

Ihan perus Abloy classic täysin mustapäinen avain.

mustapäinen on exec, classic on se kirkas avain joka tuli varmaan jo 50-luvulla. Execin pystyy teettämään suutarilla nykyään. Uudenpaa sentoa ei pysty.

Meille vaihdettiin iloqit, ei tarvi sarjoittaa jos avain hukkuu, koodaamalla selviää.

Vierailija
76/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan onko abloyn classic vai viimeisintä mallia, pahimmillaan helposti toimintatonni menee että heilahtaa.

Ihan perus Abloy classic täysin mustapäinen avain.

mustapäinen on exec, classic on se kirkas avain joka tuli varmaan jo 50-luvulla. Execin pystyy teettämään suutarilla nykyään. Uudenpaa sentoa ei pysty.

Meille vaihdettiin iloqit, ei tarvi sarjoittaa jos avain hukkuu, koodaamalla selviää.

Joo onhan tuo järkevä että jos avain hukkuu niin ei tuu suurta laskua asukkaalle. 

Vierailija
77/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy miksi en uskalla muuttaa pois, mulla on enään yksi avain jäljellä enkä uskalla kertoa siitä kun pitäisi olla neljä. 

Minne ne on hukkunut , onko siitä jo kauan ? Voithan sä varovasti tiedustella niistä kustannuksista ? Että meniskö sittenkin vain avainten hinnalla 

Vierailija
78/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne ne on hukkunut , onko siitä jo kauan ? Voithan sä varovasti tiedustella niistä kustannuksista ? Että meniskö sittenkin vain avainten hinnalla 

Ex poikaystävä hävitti kaksi,  yhden itse . Ja pitäisi varmaan, ahistaa vaan ja olen antanut olla asian ja tyytynyt että asun sitten tässä  :D

Vierailija
79/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex poikaystävä hävitti kaksi,  yhden itse . Ja pitäisi varmaan, ahistaa vaan ja olen antanut olla asian ja tyytynyt että asun sitten tässä  :D

Toisaalta jos ei ole tarvetta oikeasti ees muuttaa niin ei kai sitten ole mikään ongelma. 

Vierailija
80/92 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kolmen lukon uudelleen sarjoitus eikä siihen saa mitään maksusuunnitelmaa niin ei mulla ole mitenkään mahdollisuutta maksaa laskua.. ja kerran tää lukitus systeemi on aika vanhentunut niin tekisikö kalliin sarjoituksen asukkaan piikkiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi