Muita Nordean asiakkaita paikalla? Palkka ei ole tullut tilille
Aina ennen palkka on näkynyt tilillä heti aamulla, mutta ei tänään. Tili Nordeassa.
Onko muilla sama ongelma?
Kommentit (76)
Itse sain viisinkertaisena. Ehkä mulle tuli teidänkin palkat?
Ei ole palkka tullut täälläkään. Onneksi ei ole päivän päälle, mutta ikäväähän tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Juuri yritin Nordean nettipankkiin,
ei toiminut 🤬
No ei kai, kun aina jonkun ongelmaan ilmetessä kaikkien on rynnättävä katsomaan, onko itsellä sama ongelma.
Mulle on tullut palkka normaalisti
Nordealla menee vielä yleensä älyttömän kauan ennenkuin tiedottavat mitään mistään
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti ! Ei saa palkkaansa kun pankki sakkaa!!!!
Kai ne kuitenkin palvelumaksun haluaa ajoissa.
Taasko ne suomalaisten nettivehkeet hyökkäilee. Pohjustaakohan tuo arvelu sitäkin että kohta nettilaitteet pitää olla jonkun teleoperaattorin valvottavissa reaaliaikaisesti ja tottakai operaattorin hyvin hinnoitellulla palvelupaketilla.
En mitenkään rynnännyt, olisin maksanut laskuja
Vierailija kirjoitti:
Nordealla menee vielä yleensä älyttömän kauan ennenkuin tiedottavat mitään mistään
Joku bossi kertoi aiemmin että tiedottavat vähän etteivät anna samalla palautetta noille hyökkääjille onnistumisesta.
Mitenköhän olis sitten tiedotus suoraan asiakkaille kun heillä on kuitenkin asiakkaitten yhteystiedot hyvinkin tarkkaan tiedossa.
Varmaan joutavaa väkeä soittelemaan ja laittamaan sähköposteja kun muut systeemit jumissa.
Voisi kai niillä olla neyistä irti olevat asiakasrekisterit jotka toimisivat vaikka muut systeemit nurin.
Kaikki Nordean suoraveloitukset viety tililtä kyllä normaalisti, mutta palkka ei ole tullut.
Palvelumaksut viedään välittömästi tililtä, mihin ei palkka tule?
näkyy palkka tilillä ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tullut palkka normaalisti.
Mulle ei. Kai ne arpoo kuka saa kuka ei?
Nordea ensimmäinen vissiin, joka käy taistelut venäläisiä hakkereita vastaan. Tulee hyvät järjestelmät heille, kun kehittävät systeeminsä kestäviksi noita kriminaaleja vastaan.
Mulle ei tullut palkkaa mutta saankin sen vasta kuun lopussa. Ehkä kannattaa kuitenkin reklamoida? Olisin voinut olla saamatta, jos tänään olisi pitänyt tulla.
Nordea ja Op. Siinä eniten sakkaavat pankit. Mulla tili pienessä paikallisessa säästöpankissa, eikä ikinä mitään ongelmia. Ainoastaan käyttökatkot, mitkä hyvissä ajoin ennalta ilmoittavat. Vaihtakaa jo pankkia.,
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko tästä lähtien asiakas jännittämään joka kerta palkkapäivänään, onko rahaa tilillä vai ei?
Kyllä. Pääsette tutustumaan sosiaalituilla elävien stressiin
Mullakaan ei tosiaan näy palkkaa Nordean tileillä
Keväällä tulee potkulaki. Ansiosidonnaista joutuu odottamaan 6-8 viikkoa eikä sinä aikana saa muuta tukea tilalle.
Miten sitten pärjäätte?
Vierailija kirjoitti:
Keväällä tulee potkulaki. Ansiosidonnaista joutuu odottamaan 6-8 viikkoa eikä sinä aikana saa muuta tukea tilalle.
Miten sitten pärjäätte?
Jos ei ole säästöjä niin ei pärjää.
Mulla toissa yönä hävisi toinen käyttötili,taas. Näkyi sit klo 6,palkka tuli vähän sen jälkeen. Ongelmat jatkuu Nordealla,kohta vaihtoon. Ei vaan jaksais mtn ylimääräistä säätöä.