sossu nostaa kädet pystyy, sanoo että mun pitäis vaan olla syömättä 2,5 viikkoa joulukuun alkuun kunnes saan kelasta rahaa. 0,00e tilillä
Miten selviän 2,5 viikkoa syömättä? Ei ole edes mitään vitamiineja.
Kommentit (225)
Miksi te tollot viitsitte vastata tälle jankuttajahullulle joka on spämmännyt tätä samaa päivittäin kuukausien ajan, taidatte olla itse yhtä kaheleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täälläkin kovasydämisinä pakanoina panettelette ja kiroatte köyhää ette ole lukeneet Raamattua, esim.psalmeja tai Jeesuksen vertaista köyhästä Lasaruksesta joka kerjäsi rikkaan miehen portilla, ettekä pahuudessanne ja yksinkertaisuuttanne ymmärrä että tällaisista puheista saatte rangaistuksen mahdollisesta jo tässä elämässä JA tulevassa, mikä suurimmalla osalla on helvetti. Siellä on sitten erilaisia tyrmiä ja osastoja riippuen syntien suuruudesta. MOTB oikeuttaa pääsyn tuliseen järveen.
Lue ihan keskenäs sitä satukirjaa, todella toivon että te hihhulit olette oikeassa siitä tempaisusta ja vielä enemmän toivon että se päivä olisi jo tänään, mutta kun sekin on vain satua.
Toivotte tietenkin että olisi, mutta ei ole. Tiedoksesi että minulla on asiasta totuudesta täysi varmuus, enkä koskaan horju, kuten Herrakaan ei koskaan horju. Ja kuka on totuus? Jeesus Kristus itse on totuus! Jeesus sanoi: minä olen tie, totuus ja elämä. Kyllä tämä tasan kaikille teille valkenee sitten lopuksi ja ainakin olen yrittänyt varoitella, mutta on ilmeistä että synnit on kovettanut teidän sydämet ja lopulta myös Isä Jumala, jos ja kun ette etsikkoaikaanne ymmärtäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli olet laiminlyönyt työnhaun, koska tukea leikataan, eikö niin
En ole.
Ap
https://www.kela.fi/toimeentulotuki-perusosan-maaran-alentaminen Tuon mukaan olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli olet laiminlyönyt työnhaun, koska tukea leikataan, eikö niin
En ole.
Ap
https://www.kela.fi/toimeentulotuki-perusosan-maaran-alentaminen Tuon mukaan olet.
Ei ole perusosaa alennettu vaan hallituksen päätökset leikkasi tukiani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka täälläkin kovasydämisinä pakanoina panettelette ja kiroatte köyhää ette ole lukeneet Raamattua, esim.psalmeja tai Jeesuksen vertaista köyhästä Lasaruksesta joka kerjäsi rikkaan miehen portilla, ettekä pahuudessanne ja yksinkertaisuuttanne ymmärrä että tällaisista puheista saatte rangaistuksen mahdollisesta jo tässä elämässä JA tulevassa, mikä suurimmalla osalla on helvetti. Siellä on sitten erilaisia tyrmiä ja osastoja riippuen syntien suuruudesta. MOTB oikeuttaa pääsyn tuliseen järveen.
Lue ihan keskenäs sitä satukirjaa, todella toivon että te hihhulit olette oikeassa siitä tempaisusta ja vielä enemmän toivon että se päivä olisi jo tänään, mutta kun sekin on vain satua.
Toivotte tietenkin että olisi, mutta ei ole. Tiedoksesi että minulla on asiasta totuudesta täysi varmuus,
Hihhuli vouhkaa :D
Just ilmotin työkkäriin etten pääse tapaamiseen koska ei bussikorttiin rahaa. Oli vähän hiljaista toisessa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin tai sukulaisille siivoamaan?
Miksi. Yhtä köyhiä. Mee itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotte tietenkin että olisi, mutta ei ole. Tiedoksesi että minulla on asiasta totuudesta täysi varmuus,
Työnnä se satukirja sinne mihin aurinko ei paista. Hoitoon sut pitäisi laittaa ja heittää avain pois.
Tää kaakattaja haluaa vaan kommentteja provobaittiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te tollot viitsitte vastata tälle jankuttajahullulle joka on spämmännyt tätä samaa päivittäin kuukausien ajan, taidatte olla itse yhtä kaheleita.
Siksi, että olkapäälle istuu sarvipää, joka haluaa naulata tyypin. Sääliä kerjäävä provoilija saa varmaan jotain nautintoa tästä, minä saan suunnatonta nautintoa ampuessani hänen typeriä väitteitään alas.
Ota yhteyttä srk:n diakoniin. Yritä löytää ruokajakoja läheltä. FB:ssa on joitain auttamisryhmiä-sivustoja, johonkin ns. kerjäysilmoitus että onko lahjoittaa ruokaa.
Jos ei mistään tuu apua niin viiminen keino käydä kysymässä poliiseilta mikä on pienin rikollinen teko jolla pääsee tutkintavankeuteen ja ruokien ääreen.
Valitettavasti kauppojen roskikset on nykyään niin tehokkaasti lukkojen takana että niihin vaikea/mahdoton päästä, ne sammiot kun on täynnä ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapuriin tai sukulaisille siivoamaan?
En kiellä nälkäistä noin tekemästä, mutta taitaa hallitus vähän niinkuin matalalla profiililla hyväksyä pimeän työn.
Kotitalousvähennystä ja köyhien elinehtoja heikennetään samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Just ilmotin työkkäriin etten pääse tapaamiseen koska ei bussikorttiin rahaa. Oli vähän hiljaista toisessa päässä.
Ehkä siellä oltiin hiljaisia, koska he tajusivat, että jos olisit liukuportailla sähkökatkon tullessa, jäisit jumiin. Onko kiva olla yksinkertainen ääliö?
Työnnä se satukirja sinne mihin aurinko ei paista. Hoitoon sut pitäisi laittaa ja heittää avain pois.
Isä Jumala, edellä antamani varoitukseni mukaan palautan tämän sanakirouksen takaisin sen lähettäjälle siunauksen kanssa, tapahtukoon tahtosi mukaan Jeesuksen nimeen, Amen.
Pulloja ja tölkkejä on helppo löytää mikäli asuu isommassa kaupungissa. Oma koululaiseni keräilee niitä kaduilta ja löytää helposti muutaman euron arvosta viikossa - sillä saa jo aika paljon makaronia ja vähän muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes h a r k i n n u t töihin menemistä koskaan vai onko se ehdottomasti poissuljettu vaihtoehto? Sittenpä laihdut, possu. Ei sossupummilla pidä olla varaa kebapiin ja kaljaan. (Eikä sellaista moskaa kenenkään kyllä pitäisikään juoda & syödä.)
-olen työtön työnhakija.
-en osta kaljaa enkä kebabbia.
Ap
Mikä mielisairaus on kun kirjoittaa paskaa vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi tuhlata 595 euron työttömyysrahan alle 10 päivässä ettei rahaa ole edes ruokaan. Minulla rahat riittää helpostii kuukauden ja säästöön jaa ainakin 80 euroa joka kuukausi.
Jos saiain 595e/kk niin ongelmaa ei olisi.
Minä saan 400e.
Ap
400 euroa tekee noin 13,30 päivälle ja sinulla on rahat loppu ? Aika paljon tuo on päivälle
Miksi sitten toimeentulotuen perusosa on 590e/kk. Onko se ylimitoitettu?
Ap
SUKSI NYT JO VIT TUUN SPÄMMÄRIÄÄLIÖ.