sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä
Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.
Kommentit (225)
Teillä on keinot saada verovapaata tuloa...
Laittaa vähän ilmoituksia nettiin niin kaikille löytyy maksaja.
Eka kerran jälkeen voi olla vähän likainen olo mutta kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotuen perusosastani leikkautuu 31 % pois joka kuukausi
Eli viime kuussa sait 420 euroa, ensi kuussa saat 290, tammikuussa 205, helmikuussa 145, maaliskuussa satasen ja pääsiäisen touhurahaa enää 70 euroa?
Irtisano netti ja myy läppärisi niin saat rahaa eikä meidän tarvitse kuulla valivaliasi.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on keinot saada verovapaata tuloa... Laittaa vähän ilmoituksia nettiin niin kaikille löytyy maksaja. Eka kerran jälkeen voi olla vähän likainen olo mutta kyllä se siitä.
En pidä peniksen imemisestä. En pidä sen mausta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tuhlata 595 euron työttömyysrahan alle 10 päivässä ettei rahaa ole edes ruokaan. Minulla rahat riittää helpostii kuukauden ja säästöön jaa ainakin 80 euroa joka kuukausi.
Jos saiain 595e/kk niin ongelmaa ei olisi.
Minä saan 400e.
Ap
400 euroa tekee noin 13,30 päivälle ja sinulla on rahat loppu ? Aika paljon tuo on päivälle
Ei toi ole pelkästään ruokaan vaan siitä maksetaan esim vaatteet, bussikortti, salikortti, harrastukset, ravintolat, elektroniikka, baarit, kodinkoneet yms yms
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tuhlata 595 euron työttömyysrahan alle 10 päivässä ettei rahaa ole edes ruokaan. Minulla rahat riittää helpostii kuukauden ja säästöön jaa ainakin 80 euroa joka kuukausi.
Minä saan 400e.
Ap
400 euroa tekee noin 13,30 päivälle ja sinulla on rahat loppu ? Aika paljon tuo on päivälle
Minulla on 15 kissaa.
Lihaliemikuutioilla lihalientä, pärjäät sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on keinot saada verovapaata tuloa... Laittaa vähän ilmoituksia nettiin niin kaikille löytyy maksaja. Eka kerran jälkeen voi olla vähän likainen olo mutta kyllä se siitä.
ap
Nälkä on paras mauste.
otsa hiessä jokapäiväinen leipä ansaittava.jos ei työtä ei leipää.yksinkertaista.
myötätuntoa ei heru tippaakaan loisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä dulla vähemmälle.
Mikä se on
Ap
Sama ku Pössy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta 595€ maksa 300€ vuokraa, 100€ muut pakolliset laskut, bussikortti 95€, salikortti 90€ yms yms
Mihin sä työttömänä noin kallista bussikorttia tarvitset? Köyhän on pakko karsia menoista ja ensimmäisenä jätetään ostamatta salikortti. Joudutaan me muutkin tinkimään menoista jos rahat ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Niin, että maistanut olet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nälkä on paras mauste.
Spermasta saa kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sama kuin viime kuussa, sitä edeltävä ja sitä edeltävänä. Hyvin on toiminut aiemminkin, joten sulla on hyvä konsepti pärjätä ja aiempaa kokemusta!
Enää ei kaverit lainaa, ja nyt rahat loppuu koko ajan aiemmin ja aiemmin kun vajetta syntyy joka kk 180e
apLopeta siellä ylihintaisella kuntosalilla käyminen helvetin va jakki. Etkä tarvitse päivässä 3000-4000 kaloria. Vi tun paskapäätrolli.
Tänään olen syönyt 70 kaloria. Miltä se kuulostaa?
ap
Paskanvitut. Älä valehtele. Olet niin paska trolli.
Googlaa vaasan ruispalaviipaleen kalorit,
Sääliä ruispalalla. Sitä leipää löytyy halvempaakin versiota. Ja ton pussin hinnalla leipoo 3 peltiä sämpylöitä. Pitäisikö siellä kaupassa vähän miettiä mikä ero on 1,90 leivällä. 1.10 leivällä ja 3 euron leivällä. Ehkä vähän. Hernekeittoa 69 senttiä tai 1,o9 euroa tai 3,45. Vähän voi miettiä mikä on köyhän purkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 400e.
Ap
Ei toi ole pelkästään ruokaan vaan siitä maksetaan esim vaatteet, bussikortti, salikortti, harrastukset, ravintolat, elektroniikka, baarit, kodinkoneet yms yms
Ap
Sinulla vain ei ole varaa maksaa muuta kuin sähkö, vesi, vuokra ja ruoka. Vaatteet voi hakea kirppikselta. Kävellen pääsee kulkemaan paikasta paikkaan ja samalla saa liikuntaa, eli kuntosalikortisakin voi luopua. Sinun on pakko opetella elämään tämänhetkisen tilanteesi mukaan. Kodinkoneita ei kukaan oikeasti tarvitse. Edes imuri ei ole välttämätön. Riittää, kun voi lakaista roskat pois lattialta ja sitten odottaa pölyn laskeutumista, jonka jälkeen moppaus. Kahvinjuonnistakin voi luopua. Idea on se, että kaikesta pitää luopua, joka ei ole elämälle välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 400e.
Ap
Ap
Niin, että persaukisen pitäisi päästä kulkemaan baarissa, ravintolassa ja salilla? Miksi vaatteita ja kodinkoneita pitäisi koko ajan ostaa? Köyhän pitää karsia menoja ja nuo kaikki ovat sellaisia joista voi karsia rankalla kädellä.
Olet kyllä todella paska trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan 400e.
Ap
Ap
Se erittely, ap. Et näköjään uskalla kertoa, mihin tuhlaat. Mihin rahasi kuluvat, ja oletko mielestäsi oikeutettu kaikkiin noihin luettelemiisi asioihin? Pitääkö yhteiskunnan kustantaa verovaroista sinulle bussikortit, harrastukset, salikortit, ravintolat, elektroniikat, baarit, kodinkoneet yms yms? Sitäpaitsi Kelan sivuilta kerrotaan tarkkaan syyt, jotka johtavat tukien pienentämiseen (joka ei muuten tapahdu joka kuukausi). Olet laiminlyönyt kaikki velvoitteet parantaa omaa tilannettasi, siinä sinulle syitä kerrakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta 595€ maksa 300€ vuokraa, 100€ muut pakolliset laskut, bussikortti 95€, salikortti 90€ yms yms
Salikortti 90€ ?? 🙈🙈🙈😒