Miesten speedot ovat trendinä rannoilla
Rannoilla näkyy jo The New York Timesin trendiksi povaamat Speedot. Lehti kertoo niiden tekevän paluuta muotiin rytinällä.
Speedot ovat miesten tiukkoja ja lahkeettomia uimahousuja. Puhekielessä speedot-sanalla voidaan viitata myös muiden merkkien samanlaisiin uimahousuihin.
Kommentit (19)
Kuumalla ilmalla speedot on kätevät.
Hopeaketut niukoissa Speedoissa keräävät katseita hiekkarannoilla
Nuoret miehet on edelläkävijöitä trendimaailmassa.
Vihdoinkin meille miehillekin on paljastavampia uikkareita. Jopa naisten mielestä olen nyt komeampi.
Vierailija kirjoitti:
En katso vanhaa miestä. Pidän ikäisistäni.
Vierailija kirjoitti:
Kultaisissa Speedoissaan. Ah!
Ai kamala! Minun isokaluinen italialainen rakastajani pitää tuollaisia uimarannalla mutta on kyllä härski näky mielestäni.
Lepardi Stringit. Grrrr...
Speedot on niin kasaria.
Miesten uimahousut jo alkoi mennä polviin asti ja hiukan herätty.
Vierailija kirjoitti:
No mutta ei speedoja edes huomaa hopeaketun yllä. Edessä jäävät roikkuvan mahan alle a takana uppovat hikiseen ja karvaiseen persvakoon.
Speedo on uimavaate- ja varustemerkki ja merkiltä löytyy myös lahkeelliset uimahousut miehelle.
En tiedä kärsisikö myötähäpeää vai nauraisiko, kun hopeaketun mikronysä jöpöttää tiukoissa speedoissa kuin nänni naisen rinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala! Minun isokaluinen italialainen rakastajani pitää tuollaisia uimarannalla mutta on kyllä härski näky mielestäni.
Ai kamala 💪. Heh heh
Oksettavat.
Näin yhden miehen, jonka kanssa meillä oli pientä punaisissa Speedoissa ottamassa aurinkoa, niin loppui juttu siihen.
Kerrostalossa myös käy speedot, sinkkumiehille.
Olen 36v ja nyt viitisen kesää suosinut speedomallisia, olen todennut Arenan uikkarien olevan parhaita. En ole mallin mitoissa mutten myöskään himoläski ja uskon että en ole ilmestyksenä ihan kaikkien mieleen mutta kaipa tämä on iän tuomaa viisautta tai itsevarmuutta että eihän minun tarvitse kaikkia miellyttääkään ja hyvä niin. Rohkaisen omalla esimerkilläni kaikenkokoisia miehiä vetämään speedot jalkaan rannalle ja kylpylään jos niin haluaa tehdä, ihan turha ujostella. On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin löysät shortsit, jotka ovatkin uimiseen kaikkein surkein vaatetus mielestäni.
Miehille on tullut vihdoin valinnanvapaus.