Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Nordean asiakkaita paikalla? Palkka ei ole tullut tilille

Vierailija
15.11.2024 |

Aina ennen palkka on näkynyt tilillä heti aamulla, mutta ei tänään. Tili Nordeassa.

Onko muilla sama ongelma?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tullut. 

Vierailija
62/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti olen päässyt Nordean nettipankkiin tänäkin aamuna ihan niinkuin silloin dos hyökkäysten aikana.

Trollit levittää tätä. Mikähän niillä on Nordeaa vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen pankki vuorollaan pääsee häirinmän kohteeksi, ei se vaihtanalla muutu.

Kyllä on Nordean vuoro ollut pitkään olla häirittävänä. Muilla ei ongelmia ole ollut. 

Mutta pysy vahvana uskossasi!

Vierailija
64/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut minullekkaan. Suunnittelin jo valmiiksi että menen heti aamusta käymään kaupassa, pitää saada ruokaa kaappiin mutta ei. Nyt ottaa kyllä pannuun ja pahasti. 

Osta samalla se kotivara itsellesi, niin on edes jotain syötävää, jos aiot Nordean asiakkaan jatkaa. 

Vierailija
65/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea ja Op. Siinä eniten sakkaavat pankit. Mulla tili pienessä paikallisessa säästöpankissa, eikä ikinä mitään ongelmia. Ainoastaan käyttökatkot, mitkä hyvissä ajoin ennalta ilmoittavat. Vaihtakaa jo pankkia.,

Mulla ei kyllä OP sakkaa koskaan.

Eikä Danske pankki.

Vierailija
66/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut tullut palkka vaan nordealta 50e e lasku. Odotin kyllä palkkaa mistä ne laskuttaa

Vierailija
67/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkasi ei ole tilillä kun et sitä enää saa? Työnantaja on erottanut sinut? Katsohan sähköpostisi, onko tullut irtisanomisilmoitus. Sen siitä saa kun on tuollainen änkyrä jäärä.

Vierailija
68/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen pankki vuorollaan pääsee häirinmän kohteeksi, ei se vaihtanalla muutu.

Kyllä Nordealla tuntuu jatkuvasti olevan niitä ongelmia. En muista että Danske bankilla olisi mitään ollut.

Jos palkka ei näy tilillä niin ensimmäisenä kysyisin asiaa työnantajalta, sitten pankista.

Vierailija
69/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kii vammanen :D

Vierailija
70/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkasi ei ole tilillä kun et sitä enää saa? Työnantaja on erottanut sinut? Katsohan sähköpostisi, onko tullut irtisanomisilmoitus. Sen siitä saa kun on tuollainen änkyrä jäärä.

Lol, piti vastaa tähän toi pää kii vammanen. Mee muualle trollaamaan ja/tai poista itsesi geenipoolista

Vierailija
71/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yks iäkäs ihminen sanoi kahvilassa kun on koti piskuisessa Pitäjänmäessä ja tili Nordeassa silloin paikassa on paremmassa. Melkein kuin jonkun toivon laulun sanoja tai runo olis ollut.

Vierailija
72/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain palkkani

-ap

Vierailija
73/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko tästä lähtien asiakas jännittämään joka kerta palkkapäivänään, onko rahaa tilillä vai ei?

Jos käyttää rahaa oikein, ei ole pulassa palkan viipyessä lyhytaikaisesti.

Aina pitää vähän olla tilillä varaa.

Vierailija
74/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordea ja Op. Siinä eniten sakkaavat pankit. Mulla tili pienessä paikallisessa säästöpankissa, eikä ikinä mitään ongelmia. Ainoastaan käyttökatkot, mitkä hyvissä ajoin ennalta ilmoittavat. Vaihtakaa jo pankkia.,

Eikä Danske pankki.

Noihin en ikinä Nordeaa vaihtaisi, joka palvellut hyvin monta vuosikymmentä.

Vierailija
75/76 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä Danske pankki.

Noihin en ikinä Nordeaa vaihtaisi, joka palvellut hyvin monta vuosikymmentä.

Niin varmaa, hahhah!

Vierailija
76/76 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita, joille palkka ei tullut ollenkaan? Ainoastaan Nordean asiakkailta jäi palkat saamatta meidän työporukasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän