Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä

Vierailija
14.11.2024 |

Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.

Kommentit (225)

Vierailija
141/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnä se satukirja sinne mihin aurinko ei paista. Hoitoon sut pitäisi laittaa ja heittää avain pois.

Isä Jumala, edellä antamani varoitukseni mukaan palautan tämän sanakirouksen takaisin sen lähettäjälle siunauksen kanssa, tapahtukoon tahtosi mukaan Jeesuksen nimeen, Amen.

Painu helvettiin noiden horinoidesi kanssa. Olet päästäsi pahasti vialla. Kuvottaa tuollainen uskonnon tyrkyttäminen. 

Vierailija
142/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes       h   a   r   k   i   n   n   u   t       töihin menemistä koskaan vai onko se ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto? Sittenpä laihdut, possu. Ei sossupummilla pidä olla varaa kebapiin ja kaljaan. (Eikä sellaista moskaa kenenkään kyllä pitäisikään juoda & syödä.)

-olen työtön työnhakija.

-en osta kaljaa enkä kebabbia.

Ap

Niin sähän juot lonkeroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimeentulotuen perusosastani leikkautuu 31 % pois joka kuukausi

Eli viime kuussa sait 420 euroa, ensi kuussa saat 290, tammikuussa 205, helmikuussa 145, maaliskuussa satasen ja pääsiäisen touhurahaa enää 70 euroa?

Ei, vaan joka kuukausi tulee 31% vähemmän kuib 587e.

Ap

Vierailija
144/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan suikkelista 10€/kerta

Vierailija
145/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on keinot saada verovapaata tuloa... Laittaa vähän ilmoituksia nettiin niin kaikille löytyy maksaja. Eka kerran jälkeen voi olla vähän likainen olo mutta kyllä se siitä.

En pidä peniksen imemisestä. En pidä sen mausta.

ap

Tämä oli minua esittävä trolli.

Ap

Vierailija
146/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko rassata sun annelia? Saat 100 lappusen ruokaan. tv. homojorkki

Satasella saa jo laadukasta peräsintä. Jopa sellaista joka on pesty viimeisen kuukauden aikana.

Vierailija
147/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö koirasi

Vierailija
148/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tuhlata 595 euron työttömyysrahan  alle 10 päivässä ettei rahaa ole edes ruokaan. Minulla rahat riittää helpostii kuukauden ja säästöön jaa ainakin 80 euroa joka kuukausi.

Jos saiain 595e/kk niin ongelmaa ei olisi.

Minä saan 400e.

Ap

400 euroa tekee noin 13,30 päivälle ja sinulla on rahat loppu ? Aika paljon tuo on päivälle 

Ei toi ole pelkästään ruokaan vaan siitä maksetaan esim vaatteet, bussikortti, salikortti, harrastukset, ravintolat, elektroniikka, baarit, kodinkoneet yms yms

Ap

Ap

Vierailija
149/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tuhlata 595 euron työttömyysrahan  alle 10 päivässä ettei rahaa ole edes ruokaan. Minulla rahat riittää helpostii kuukauden ja säästöön jaa ainakin 80 euroa joka kuukausi.

Tuosta 595€ maksa 300€ vuokraa, 100€ muut pakolliset laskut, bussikortti 95€, salikortti 90€ yms yms

Mihin sä työttömänä noin kallista bussikorttia tarvitset? Köyhän on pakko karsia menoista ja ensimmäisenä jätetään ostamatta salikortti. Joudutaan me muutkin tinkimään menoista jos rahat ei riitä.

Minulla ei ole buasikorttia.

Ap

Vierailija
150/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä on keinot saada verovapaata tuloa... Laittaa vähän ilmoituksia nettiin niin kaikille löytyy maksaja. Eka kerran jälkeen voi olla vähän likainen olo mutta kyllä se siitä.

En pidä peniksen imemisestä. En pidä sen mausta.

ap

Ap

Älä selitä. Myy nyt vain suihinottoja äläkä mieti sitä makua.

Vierailija
151/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli viime kuussa sait 420 euroa, ensi kuussa saat 290, tammikuussa 205, helmikuussa 145, maaliskuussa satasen ja pääsiäisen touhurahaa enää 70 euroa?

Ap

Älä viitsi valehdella kaiken muun lisäksi. Tukiasi leikataan, koska et ole tehnyt omaa osuuttasi tilanteesi parantamiseksi. Mitään muuta on turha yrittääkään väittää. 

Vierailija
152/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan 400e.

Ap

400 euroa tekee noin 13,30 päivälle ja sinulla on rahat loppu ? Aika paljon tuo on päivälle 

Ei toi ole pelkästään ruokaan vaan siitä maksetaan esim vaatteet, bussikortti, salikortti, harrastukset, ravintolat, elektroniikka, baarit, kodinkoneet yms yms

Ap

Niin, että persaukisen pitäisi päästä kulkemaan

Joku trollaa ja esiintyy minuna.

Ap

Vierailija
153/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan 400e.

Ap

Ap

<

Älä selitä. Kyllähän sä olet kertonut käyväsi baarissa. Lisäksi ostelet 100 euron housuja tai kenkiä. Ylihintaisella kuntosalilla käyt etkä millään suostu tajuamaan, että köyhänä siitä on pakko luopua. Et myöskään työttömänä tarvitse kallista bussikorttia. 

Vierailija
154/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä viitsi valehdella kaiken muun lisäksi. Tukiasi leikataan, koska et ole tehnyt omaa osuuttasi tilanteesi parantamiseksi. Mitään muuta on turha yrittääkään väittää. 

Olen hakenut 300 halvempaan asuntoon mutta kukaan ei vuokraa minulle

Ap

Vierailija
155/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap provo vai ei. Mutta on kyllä valitettavasti totta monien kohdalla! :(

Itse jouduin viime talvena hakemaan kaikkia mahdollisia tukia kun emme enää pärjänneet. Ensin kelasta tt-tukea ja sitten sossusta. Tekevät päätöksen sen mukaan. Sossun päätös meni aina samoin:

-Kela ei myönnä joten ei sossukaan

-Kela myöntää, sossun ei siis tarvitse.

Ja kyllä meilläkin oli rahaa tyyliin 20 euroa viikoksi ja laskuja ulosotossa jne jne.

Jos AP olet rehellinen, niin toivon kaikkea hyvää sinulle! Ja tsemppiä! <3 <3

Vierailija
156/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta 595€ maksa 300€ vuokraa, 100€ muut pakolliset laskut, bussikortti 95€, salikortti 90€ yms yms

Mihin sä työttömänä noin kallista bussikorttia tarvitset? Köyhän on pakko karsia menoista ja ensimmäisenä jätetään ostamatta salikortti. Joudutaan me muutkin tinkimään menoista jos rahat ei riitä.

Minulla ei ole buasikorttia.

Ap

Monta kertaa olet täällä kertonut kalliista bussikortista.

Vierailija
157/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli olet laiminlyönyt työnhaun, koska tukea leikataan, eikö niin

En ole.

Ap

https://www.kela.fi/toimeentulotuki-perusosan-maaran-alentaminen&nbsp; Tuon mukaan olet.

Kas kun kyse ei ole tuosta toimenpiteestä

Ap

Vierailija
158/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan 400e.

Ap

Ap

Kerropa sitten rehellisesti, mitä saat ja kunka paljon menee ja mihin. Muuten tämä on ihan turhaa.

Vierailija
159/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko ap provo vai ei. Mutta on kyllä valitettavasti totta monien kohdalla! :(

Itse jouduin viime talvena hakemaan kaikkia mahdollisia tukia kun emme enää pärjänneet. Ensin kelasta tt-tukea ja sitten sossusta. Tekevät päätöksen sen mukaan. Sossun päätös meni aina samoin:

-Kela ei myönnä joten ei sossukaan

-Kela myöntää, sossun ei siis tarvitse.

Ja kyllä meilläkin oli rahaa tyyliin 20 euroa viikoksi ja laskuja ulosotossa jne jne.

Jos AP olet rehellinen, niin toivon kaikkea hyvää sinulle! Ja tsemppiä! <3 <3

Ap on trolli joka on jankuttanut tätä paskaa jo pitkään. Hoitoa tuo tarvitsee eikä mitään tsemppiä.

Vierailija
160/225 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook paikkakunnan paikallisessa ryhmässä pyydät ruokaa. Siellä moni voi antaa hädässä olevalle, silloin riittää rahaa paremmin sitten myös päihteisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan