Olen biseksuaali nainen. Kysymyksiä?
Kommentit (83)
Onko sulla nenärengas ja tatuointeja? :D
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kynitty otsatukka? Ja isot muoti silmälasit?
Ei kumpaakaan :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tiedostit olevasi biseksuaali? - Oliko biseksualisuutesi tiedostaminen sinulle millainen kokemus? - Itselleni (biskeksuaalille miehelle sen ymmärtäminen ei ollut mutkatonta. Mitä luulet voiko tässä (biseksualisuutensa tiedostamsiessa) olla sukupuolten välilllä eroa ja sivuutamme sen itsestään selvyyden nyt, että kaikkihan me olemme loppu viimein yksilöitä? Haluatko kysyä minulta jotain?
Alakoulun lopussa ihastuin ensimmäisen kerran tyttöön (silloin en vielä tiennyt olevani bi), ja yläkoulussa uudestaan. Viimein lukioaikoina sain lisätietoa ja ymmärsin olevani biseksuaali, mutta minullekaan se ei helppoa ollut, ja pelkäsin kovasti sosiaalista vastaanottoa, jos tulisin kaapista ulos.
Luulen, että eroa voi olla. En keksi kysyttävää sinulle, mutta suurkiitos asiallisesta kysymyksestäsi!
ap
Kiitos asiallisesta vastauksestasi. Olisin kyllä ollut yllättänyt, jos olisit kertonut, että oman biseksualisuutesi tiedostaminen olisi tapahtunut erinomaisen helposti; mutta näin tietysti syyllistyn ennakkoluuloihin. Itselleni se (biseksulaisuuden tiedostaminen) vain oli kokemus, joka meinasi rikkoa pääni. Olen joskus avautunut tästä kokemuksestani ja vastannut biseksualisuutta koskeviin kysymyksiin tuolla seksipalstan puolella. Muistan kuinka yritin ensin täällä Av:la kun e huomannut, että seksi/ seksualisuus asioille on ihan oma keskustelualueensa, joten ehkä jos tämä keskustelu tulee poistetuksi -epäasiallsiten välikommnetien vuoksi- niin jos haluat jatkaa aiheesta niin kokeile Av;n "seksi palstalla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa ja jos et niin haluaisitko joskus?
En ole, mutta haluaisin joskus, kun olen valmis :)
ap
EI biin kanssa voi mennä naimisiin. Epävarmaa touhua.
On kokemusta.
Mies ei suoraan koskaan kertonut minulle mutta aavistelin.. ja hän lopulta jätti minut.
Mies on kaappibii ja homoilee nyt.
Miten vanhempasi ovat suhtautuneet asiaan? Mitä toivoisit heidän sinulle sanovan? Niin ja kaikkea hyvää elämääsi!
T. Mummeli
Onko sulla lähi/ystäväpiirissä muita bi-ihmisiä, tai homoja, lesboja, aseksuaaleja...?
Olitko varautunut siihen, että aiheesi houkuttelee paikalle murrosikäisiä ja siihen ikäkauteen jämähtäneitä poikia ja miehiä?
Eikös kuitenkin loppujen lopuksi ole luontevampaa olla miehen kanssa ja kokea täyttymystä ikiaikaisesta maskuliinisesta energiasta?
Vierailija kirjoitti:
Eikös kuitenkin loppujen lopuksi ole luontevampaa olla miehen kanssa ja kokea täyttymystä ikiaikaisesta maskuliinisesta energiasta?
Voi mitä höpöä, kuolen täällä nauruun! Ikiaikainen maskuliininen energia, tämä oli kyllä hauska!
t. Ei ap vaan heteronainen
Oletko kiinnostunut vain cis-sukupuolisista, vai kiinnostaako esim. muunsukupuoliset tai trans-taustaiset?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla nenärengas ja tatuointeja? :D
Ei kumpaakaan
ap
Eikö iljetä räplätä toisen naisen jalkoväliä.
Annatko suuseksiä tyttöystävällesi samalla kun puolisosi panee sua takaapäin?
En, mutta suosin kasvisruokaa!
ap