Olen biseksuaali nainen. Kysymyksiä?
Kommentit (83)
Oletko sairaalloisen huomionkipeä?
Onko muita mt-ongelmia kuin seksuaaliset ongelmasi?
Oletko naimisissa ja jos et niin haluaisitko joskus?
Onko naisia helppo löytää sänkyyn? Miten teet aloitteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua seksuaalihäiriöösi? Jos et, niin miksi et?
Biseksuaalisuus ei tietämykseni mukaan ole seksuaalihäiriö, joten en ole hakenut siihen apua :) ap
Vähänpä tiedät :(
Pidätkö tisseistä ja perseestä enemmän??
Vierailija kirjoitti:
Milloin tiedostit olevasi biseksuaali? - Oliko biseksualisuutesi tiedostaminen sinulle millainen kokemus? - Itselleni (biskeksuaalille miehelle sen ymmärtäminen ei ollut mutkatonta. Mitä luulet voiko tässä (biseksualisuutensa tiedostamsiessa) olla sukupuolten välilllä eroa ja sivuutamme sen itsestään selvyyden nyt, että kaikkihan me olemme loppu viimein yksilöitä? Haluatko kysyä minulta jotain?
Alakoulun lopussa ihastuin ensimmäisen kerran tyttöön (silloin en vielä tiennyt olevani bi), ja yläkoulussa uudestaan. Viimein lukioaikoina sain lisätietoa ja ymmärsin olevani biseksuaali, mutta minullekaan se ei helppoa ollut, ja pelkäsin kovasti sosiaalista vastaanottoa, jos tulisin kaapista ulos.
Luulen, että eroa voi olla. En keksi kysyttävää sinulle, mutta suurkiitos asiallisesta kysymyksestäsi!
ap
Minkä ikäinen olet nyt ja missä iässä tajusit olevasi bi?
Vierailija kirjoitti:
Oletko sormettanut/ nuollut molempien sukupuolien anaaleja?
En vastaa tähän, sori xD
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet transvestiiteistä?
Mielestäni kaikilla on oikeus pukeutua ja ilmaista itseään juuri niin kuin haluaa. Muutaman tunnen, ihania tyyppejä :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Onnekas jaskiainen! Olisi loistavaa olla bi. Oletko 50/50 bi, vai enemmän kallellaan jompaan kumpaan suuntaan?
Alussa olin kallellani miehiin, mutta nyt on tasoittunut :)
ap
Onko sulla kynitty otsatukka? Ja isot muoti silmälasit?
Vierailija kirjoitti:
Syötkö tussua aamupalaksi?
En.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko polyamorinen
En ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut apua seksuaalihäiriöösi? Jos et, niin miksi et?
Biseksuaalisuus ei tietämykseni mukaan ole seksuaalihäiriö, joten en ole hakenut siihen apua :) ap
On se, koska se ei ole normaalia että samaa sukupuolta olevat kokee himoa toisiinsa. Kannattaa hakea!
Vierailija kirjoitti:
Oletko sairaalloisen huomionkipeä?
Onko muita mt-ongelmia kuin seksuaaliset ongelmasi?
En koe olevani sairaalloisen huomionkipeä. Ei ole muita mt-ongelmia, enkä koe biseksuaalisuutta ongelmaksi :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko naimisissa ja jos et niin haluaisitko joskus?
En ole, mutta haluaisin joskus, kun olen valmis :)
ap
Ei ole lemmikkejä vaikka pidänkin eläimistä, lempiruokani ehkä salaatit, ja koen olevani ihan kelpo kokki :D
ap