sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä
Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Syö paskaa vtun idiotti
Toisinaan niitä kavereita tällä aloittajalla on, mutta muuttoapua hän ei saa mistään, koska hänellä ei ole kavereita. Loogista vai kuinka?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hakenut Kelan toimeentulotukea? Sen saa viikossa.
Tarvitset 3kk tilitiedot, kopiot laskuistasi ja muista menoistasi, vuokratiedot (jos et jo saa asumistukea).
Oletko kysynyt apua kirkon diakoniatyöstä?
Ruoka-avusta?
Minulla on PTTT-päätös tälle kuulle.
Olen kysynyt apua kirkon diakoniatyöstä ja ruoka-avusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa vähintään toimeentulotuet ja sillä selviää kyllä, joten miksi AP ei sillä selviä? Oletko yrittäjä, oletko velkaantunut, pelaatko, käytätkö päihteitä, onko autoa vai mihin rahasi kuluvat?
Minä en saa perusosaani, vaan siitä leikkautuu 31% pois.
Pärjäisin jos saisin koko tuen.
En pelaa, en käytä päihteitä, ei ole autoa.
Peruselämiseen menee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno saatana! 😡👴
Sulla ei ainakaan kovin kummoinen TYÖ ole tommosella ulosannilla, heh. Voi että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa vähintään toimeentulotuet ja sillä selviää kyllä, joten miksi AP ei sillä selviä? Oletko yrittäjä, oletko velkaantunut, pelaatko, käytätkö päihteitä, onko autoa vai mihin rahasi kuluvat?
Peruselämiseen menee.
Ap
Ai lonkeroko ei ole päihdettä? Vai oletko raitistunut?
Kissan kun heität pataan niin siitä syöt pari-kolme päivää. Kun omat katit on syöty niin voit siirtyä syömään naapurin kissoja niinkuin haitilaiset jenkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Kissan kun heität pataan niin siitä syöt pari-kolme päivää. Kun omat katit on syöty niin voit siirtyä syömään naapurin kissoja niinkuin haitilaiset jenkeissä.
Miksi teistä on tullut noin pimeitä, montako väestönvähennys CV-rokote pedonmerkkiä menit ottamaan? Kunnon lobotomiaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan niitä kavereita tällä aloittajalla on, mutta muuttoapua hän ei saa mistään, koska hänellä ei ole kavereita. Loogista vai kuinka?
Muutat vain ne kamat mitkä saat itse kannettua. Loput heität ojaan tai jätät vanhaan asuntoon.
Heikot sortuu elon tiellä, jätkä menee töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa tuota, kun olen kaupan kassana töissä olleena nähnyt miten pahassakin jamassa olleet ihmiset ovat saaneet maksusitoumuksella ruokaa.
Ei sitä saa jos on tuhlannut rahansa turhuuksiin
No jos he ovat käyttäneet rahansa päihteisiin, niin eikö ne silloin ole menneet turhuuksiin? Silti vain saivat maksulapun kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruselämiseen menee.
Ap
Miten siitä perusosasta leikkautuu 31 % pois?
Vierailija kirjoitti:
Kerää pulloja
Muuta telttaan
Syö koirasi
Käyn töissä ja ihmettelen suuresti millaiset ihmiset tällaisia vastauksia kirjoittelevat. Luulisi, että jokainen normaali ihminen ymmärtäisi kirjoittamasi konseptin olevan täysin aivoton kännikalan teksti. Eikä todellakaan edes hyvä läppä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne anna edes jotain pienehköä maksusitoumusta ruokakauppaan? Aikanaan ainakin mulle on antanut. Nyt olen töissä, mutta rahat silti loppu, tilillä 0,09e.
Kyllä varmasti tapauskohtaisesti, mutta eihän se voi olla automaatio, kunhan menee sinne narisemaan. On ihmisellä myös oma vastuu. Ja tässä varmasti on ihan oikein katsottu, että joku turha narisija joka on itse aiheuttanut ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla voi kuukaudesta toiseen olla ruokakaapit aivan tyhjät? Etkö osaa ostaa varastoa silloin kun tilillä on vähän enemmän rahaa? Eikö yhtä linssipakettia eikä makaronipussia varalla? Miksi ei ? Vastaapa tähän .
Niin mikä tähän oli vastaus? En ole huomannut mitään selitystä. Voisitko vastata.
Miksi ihmeessä sulla ei löydy edes lihaliemikuutioita pakettia? Tomaattimurskaa ja linssejä? Eikö ole ollut päivääkään rahaa ostaa edes kauraryynejä pari pakettia? Miten se on edes mahdollista ettei mitään murustakaan ole varastoa? Miten?
pitäisikö siis työssäkäyvien veronmaksajien kustantaa sinulle ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla voi kuukaudesta toiseen olla ruokakaapit aivan tyhjät? Etkö osaa ostaa varastoa silloin kun tilillä on vähän enemmän rahaa? Eikö yhtä linssipakettia eikä makaronipussia varalla? Miksi ei ? Vastaapa tähän .
Niin mikä tähän oli vastaus? En ole huomannut mitään selitystä. Voisitko vastata.
Miksi ihmeessä sulla ei löydy edes lihaliemikuutioita pakettia? Tomaattimurskaa ja linssejä? Eikö ole ollut päivääkään rahaa ostaa edes kauraryynejä pari pakettia? Miten se on edes mahdollista ettei mitään murustakaan ole varastoa? Miten?
Olen jo selittänyt moneen kertaan;
Kun lähtee minimitoimeentulosta joka kk 31% pois, niin se johtaa velkakierteeseen.
Joka kk pitää lainata/saada ruoka-apuna puuttuva summa, ja mitä enemmän kuukausia takana, sitä pahempi kriisi.
Ap
Tässä kunnassa paljon köyhiä ja nähty vain 2 kertaa ruokalappu, oli ei suomalaisille ja toinen oli tyttö joka osti vain sipseja ja limua. Sossut säästää niitä.