Rukat,Levit,Tahkot ym.paikat
Mikä ihme tuollaisissa paikoissa ihmisiä viehättää? Nehän on kauheita paikkoja.Täysin keinotekoisia turisteille luotuja mestoja, jotka ovat ihan irrallaan paikallisesta elämänmenosta.
Kommentit (6)
Tykkään lasketella. Paikallista elämänmenoa on riittävästi normiarjessani.
Mulla on mökki vuokrattavana yhdessä noista. Välillä täytyy käydä huoltamassa sitä ja samalla harrastelemassa. Ihan ok hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mökki vuokrattavana yhdessä noista. Välillä täytyy käydä huoltamassa sitä ja samalla harrastelemassa. Ihan ok hommaa.
Siis joku niistä pienelle tontille ajetuista kauheuksista? Mikä siinä viehättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis joku niistä pienelle tontille ajetuista kauheuksista? Mikä siinä viehättää?
Kateutta😂😂😂
Ulkoilumahdollisuudet, majoitusmahdollisuudet, joukkoliikenteellä pääsee perille, monissa on talvella myös sisäinen bussilinja, ulkoilureittien varrella on taukopaikkoja ja kahviloitakin, etelän asukille lunta talvella ja mahdollisuus bongata revontulia, usein kauppoja kävelyetäisyydellä. Tällaiset asiat.
Laskettelu? Sitä kun on hiukan haastava tehdä missään luonnon helmassa.